Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Uff! Må vel svare på denne da jeg har tatt vekk innlegget siden det var irrelevant for tråden. (Men siden @pdx har åpnet opp igjen fremstår jeg som den stygge ulven når mitt innlegg ikke eksisterer lengre :slight_smile: )

Beklager, men dette tror jeg ingenting på.

Skulle det mot noen forståelig grunn være tilfelle så må du dessverre leve med at MicroInvest sitt onlineliv på HO ikke på noen måter, i det hele tatt, stemmer overens med det du beskriver. Mine innlegg i går var toppen av isfjellet i så måte.

MicroInvest sin tid på HO gir ett bilde av en fersk investor som begynte som ærlig nyskjerrig, endte opp frustrert og trollete med flere nick som diskuterte med hverandre (ref Senorvargas).
Var alt en løgn fra ende til annen slik det blir beskrevet? Nei absolutt ikke. Det begynte greit, men endte ikke så bra, sikkert en sammenheng med oppnåelse/tap på sine sparepenger.

For de som vil og som tenker de trenger en forklaring (@F-Tosca) , og kanskje til og med for deg OnkelSkrueJr som sikkert ikke vet hvordan du går langt tilbake i tid på Hegnar forumene så begynner altså hans HO liv her:

http://forum.hegnar.no/brukerinfo.asp?userid=160198&Page=8
(bytt ut 8 tallet i slutten med det sidetallet du vil ha etterpå… Hegnar gir deg bare mulighet å se de 5 siste som standard)

En gal riking ville aldri vært MicroInvest selv i ett sykt sinn…

Og, 42 år nå på Søndag?:

Innlegg av: MicroInvest (22.05.17 21:39 ), lest 777 ganger
La oss se. Jeg er 46 år. Håper at jeg lever til jeg er 90.

Og som en siste, hvis noen tror jeg troller, her er mine 10 år på HO :):wink:
http://forum.hegnar.no/brukerinfo.asp?userid=33223&Page=8
Tok faktisk en pause fra forum i 7 år pga irritasjonen av forumstroll.

2 Likes

Takk, vegarbeider. En utmerket forklaring
Håper vi alle får en god Nano-dag i morgen:)

1 Like

Og nå, tilbake til det tråden handler om :wink:

3 Likes

Man kan velge å tro eller ikke tro på hva folk skriver, men la oss holde diskusjonen til Nano generelt her.
La det ikke bli til en tabloid Se og Hør tråd.
Jeg tror Nano er en meget god investering for meg på sikt, jeg føler meg faktisk sikker på det.
Hvor mye aksjer folk har, ikke har, arver, vinner, finner eller kjøper er vel ikke så relevant, heller ikke slektskap og familietre.
Nå venter jeg bare tålmodig på noen gode nyheter fra Nano, det kommer når det kommer. Er det imorra, så er det helt ok for meg :grin::+1:

3 Likes

Gode nyheter hadde vært noe nå.
REK bruker vel noe tid på referatene sine, men man kan vel håpe at Nano får en ilmelding. Noen som vet om Nano selv kan delta på møtet?
Edit presisering, være til stede på møtet?

Frontmasta delte denne artikkelen forleden.
Kan ikke huske å ha lest den her.

http://www.inside24.no/2018/03/09/stock-watch-nordic-nanovector-opportunity-or-flopportunity/

3 Likes

Du er ikke akkurat uredd til å skrive. Eplet faller ikke langt fra stammen.

2 Likes

Sådan går dagene - åbner i 0,1 - 0,25% plus for derefter og falde brat…
Why?

Alle mand fro borde nu??

1 Like

Kritisk opplegg her nå, vi får se!

Testing av støtte, mulig stop-loss raid skal utføres

Ja, det skal jeg ikke gøre mig klog på @studenten86
Men der er godt nok mange der vil have aktien ned, for enhver pris.

:frowning:

Nå må det snart komme en vitamininnsprøytning🍀

1 Like

Det er sagt så mange ganger nå, men jeg håper inderlig at selskapet snart kan rykke ut og fortelle oss hva som skjer. Spekulasjonene florerer(jeg bader i dem selv, jeg vet), usikkerheten brer seg og kurssensitiv info gis vilkårlig til aktører som gidder å be om innsynsbegjæringer.

Når er nok nok?

Jeg er like positiv som nestemann til nano jeg, men dette begynner å bli absurd.

Man kan si at aksjekursen er ikke costa’s jobb, men å mørklegge hele selskapet er hans ansvar.
Å tro at store investorer ikke har en hotline for å få beroliget de store penga, er naivt. Mye kan sies uten ord…

Jeg tror de vet de sitter på gull, og vet at kursen skal til riktige høyder når de kan si: Hei alle, se her. Gull!!

Så jeg er ikke direkte redd for investeringen min.
Men dette er mangel på sosial intelligens…

4 Likes

Tror mange glemmer at Tekinvest i snitt sitter på mer info enn det øvrige markedet fordi man er gode å grave. Så når Tek finner ut at studiet er utsatt går det flere uker før markedet innser dette. På samme må ser vi nå at studiet sansynligvis snart blir godkjent i Norge. Mens det øvrige markedet med småfisker kommer til å bruke noen uker på å finne det ut.

Nano er ikke en aksje man følger dag for dag. Kjøp, legg i skuffen, finn frem om noen år.

8 Likes

Føles ikke som noe jeg vil putte på ledelsen. Vi kjenner til Betalutin, og det ser meget solid ut.
Noe ledelsen har fremmet tydelig på presentasjoner. Tenker det er markedet som oppfører seg betenkelig mer enn ønske om å sette pekefinger mot selskapet.

Dette er hinsides kjøpsmulighet… Kjøper for de midlene jeg har tilgjengelig til enhver tid. Her er det bare å fryde seg over tidenes inngang i et bunnsolid selskap som utvikler et fantastisk produkt for 3.linje NHL. Før man vet ordet av det så ligger det en børsmelding som virker som flybensin nordover.

Jeg er glad i deg, Freud, men uenig på alle punkter.

Prinsippet med et fritt marked er at alle aktører sitter med samme informasjon og forutsetninger for å fastsette en pris. Det har godeste Costa satt en effektiv stopper for.

Jeg tror at større aktører med tilgang på medisinsk- og reguleringsfaglig kompetanse sitter med langt mer informasjon enn oss på TI.

Med de svingningene man ser og det informasjonsbildet vi har, er NANO absolutt en aksje man bør følge dag for dag. Det kommer rett og slett an på hvilken type investor man er.

3 Likes

Ikke enig med deg. Fordi folk her inne driver å graver fant man veldig tidlig ut at studien ikke var godkjent og startet i Norge. Noen valgte å selge, andre valgte å ikke selge. Jeg tror nedgangen vi ser i markedet nå er fordi markedet skjønner at studiet ikke er startet i Norge fordi de ikke fikk godkjenning.

Jeg tror ikke godkjenning eller avslag i Norge hadde så mye og si alene, men når dette i verste fall betyr at de ikke kan starte opp rekruttering i andres sites i utlandet, og i tillegg når dette er noe de ikke vil være ærlige om, da straffer markedet dem hardt. Hadde de lagt fakta på bordet tror jeg vi hadde sett en helt annen reaksjon i markedet. “First pasient dosed” blir en mer og mer viktig melding for hver dag som går.