Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Godkjent søknad børsmeldes ikke. Kun first patient dosed.

1 Like

Kan tenke deg hva som skjer med moralen dersom du får en selloff på en av disse nyhetene, skal du ha en siste utrens av småfisk så er det måten.

Sant nok! Kan lære mye av betydningen av psykologi i markedet av å ha fulgt NANO de siste årene. Ingen vil om at moralen tynnslitt nå. Men når den siste optimist…

Er det sikkert? Mener å huske de har uttalt at kommunikasjon med regulatoriske myndigheter ikke børsmeldes, men kan vel hende de allikevel velger å gjøre det når de ser kursutviklingen nå om dagen? Fallet skyldes så vidt jeg skjønner at folk er skeptisk til om de kommer videre med studiene og hvor store forsinkelser det blir så melding om godkjenning ville gjøre mye for å lette på det.

En liten avsporing, men her kan du se hva vår største eier tenker om M&A i 2018.

3 Likes

Fokuset til ledelsen i Nano er utvikle medisin, ikke dille med aksjekursen. med mindre de skal ha emmisjon. Men nå skal de ikke ha emmisjon i 2018 så da gidder de ikke dille med aksjekursen. Mao ikke forvent at de melder mer enn det de har sagt de skal melde.

1 Like

Så vidt jeg vet så har de ikke børsmeldt tidligere godkjenninger av REK. Men, jeg håper du har rett! Kan ikke skjønne at de skulle være tjent med dette negative momentet.

Jeg setter mitt håp til:

April 15, 2018, 1:00 PM - 5:00 PM

848 / 11 - In vitro and in vivo evaluation of the beta-emitting lutetium-177 labeled anti-CD37 antibody radionuclide conjugate 177Lu-NNV003 in DLBCL, CLL and MCL models

The aim of this study was to evaluate the cytotoxic and anti-tumor efficacy of the beta-emitting lutetium labelled NNV003 antibody (177Lu-NNV003) in non-Hodgkin lymphoma (NHL) and Chronic Lymphocytic Leukemia (CLL) models.

Antibody-Dependent Cellular Cytotoxicity (ADCC) and Complement-Dependent Cytotoxicity (CDC) were measured in REC-1 (MCL), MEC-2 (CLL) and DOHH-2 (DLBCL) cells using FcRγIIIa immortalized NK92 cells as effector cells.
Antibody-Dependent Cellular Phagocytosis (ADCP) was measured using a commercially available FcRγIIa-H reporter kit. Binding and internalization of 177Lu-NNV003 after up to 18 hours incubation were measured by a stripping buffer method. Cytotoxicity effects were evaluated by incubating cells with increasing concentrations of 177Lu-NNV003 and measuring cell proliferation. Biodistribution of 177Lu-NNV003 was measured in CB17 SCID and NSG mice with DLBCL and CLL xenografts, respectively.
Therapeutic and toxic effects of 177Lu-NNV003 were measured in different strains of immunocompromised mice bearing systemic DLBCL (in RAG-2), CLL (in RAG-1) or MCL (in NOD SCID) xenografts, and compared with NaCl and unspecific 177Lu-labelled isotype control groups.

NNV003 elicited ADCC lysis in all cell lines and induced ADCP in MEC-2 and DOHH-2. Minimal CDC activation was observed. 177Lu-NNV003 showed activity dependent antiproliferative effect in all cell lines. Maximum tumor uptake in vivo was 45% IA/g in MEC-2 tumors and 15% IA/g in DOHH-2 tumors.

Survival was significantly extended in DOHH-2 xenograft-bearing mice treated with NNV003 (2-30 mg/kg) and 177Lu-NNV003 (200-400 MBq/kg) compared to control groups (p<0.0001).

In the MEC-2 model, 200 MBq/kg 177Lu-NNV003 extended survival compared to the NNV003 and the 177Lu-isotype treatment (p<0.025). In mice bearing REC-1 xenografts, both 50 and 100 MBq/kg 177Lu-NNV003 improved survival compared to control groups (p<0.02). Transient hematological toxicity was observed in all groups treated with radioactivity, and one mouse treated with 200 MBq/kg in the MEC-2 study died of radiation toxicity.

177Lu-NNV003 showed best anti-tumor effect in the two NHL models, and less effect in the CLL model despite the high tumor uptake, which might be explained by the very aggressive growth of the MEC-2 cells in vivo.

In conclusion, in vitro studies have shown that the unlabelled NNV003 antibody have an immunological cytotoxicity effect on tumor cells, mainly through ADCC, and that 177Lu-NNV003 inhibits cell growth.
177Lu-NNV003 has shown significant tumor uptake and therapeutic effect in vivo in all three models tested.
The results warrant clinical testing in patients suffering from CD37-expressing B-cell malignancies.

3 Likes

Denne er like aktuell i dag.
Jeg skal inn på sikt, men vil se ann motstanden rundt 45 i første omgang, fortsatt et godt stykke ned til bunn i kanal.

Tja, i mine papirer så vil sannsynligheten for emi og/eller avtale om lisens komme sent i 2018. Kanskje det drøyer ett stykke ut i 2019, men stort lenger tror jeg ikke selskapet vil vente.

Og du har helt rett, vi vil merke at prosessen er i gang ved at vi gjevnlig vil bli foret med nyheter.

1 Like

Enig i at dette er linja de har lagt seg på tidligere men har vanskelig for å tro at de er helt upåvirket av utviklingen av kursen. Måten Costa har uttalt seg på ved å adressere bekymringene og kritikken sier meg at de følger med og bryr seg om hvordan de blir oppfatta. Håper dette fører til at de endrer kommunikasjonsstrategien og børsmelder alt som måtte komme av gode nyheter.

Handler litt om å holde seg seriøse og ikke hause formye også. Jeg håper de fortsetter med melde linja de har nå , men at Costa modererer utalelsene slik at de blir litt mer korrekte. Men dette er legemiddelforskning. ting tar tid.

1 Like

Som et lite trøsterunk kan vi slå fast at kursen underveis i et biotech ikke behøver å ha all verden å si for salgsprisen: :stuck_out_tongue:

image

9 Likes

Du håper at de holder samme linje ang børsmeldinger som til nå?! Har du fulgt debatten eller?

1 Like

Dette er bio aksje… TING TAR TID. Legg aksjene i skuffen og vent 2-3år.

De har ny IR ansvarlig, så tenker at det kan bli bedre, som i mer profesjonelt. Og at ting ikke fiskes frem av andre som tvinger frem børsmeldinger.
Men ønsker absolutt ikke at de skal begynne å børsmelde en godkjenning av REK f. eks. Det ville virke litt panisk.

Skulle akkurat til å skrive noe av det samme!
Jeg personlig kjøper med begge henda om dagen - det kommer til å resultere i at jeg kan genierklære meg selv, eller fremstå som verdens største tosk i retrospekt.

Jeg kan virkelig ikke forstå noe annet enn at dette caset er fabelaktig!

3 Likes

Kjedelig tog å stige av i starten av september det der :joy::ok_hand:

Husker dere Apcl emisjonen ? Om ikke, Nano sin på 110 eller hva det en var, begynner å ligne :joy:
Det var mitt dårlig humor for en som sitter nanominus :man_farmer:

1 Like

Så lenge de ikke er konsekvente i sine børsmeldinger er jeg helt uenig i at de burde fortsette på samme viset. At det tar tid er jeg inneforstått med.