Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Degt eneste nye jeg kan se er vekstpotensialet med 50 prosent i 2 og 3 FL de neste 10 år.

Jeg forholder meg til informasjon fra selskapet i form av børsmelding, kvartalspresentasjon, kapitalmarkedsdagpresentasjon mm. Selskapet bekrefter - uten tvil - at screening er startet. Det er - uten tvil - lovstridig hvis selskapet skulle melde dette uten av det var sant. Derfor forholder jeg meg til informasjon fra selskapet, fremfor dine konspirasjonsteorier. Jeg har ikke behov for å motbevise noe som helst - det er nok snarere du som må bevise at ledelsen lyver. Lykke til med det. Fakta må legges til grunn - ikke spekulasjoner.

4 Likes

Sukk… ikke la dette bli HO mk II da, folkens… :roll_eyes:

8 Likes

Jeffferson, jeg har ikke hatt anledning til å lese den, ennå. Lette etter den i formiddag, og da fant jeg den ikke. Skal lese senere i kveld.

Håper jeg tar feil, men dette eventyret tror jeg rett og slett ikke noe på.

5 Likes

Enig

Tror nok at andelen til psykiatri bør økes til ihvertfall 50%.

1 Like

Kondolerer, trist lesing - håper ting ordner seg…
flott at dere støtter kreftforeningen… Det er noen fæle greier

2 Likes

Det siste først; det spørs om det er senor vargas eller micro sine meninger du refererer til, tror jeg.
Oppfatter selv Merlin som en av de bedre skribentene på HO. Han er muligens på dette forumet, også. Under et annet nick. Men som jeg nevnte tidligere, så er både TI og HO anonyme fora. Så det bli litt som å lese musikk- eller vinanmeldelser, antar jeg. Du må få litt feelingen av den som skriver. Og selv lese deg opp på fakta om selskapene dere har arvet.
Liker det dere tenker om legater om forskning innen psykiatri og kreft.
Men vær obs på at det påløper en del kostnader ved å drive legater. Markedsføring, skatt, revisor osv.
Nå det er sagt, så bør du vurdere nøye på hvilket tidspunkt du hopper ut av Nano. Du trenger ikke selge samtidig som dine medarvinger. Det virker som om onkelen din hadde en lang tidshorisont på sin investering i Nano. 2019 -2022. Noe han sikkert konferert med sin forretningsfører om. Sjekk det ut.
Men det er alltid vanskelig å spå om fremtiden.
Ikke ta viktige avgjørelser før du har fått sorgen på avstand. Har selv mistet folk nær meg til NHL.
Så jeg har to grunner til å håpe at Nano lykkes.
Ønsker deg lykke til!

Enig, bare surball hele greia og total avsporing. Hadde håpet å slippe slikt her.

AD HO, så er det mye krasst fra mange. Jeg valgte å være på TI istedet før jul en gang. HO- forumet var i tillegg hacket og spammet ned.
Er fremdeles gode skribenter på det gamle HO- forumet som kjemper mot trollene. Mange av dem er her også, nå.

1 Like

Nei, Nano jobber med Non Hogdkins Lymphonia.
Den kan arte seg forskjellig, noen har saktevoksende svulster og spredning, mens andre har en aggressiv og eksplosiv variant.

Helt ærlig: I dag har det vært så jævlig mye irrelevant støy i denne tråden at jeg er nær ved å blokke den og heller bruke insidertråden.

18 Likes

Nei, den er ikke irrelevant . Den er essensiell, fordi den sier noe om hva Nano venter på. To forskjellige krefttyper.
Men Nano må få den samme FDA - godkjennelsen for å gå videre med behandle pasienter under sine forsøk. FDA er nøkkelen for å få Betalutin godkjent som en ferdig medisin på markedet

1 Like

Skulle nettopp si det samme. La oss nå vise at vi kan holde en høyere standard her enn på HO.

2 Likes

På tide å drepe ett troll :elf:!

edit: fjernet innlegget nå som admin er informert og bruker er utestengt i 1000 år (!!!)
håper det er ok for alle.

7 Likes

Takk for innsatsen din Vegar. Jeg gjennomskua skrue på dagen han la inn innlegget.
Hvem faen skriver sånn piss? og samtidig kunne jeg lese at noen her trodde på det også. Helt vanvittig.
Når er resten opp til @pdx

1 Like

Han skrev også at ingen viste om onkelens investeringer, likevel fikk han en lekse om aksjehandel og HO i fjor høst…

2 Likes

off off stakkers kar, han kan ikke ha det lett

2 Likes

Når jeg så smått begynte å kjøpe litt aksjer, var det med ydmykhet og stor respekt for et fag jeg ikke kunne noe som helst om. Men jeg har mistet alle illusjoner! For til tross for 10 år i helsevesenet, og senere snart 30 år i underholdningsbransjen, så hadde jeg aldri drømt om at man skulle kunne lese så mye vås, skrevet av så mange skrulle-huer. Dette er jo rene masteroppgaven i psykiatri.

2 Likes