Også får man se om det har kommet noen endringer på sponsorer når siden faktisk oppdateres i forhold til PARADIGME. Kilden din er 6 mnd gammel.
Enig, bare å dra ut proppen her.
Å få byttet hender på de som tviler er bare bra.
Nye eiere har større salgs aversjon og når kursdrivende nyheter kommer så er det ikke bare shortere som skal inn igjen.
Sykt fornøyd med å få være med på denne nedturen gutta!
Men, fra spøk til revolver. Jeg kikka litt på algeta chartet ditt @Savepig sånn halvveis på turen der så spotter jeg en skikkelig skrell slik som VI opplever i nano nå.
Det er sant. Men tidslinjene til selskapene er ikke helt sammenlignbare.
Greit å få det unnagjort
Hadde vært greit å få det unnagjort ja.
Ser ut til å bli en ganske grei bounce i usa nå, pleier å smitte over hit.
Når i det siste har du sett noensomhelst bounce smitte noe som helst over på nano? hehe
Glein,
jeg har lest gjennom hele endringssøknaden som er offentliggjort via andre og ingen steder nevnes det at det kobles på flere sponsorer i studiet.
Arne Kolstad svarer også dette i ett av brevene til REK så jeg er overbevist vi fremdeles snakker om en sponsor, Nordic Nanovector:
Jeg tror at hverken jeg eller du har gode forutsetninger for å uttale oss. Men spekulere kan vi.
Altså, sitter det må en gjeng med servere som kjøper og selger av hverandre til billigere og billigere pris? Skjønner virkelig ikke denne utviklingen!
Hvordan er reglene hvis det er Nordic Nanovectors britiske eller sveitsiske datterselskap som er sponsor?
Det vet jeg ikke, da ville det nok vært reglene for det landet som sponsor er lovmessig knyttet til som ville gjelde. Men det er bare en antakelse.
Men, ingenting som tilsier at det er tilfelle.
Tvert imot så står det i søknadsdokumentene følgende setning i skjemaet pasienten vil få utlevert av sin lege, “Forespørsel om deltakelse i legemiddelutprøving” dette:
I Norge. Hva står det i det amerikanske skjemaet?
Jeg får ikke helt grepet på hva dere egentlig driver å poster om Sponsor etter?
Jeg er spent på hvordan kursen reagerer når første pasient er dosert. På 70-tallet hadde jeg ikke forventninger om store utslag, men nå er det langt opp dit
Som sagt tidligere så klarer man ikke lure seg unna pga forskningsetikkloven. Se § 2
En “vesentlig del av midlene kommer fra Norge”, så vi må nok bare vente på REK. Egentlig bør ikke Costa sove godt om natten når de ikke har klart å ha en bedre dialog med REK, for ingenting av det som nå skjer burde komme som en overraskelse dersom de hadde gjort jobben godt nok. Produktet er fortsatt bra, men ledelsen fortjener en kaktus.
Edit: Men bare så det er klart - orker man bruke kalkulatoren så ser man fantastisk risk/reward.
Vi skulle kanskje sendt de en kaktus og lagt ved graf med kursen så langt i 2018…
Skal se de tar inn Roche eller Bayer som partner og med ponsor for å få fortgang:)
Syreutsagn når Costa på podcast og andre steder sier at Paradigme er startet med screening og alt, og at de fortsetter å si dette uten godkjenning fra REK er løgn rett ut.
Kommer det nå en oppklaring med negative nyheter aka. utsetting i 2 år+ ser vi åpning under 35 tror jeg. Dette er noe de må ha visst lenge, og burde vært børsmeldt på dagen det kom frem når kursen sto over 70.