Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Dette er et godt poeng. Har vi i det hele tatt bevis for at de har en medisin? Disse tallene kan de jo bare ha funnet på? Ingen av oss har vært til behandling med betalutin? Eller sett en sprøyte med logo på? Lukter scam av hele greia!

Jesus, some people will never shut up. Bare fordi man har tapt penger på eget valg skal man skrive så mye piss. Nivået på diskusjonene her altså. Ingen tvinger noen å være aksjonær her, er bare å selge om man tror Costa lyger.

5 Likes

Jeg tror jeg må til optiker i dag.

image

8 Likes

Kan ikke være tilfeldig at dette skjer samme dag som @Bbiter legger om til engelsk for å nå direkte frem til Luigi.

8 Likes

Dette ble jeg faktisk litt rørt av. Veldig faderlig og kyndig. Slik er det med god alderdom og erfaring.

1 Like

Oppfatter risiko for at Betalutin ikke kommer til marked som mindre enn 5%. Da rent det binomiske, blir det medisin eller ikke. Og risiko er forsinkelser(byråkrati herunder), markedsgjennomslag(andel) og fremtidige konkurrenter som en del av mindre risiko inn i de 95%. Mens de mindre enn 5% representerer at selskapet selv tuller det til for seg.
Markedets prising av NANO er dypt uenig med min forestilling, og min manglende kunnskap på temaet fremmer at jeg burde være skeptisk til vurderingen.
Er det noe relevant jeg overser?

*Edit, la til 'andel’
Bevist at om en ser historisk på biotek blir LOA en helt annen, som jeg så langt har tillagt forskjellen.

Ok da, så sier vi det for din del. Du trenger ikke engang å motbevise det, for du har kontroll på dette du :slight_smile: (I skikkelig diskusjonsforum ånd).
Det betyr vel da at første pasient blir dosert rett etter godkjenning av REK. Vi får se. Håper du har rett.
Møtet er på Torsdag. Kanskje køen er like stor som sist og de melder, mot sine egne retningslinjer, dosering på Fredag.

Kall deg hva du vil, optimist om du vil…

Å kalle meg konspiratorisk og løgner for å ta opp spørsmålet om screening på dette tidspunktet er startet, og innenfor REKs regler, er nok på kanten av forumsreglene @pdx
Du må da kunne diskutere Spot-On. TI er ett forum for diskusjon.

Vil du gå inn på en kamp om troverdighet? Har litt tid jeg, så om du vil…

Mye tull i denne tråden nå. Tenk dere om det dere bidrar med er nyttig før dere skriver. Ellers må jeg finne frem hammeren.

32 Likes

Hammeren skulle vært oftere i bruk :fist_left:
Uenighet og mangel av lyst til å diskutere det “negative” fører oftest til personangrep her… og da er spiralen i gang :joy:

1 Like

Nok av tråder på HO der man kan snakke og konspirere til det uendelige. Dra fram egne negative syn i bøtter og spann. Her forholder vi oss til fakta. Og fakta er det som forekommer fra selskapet.
We are on track enten du liker det eller ikke.

1 Like

Da synes jeg du bør bruke bull-hammeren!

Å se NANO tøffe videre for å nå milepælene sine er litt som å se Gjermund Eggen gå i Kollen i '66.

2 Likes

Nano vil mulig informere “første pasient behandlet i verden” så fort dette skjer. Så vil de informere om “første pasient behandlet i EU/US” dersom de føler at det er nødvendig for å buste kursen.

At studie protokollen er godkjent i Norge er noe helt annet en kjerne markedet EU/USA.

Grunnen til at de venter er nok pga EU/US saksbehandling tar tid. Å behandle 10 stykk i "lav marked land " for så å måtte gjøre endringer på studien grunnet EU/USA er ikke optimalt. Kostbart er det også å gamble på at de store landene vil godkjenne studie protokoll som Nano allerede har startet.

Konklusjon. NANO venter på sterke indisier på at søknaden i EU/US blir godkjent. Kanskje US er det eneste landet Nano venter nå på godkjenning. Siden dette er det største markedet.

Hvem hver? Men tror jeg er inne på noe vesentlig som folk flest bare ignorerer.

PS: LC er en optimistisk Klar, og mulig han har overvurdert Nano produktet i forhold til at FDA tar snarveier for å godkjenne studie protokollen. Derfor bør alle se det store bildet og ikke fokusere på forsinkelser som strengt tatt dette ikke er.

Tviler på de melder to ganger. Første dosert er startskuddet vi venter på. Det er beviset på at alle de viktige landene med(tror jeg), selv om førstemann sitter i et lite europeisk land :slight_smile:

Note to self: Hjæm å læs!

2 Likes

?? Det er jo det jeg sier her kan skje allerede på Fredag hvis screening er gjort og pasientene er klare. Rart innlegg fra deg.

Du skriver at en melding ville vært imot NANOs egne retningslinjer. Det er feil.

Hvis du husker sist de meldte på en Fredag så sa LC at det var imot deres policy å melde noe på en Fredag, men den gang gjorde det det fordi pasientene stod i kø og skulle doseres asap. Sikkert flere som kan bekrefte dette her.

Ok? Ta det litt med ro ellers kommer sikkert hammeren som lyn fra klar himmel :cloud_with_lightning: Spør heller før du angriper.

4 Likes

Skjønner. Setningen din kunne misforstås og etter dagens bataljer tas alt i verste mening! :slight_smile:

Sorry Vegar, vi snakkes nok igjen!

1 Like

Jeg har humor også… gikk nå tilfeldigvis forbi der “dere” var og diskuterte dagens sluttkurs.

:rofl:

Holdt nesten på å glemme denne. Men nå som bølgene har lagt seg, og børsdagen er over.
Her er link til Nanos presentasjon på dagens investorkonferanse i London. Stifel-konferansen.
Ute på hjemmesiden nå.

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Stifel%20Nordic%20Healthcare%20seminar%20-%20March%202018%20-%20Nordic%20Nanovector%20ASA.pdf

3 Likes