Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Det er jo veldig positivt, ja. Håper markedet snart forstår at en REK godkjennelse ikke er langt unna, og at pasienter forhåpentligvis da snart vil bli behandlet på sentre som allerede har foretatt screening av pasienter :slight_smile:

edit: (Virker jo som markedet tror dette aldri vil løsne)

1 Like

Nei det er ikke kjent materiale - før nå.
Den henviser til og med til samtale med REK den 16 Mars som bare er 2,5 uker siden.

Nå vet vi at helt ny søknad på “part B” er sendt (“I henhold til REK sine instrukser sender vi derfor inn prosjektsøknad for part B delen av studien.”)

Spørsmålet er nå: Hvor lang er behandlingstiden er det på denne?

P.S. Positivt er det først når godkjenning foreligger. For at det ville bli søkt (eller avslaget prøvd omgjort) er jo en selvfølge. Synes de er farlig sent ute med tanke på at første pasient fremdeles skal doseres innen utgangen av Juni.

Jeg er spent på hvor hurtig en avklaring på denne søknaden kommer. REK har helt tydelig brukt fra slutten av november 2017 til 16.03.18 med å bestemme seg for at NANO kan få søke om en PART B. Hvorfor brukte de så lang tid på det?

Jeg lurer på om NANO har gjort en 3 mnd-avlesning av alle innrullerte pasienter i 37-01, og at det er dette grunnlaget REK måtte ha for å kunne godta en seamless overgang.

Neste REKmøter er 24.04 og 26.04. Forventer at PART B bankes igjennom da, og Kolstad innrullerer 20 pasienter i løpet av Mai.

De som gutser og laster opp NANO nå kommer til å fremstå enten som genier eller idioter. :smiley:

Husker fra starten av forrige opptur, så dreiv Neonet og lempa ut 20-30 k aksjer hver eneste dag mellom 28 og 45 til de gikk tom.

https://helseforskning.etikkom.no/prosjekterirek/prosjektregister/prosjekt?p_document_id=975918&p_parent_id=1009324&_ikbLanguageCode=n

@vegar_beider Du etterlyste info om Archer-1?

8 Likes

Det er to måter å spille dette på, kjøpe litt av gangen til man er fornøyd, eller vente til bunnen og kjøpe når det først begynner å snu. Slik jeg ser det (og jeg antar mange tenker slik siden “bunnen” tydeligvis ikke er her enda) er at nå er Nano så billig at det gjør meg ingenting å kjøpe 10 kr høyere opp, så lenge jeg slipper å være med lenger ned (jeg har ikke solgt noe, men tenker da på å være med ned med nye aksjer). Det er likevel noe magisk med øyeblikk som dette. Går det slik vi tror vil det være mange nye millionærer i Norge om 1-2 år (så sant de har tålmodighet til å sitte så lenge) :slight_smile:

1 Like

Betalutin kombinert med rituximab ved tilbakefall av follikulært lymfom

Vitenskapelig tittel:
A phase 1b open-label study of Betalutin in combination with rituximab in patients with relapsed/refractory follicular lymphoma (Archer-1)

Prosjektbeskrivelse:
Betalutin (lutetium (177Lu) er en ny form for radioimmunterapi. . I Betalutin® er radioisotop Lutetium-177 festet til et antistoff kjent som lilotomab. Denne prosessen kalles radiomerking. Betalutin® og rituximab (RTX) binder seg til kreftceller og normale hvite blodlegemer (leukocytter). I denne åpne fase 1 b, single-arm studien vil man undersøke effekt og sikkerhet av Betalutin kombinert med rituximab (RTX) hos pasienter med follikulært lymfom. Pasientene vil behandles med RTX (375 mg/m2), lilotomab (40 mg) og Betalutin (10 eller 15 MBq/kg). Det primære målet er å evaluere sikkerhet og toleranse av Betalutin i kombinasjon med RTX. Sekundært vil man evaluere preliminær anti tumor aktivitet, varighet av tumorkontroll, samt undersøke immunogenisitet (dannelse av nøytraliserende antistoffer).
(Prosjektleders prosjektbeskrivelse)

https://helseforskning.etikkom.no/prosjekterirek/prosjektregister/prosjekt?p_document_id=975918&p_parent_id=1009324&_ikbLanguageCode=n

3 Likes

Mulig mer enn bare PARADIGME (PART B) bankes gjennom ila. disse møtene da :smiley:

Men kan du forklare en enkel mann fra landet hvem i all verden det er som selger nå, på disse nivåene?

Ble mer aksjer på meg også idag, tror dette er en fin pris.

He he… gratulerer. Skulle ønske jeg hadde mer å handle for jeg også. Vurderer å selge Honda’n nå. Men jeg skjønner fremdeles ikke hvem som selger, som har sittet stille på hele turen ned, og det fundamentale så langt vi kan tro, er ved det samme. Men heldige er de som har penger tilgjengelig. :slight_smile:

La oss se framover.

2018
14.04.2018 - 18.04.2018
American Association of Cancer Research (AACR) Annual Meeting 2018, Chicago, USA

(edit: Linken vistes ikke så godt)

2 Likes

Man skal ikke undervurdere hvor mange kontormennesker som har litt midler og god tid på jobb til å investere i aksjer. Kjøpte de seg inn på 70 begynner nok tapet å bli rimelig ubehagelig.

Men kan du forklare en enkel mann fra landet hvem i all verden det er som selger nå, på disse nivåene?
[/quote]

Noen har tatt seg helt klart ett større lån som dem ikke kan sitte med lenger. Her er det nok noen som må selge.
Ellers så får jo de fleste litt frynsete nerver av mindre…:slight_smile: Noe får helt fnatt av heis, andre tør ikke fly til varmere strøk og kose seg på stranda engang…
Når det kommer til NanoNerver, så er vi forskjellige også der.
Nei , når det psykiske får lov til å spille på flere strenger, så er det vel bare sånn det skal være…
Selv har jeg vært med opp og ned flere ganger… All-in fremdeles …:slight_smile:

2 Likes

Anser meg selv som en genial idiot :smile:

5 Likes

“The distance between insanity and genius is measured only by success”.
Bruce Feirstein

4 Likes

@kiakia Takk for du deler, dette var nytt for meg.

1 Like

“The measure of a man” - blir ikke om man klarer å sitte gjennom denne nedturen uten å selge. Det blir om man klarer å la være å selge neste gang vi treffer ATH.

Da jeg gikk inn for mer enn to år siden, var “lenkegjengen” et begrep - “Dette blir bumpy, men vi lenker oss til masta.” Vel - nå er vi her, det er dette som ER bumpy. På mange måter er det enklere å la være å selge i nedgangstider, enn i oppgangstider.

4 Likes

Tenk om du hadde solgt på 110 da.

Kunne du kjøpt dobbelt så mange aksjer idag.

Å lenke seg fast kan funke men er ikke alltid måten å gjøre det på.

3 Likes

Be greedy when others are fearful and fearful when others are greedy. - @Fornybarkrakk

• Warren Buffet

Hadde jeg shortet 2017 og kjøpt i 2018 hadde jeg både truffet på en prikk og fulgt ett legendarisk råd.