Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Du må nok vente til screening og første dose er satt…
noe annet vil være svært amatørmessig all den tid det er den linjen de plutselig la seg på.

Og screening gjør de nok ikke før godkjennelsen er på plass. I så fall ville flere kanskje allerede død i håpkøen allerede siden Desember. Etisk uansvarlig.

1 Like

Screening er allerede i gang. Dette har Costa kommunisert opptil flere ganger. Dersom de ser forsinkelser er det ikke noe i veien for at disse henvises til annen behandling i mellomtiden. Enten følger du ikke med, eller så overser du faktum.

For mange finnes det heller ikke andre alternativer.

Men for all del. Fortsett bygging av dette kunnskapsløse argumentet ditt. Også burde du si fra til myndighetene om at vi her har et ekstremt etisk uansvarlig firma som holder pasienter i håpkøen til de dør.

4 Likes

De andre produktene betyr null og nada hvis ikke Betalutin får godkjennelse, så 100% er godkjent Betalutin av FDA og EMA. Noe som også er kommunisert av ledelsen gjentatte ganger.

2 Likes

slettet

Jeg orker ikke mer. Her kommenterer man på engelsk og avfeier det man har av kunnskap og informasjon. Baissing skill 300 for et globalt marked.

Well played.

Edit: ikke skill 350 pga. gramatikk langt under pari.

2 Likes

Hahaha.

Man vet det er ille når Petter Solberg aka Katrine Fossum har begynt å baisse NANO.

Kjære Thor Heyerdahl,

Telefonnummeret og øvrig kontaktinfo til selskapet finner du på www.nordicnanovector.com. ring dem og si ifra. Du trenger ikke håpe at LC kommer hit og leser hvor sint du er… :joy:

Aksjekursen er forøvrig et mer enn tydelig nok signal om at aksjonærene ikke er fornøyd.

Eeeller skriver du på engelsk i håp om at en internasjonal investor kommer over baissinga di?

6 Likes

Glein, ikke bøll med Thor Heyerdahl. Min barndomshelt.
Greit å avkle noen baissere, dog.

2 Likes

Der gådd, plis givv mi styrke to survaiv diss dai…

3 Likes

You guys have no sense of humor!

1 Like

Bbiter kommer in på tekinvestor be like:

During WWII there was an American English idiom which went “loose lips sink ships”. It pretty much applies to Costa as well :smile:

Nei, 100% trygg på at man får avkastning på pengene. For meg er det egentlig hipp som happ om Nano blir megastort, kjøpt opp eller om de ikke klarer å realisere noe annet i pipe. Jeg håper jo de klarer det, men min innvestering er gjort basert på at de får FDA godkjenning for Betalutin, noe jeg tror de lett klarer :slight_smile:

1 Like

И в нано-потоке есть хорошее настроение, как всегда!

4 Likes

Spennende. Dette deg?

4 Likes

конечно

Screening foregår vel slik (arrester meg om jeg tar feil)

1. Pasienter evalueres av sin doktor om de kan passe. Dette krever ingen samtykke.
    Pasienten informeres om at de KAN passe og får tilbud om å gå videre i prosessen når den muligheten eventuelt skulle oppstå.

2. Først når studiet er godkjent kan pasienten signere dokumentet informert samtykke.

(informert samtykke: skriftlig, datert og underskrevet erklæring om å delta i en klinisk utprøving som gis av en person som er i stand til å samtykke. Erklæringen avgis frivillig etter at forsøkspersonen har mottatt fyllestgjørende informasjon om forsøkets art, betydning, rekkevidde og risiko).

Dette dokumentet er en del av studiet og skal godkjennes av REK.
Først når dette er signert kan pasienten gjennomgå alle de utprøvinger og kliniske tester som må til for å få bekreftet om pasienten er passende for å delta.
Tror dere Nano utfører del 2 allerede nå?

Haha, ikke ennå! Men har hatt et par datacrash.
Var et veldig bra tricks på Internett om baking av skjermkort i stekeovnen jeg fulgte.
Med vekslende hell… Lang historie. Mange løse skruer!

1 Like

Forutsatt at vi nå går for seamless design og ikke oppstart av en ny studie, er nok svaret ja.