Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Har vi sett bunnen?

Får avvente å se om @Savepig caller bulltrap først.

Vi må se et rykk opp fra ti dagers snitt før jeg slutter å syte er jeg redd. :wink:

Men jeg liker det jeg ser så langt i dag.

Utrolig morsomt når folk diskuterer TA i Generell tråd og genrell prat i TA-tråden :smile:

2 Likes

Jøss, grønn kurs!

Ssshhh, ikke vekk han. :frowning:
rest_stop_brown_bear

6 Likes

Bamsefar har den siste uka herjet i tidsrommet 12-13 med å utløse stoploss. Blir spennende å se om de dreper utviklingen idag.

Bjørnefeller, mao.

Er det noen enda som har luftet teorien om at shortingen som skjer på dagtid skjer mellom to aktører som etter børsslutt sender aksjene tilbake for å ende netto 0 i short for dagen?
Vanskelig å skulle bevise dette på noen måte, så det forblir kun en konspiratorisk teori fra min side.

Kan være mulig. Men vanskelig å se etter at børsen anonymiserte selgere og kjøpere.
Nå er det jo Hugoil som har best oversikt over utendørshandelen, kanskje han har noen tanker om dette?

Denne handelen utenfor vanlig børs var interessant, men i praksis har det vist seg å ikke være mulig å se noen merkbar effekt i eierlister på det.

Bra oppsummering.

1 Like

Salgsstopp i nano? Plutselig ingen handler.

… men om denne byttingen til null skjer like før børsen stenger, og ikke etter, hva da?
Vil jo ikke gi utslag i eierlistenr det?
Tror i så fall at man skal langt ned på listene for å se noe. Kanskje utendørsaksjene ligger i en liten rugekasse i et lite selskap?

Jeg solgte i dag alt på 51,50 :shushing_face:

Har fått Mail fra marlene. We still expect the first patient to be dosed in h1’18 which is in line whit our comment on the q4 press release

8 Likes

Shorterne har absolutt ingen grenser. Siste «nytt» nå er at NANO gir opp kampen mot Bayer og Copanlisib. Skal visstnok stamme fra kilder i NANO. Som pdx skrev(?) Noen bruker mye tid og penger på å baisse NANO.

Har selv opplevd baissing i andre verdipapir også, men dette ligger på et helt annet nivå.

Thinfoil hat ON!

Fikk faktisk napp på 49,9 i dag tidlig. Egentlig litt trist, men satser på at det kan bli lønnsomt fremover. Det er vel bare å sitte å vente på at det skal komme noe positivt snart. Kjenner jeg begynner å slite litt med tålmodigheten nå.

1 Like

Glad jeg bestemte meg for å renovere badet i januar, og solgte noe Nano da på 86,7 ish for å betale det. Hadde gått en del mer aksjer i dag for å betale det! Skulle gjerne hatt de pengene nå, og mer til for å handle mer. Kjøpte rundt 2000 aksjer på 58 ish nå i mars. Burde venta da, men backtrading fungerer vel bare på HO? :joy: :joy:

2 Likes