Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Så med andre ord avslaget fra REK fører til at paradigme tar 2 ekstra år?

istedenfor 2019 blir det 2021.

og det gjelder i alle land inkl. USA?

Nei, de forventer fortsatt read-out i H2 2019.

4 Likes

Har vært en interessant kveld!
Så en genuin og vennlig hilsen til min kikador @Spot-On, siden du har vært fraværende i kveld, håper du ikke går av hengslene :exploding_head: ved gjennomlesningen i morgen :wink:
Nå er vi uansett litt klokere så får tiden gjøre sitt.

1 Like

Blir mye for hjernecellene , dette ja. Bra diskusjon. Spesielt takk til forsker-Lars for at han kaster et oppklarende lys over saken.

3 Likes

Ja med seamless er det forventet read-out i H2 2019, men uten dette (REK avslag) tar det vel mye lengre tid? typ. 2 ekstra år.

Hvor i alle dager tar du 2 ekstra år fra?
De fikk avslag fra REK ja, nå kan det se ut som det går mot innvilget derfra, så da blir det vel en forsinkelse på 2-4 ish måneder, og noe av det kan de nok ta inn da de sikkert har “samlet opp” en del pasienter som er mer eller mindre klare når de får grønt lys.
Du må nesten utdype hva du mener med 2 år ekstra, kanskje lest det på andre forum?

1 Like

Hmm, jeg skjønner ikke hvorfor det skulle ta så mye lenger tid, men har du lest noe om det? Den oversikten jeg la ved var fra en investorkonferanse NANO var på 20.3.2018 så jeg håper den informasjonen er så oppdatert som mulig.

2 Likes

De nasjonale forskningsetiske komiteene er opptatt av at medisinsk forskning går etisk for seg . Ting må være på stell!
NENT behandlet denne rapporten for internasjonal forskningsetikk i fjor.

Jeg registrerer at dette er dine egne spekuleringer, men jeg antar du er inne på noe siden det har drøyet med oppstart.

Dette blir for useriøst.

En realistisk forsinkelse er vel mer 2 måneder.

Så får man vurdere selv om det berettiger en nedgang på 35%.

2 Likes

Da er det jo bare REK godkjenning, screening og første dose som gjenstår . Spørsmålet er når kommer REK godkjenningen. Det kan faktisk være “any day or any minute” med tanke på REK møtet igår. Drøyer dette flere uker og muligens måneder kan kursen synke langt ned i dagens børs klima. Da gjelder det å tenke tilbake og si til seg selv, hvorfor kjøpte jeg ikke mer dengang vi var under 20 kr. Nå er det en lignende situasjon.

Spennende tider.

Klar for ny NANO-dag.

5 Likes

Kjøpte mer på 58. Var steikfornøyd. Skal kjøpe mer på førtitallet. Kanskje enda mer fornøyd.

2 Likes

Her er et perspektiv for de som kjenner på smerten med nedturen her nå: om man gjør +500% på 2 år, eller om man gjør det samme jevnt fordelt på 24 måneder, har det noe å si?

image

13 Likes

FTFY

image

15 Likes

Idag føler jeg faktisk med dere. Selv om vi har hatt noen heftige og stygge krangler ila de siste 24 månedene, så er det som skjer nå bare grisete. Mitt tips. Slukk traderen, ta en øl, gå en tur.

Det ordner seg.

6 Likes

Må innrømme at jeg fikk litt vondt i magen når jeg så den åpnet under 50 idag.

1 Like

Har fulgt NANO siden aksjen i februar testet og til slutt brøt gjennom trendlinjen fra mars-aug 16.
Lukter test av bunn i kanal, men aksjen er meget oversolgt.
Godt mulig det er hold i støtten på 45 ish, følger nøye med fremover :slight_smile:
Tar nok uansett et lodd ved RSI under 20.

Synes Nano, etter åpningen, viser styrke i forhold til de andre bioteks.

4 Likes

Lær deg log. skala først.