Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Hvis ikke Betalutin skulle komme på markedet , måtte vel det det skyldes a) at det oppstår bivirkninger/dødsfall i Paradigme fasen
b) at effektdataene DOR, CR mv. blir vesentlig dårligere ved avlesning av de 130 pasientene i Paradigme enn det som vi hittil vet om Lymrit 37-01.
For min del anser jeg den risikoen som svært liten. DNBs LOA på 50 prosent er konservativ. Har stor tro på at dette går veien.
Hvis man blir usikker, lytt til professor Zinzani på CMD.

Hvordan Betalutin vil slå an i markedet blir vel mer gjetning. Men det ligger mye lenger frem i tid

2 Likes

Jefferson:

Dødsfall bør ikke nødvendigvis påvirke, såvidt jeg husker så døde det pasienter i Car-T som nå er på markedet… Var vel Juno Terapautics…
Men selvfølgelig ikke noe ønskelig om noen skulle gå bort i løpet av behandlingen og iaf ikke som direkte resultat av Betalutin.

Også under studiet som gav godkjenning for Copanlisib omkom 5(eller 6?) pasienter.

Den største faren jeg ser er en total stans i rekrutteringen og at ting trekker ut i tid. Mangelen på progresjon siden nyttår tror jeg i hovedsak skyldes regultaoriske skjær, men ikke av en art som senker skuta.

Kan høres vanvittig ut, men jeg håper vi kan holde kursen på 50-60 til i sommer. Kampen for tilværelsen handler nå om å skrape sammen så mye tørt krutt som mulig. Den fundamentale informasjonen vi sitter på tilsier ikke at selskapet verdsettes til 3,4 mrd med en egenkappital på vel 750 millioner.

Fortauspeng dersom kursutviklingen fortsetter med uendret informasjonsbilde.

DnB vurderte det slik i sin siste analyse , som er lagt ut ut på dette forumet ,at rekruttering burde gå greit. Det antas at opp til 40 sentere vil bli aktuelle 20 land.
Ville uansett satt pris på en avklaring av hva Nano planlegger å gjøre med REK søknaden.
I og med at REK er undergitt offentlighetsloven synes jeg det er svakt at man ikke kan gi mer informasjon om hva man har tenkt å gjøre. Det er ikke klaget. Er det sendt inn søknad om
forhåndsgodkjennelse p.t. eller er den fortsatt under utarbeidelse?

Jeg tror de jobber knallhardt og fokusert på å få dette i mål, og jeg har ingen grunn til å tro at oppsettet skytes ned av REK eller andre. Alle parametre kan krysses av for hvorfor det skal gå i orden, få argumenter for at hele opplegget skal strande.

Husk at UK m.fl. har godkjent oppsettet, ser ingen grunn til at REK blir helt “greenpeace i Altavassdraget” etter at forløperen 37-01 ble en stor suksess på norsk jord. Det ordner seg!

Nano er uansett ikke tjent med en offentlig fight med REK om det er problemer. Bedre å holde kjeft og krumme nakken.

Hvor/hvilken anledning/dokument?

Radium - Episode 38
NANO - 4:40 - 6:20
Kjedelig for pasienter at det tar tid med “First patient dosed” - Screening tar tid - NANO gjør en god jobb - sammenligner tørketid med Algeta.

2 Likes

Det hadde ikke skadet om NANO tok seg tid til å forklare oss plebeiere hva som er årsaken. Startet de sent? Spørsmål? Bekymringer? Mistenker at svaret er langt mindre skummelt enn man frykter.

Om man ser hva som skjedde i TRVX når man rotet til ONCOS tidslinjen med en ca 6 mnd. Da ble CEO kastet på dør fortere enn man klarte å stave ONCOS. Healtcap er tungt inne begge plasser og hadde de vert missfornøyd så hadde de tatt nødvendige grep tenker jeg.

1 Like

Mener du at det kan komme nyheter før sommeren ?

Jeg har ikke noe særlig forhold til Nano/Betalutin, men jeg har vært med på en reise i Photocure og hvis man antar et overleget legemiddel automatisk får store markedsandeler, så tar man dessverre helt feil.

Photocure sliter skikkelig med å få inn blålysbehandlingen sin for blærekreftpasienter selv om den er overlegen den vanlige behandlingen. De må bruke store penger på markedsføring og allikevel, så klarer de ikke ta markedsandeler å snakke om. I Europa, så har de inngått en partneravtale med en partner som er ubrukelig og de kommer seg tydligvis ikke ut av avtalen, så salget i Europa er labert. Det eneste markedet de gjør det ok i er skandinavia hvor de selger selv.

Kort sagt, kommersialiseringen er en gigantisk riskfaktor.

4 Likes

Mars lønningen kunne ikke kommet raskere på konto nå. NÅ er Nano på billigsalg. Om vi skal lengre ned vet eg ikke men det fundamentale her er verdt hver en kr på denne kursen mener nå jeg.
PS har snitt på ca 25 og skal kjøpe mer nå under tiårets- salg. :call_me_hand:

Samme mener jeg gjelder for TRVX kursen.

Nano må få lov til å arbeide i fred og ro for ikke å bli snappet opp av BP, vi vil få oss en overraskelse i nær fremtid okke som hvilken vei dette bærer… full klaff eller full kræsj.

Muligheten for å gjøre sparekontoen FET og veien for tidlig pensjon har ikke vært større. DETTE skal jeg være med på hele veien.

1 Like

Fra Frontmasta på HO. http://adisinsight.springer.com/trials/700229754

27 Feb 2018 According to a Nordic Nanovector media release, status changed from recruiting to active, no longer recruiting.

2 Likes

http://adisinsight.springer.com/trials/700290773?query=all%3A(“Nordic+nanovector”)

A pivotal Phase 2b study of Betalutin in patients with relapsed 3rd line anti-CD 20 Ab-refractory Follicular Lymphoma
Recruiting
Phase of Trial: Phase II
Latest Information Update: 27 Feb 2018

2 Likes

Denne Frontmasta er helt ubrukelig som infokilde i 99 av 100 tilfeller. Han bidrar kun med usikkerhet.

1 Like

Får håpe man snart ser 55 ish. Da skal det handlest. Føler mange er redde for å kjøpe nå, det bidrar vel greit til nedgangen. Sier som Buffett: “If you aren’t willing to own a stock for ten years, don’t even think about owning it for ten minutes”. Tror mange har godt av å bruke litt mer tid på kjøpene sine å tenke hvordan man vil reagere ved kursnedgang. Er fortsatt student og har vel et tap på rundt et års studielån men sover like godt om natten fortsatt. Har man tro på det fundamentale så er kursen dag-til-dag bare støy.

2 Likes

Noen som har sett aksjonærlisten? Er litt forveden om noen av topp 20 selger?

Blir ikke sjokkert om FTF skulle finne på å redusere.

Infopolicyen til allmuen er under enhver kritikk.

Hm, måtte ta turen innom forumet vi ikke nevner-ved-navn og fant dette gullkornet:

Har ikke hørt siste Radium. Får ta en lytt :slight_smile:

4 Likes

Stemmer det, både at de gjør en god jobb, og at det er biotech! :+1::+1::wink:

God helg folkens!

(så får vi håpe på nyheter “in a few days…”)

1 Like