114kr
Noen her som har sendt e-post til ir? Hvor lang tid tok det å få svar? Jeg sendte før påske og venter fortsatt,
Tror (hint: vet) at det avhenger av hva du spør om
Seriøse henvendelser, hva er det? Uansett så kan hun ikke svare med kurssensitiv informasjon.
Men om du er grønn og vil ha forklart noe som uansett kan finnes på hjemmesiden så kan du jo spørre.
F.eks: Tror du dette vil gå bra?. Svar: Jada, bare les hjemmesiden.
Og imens herjer tekfreakerne.
Men til slutt seirer alltid det fundamentale, og det er bunnsolid så langt.
Har fått skrapt inn litt peng. Men hvor er bunnen🤔 Sist jeg ble overrasket av nano fall var da den gikk fra 24-12. Jeg kan ikke fatte at vi er på 40 tallet🤪
Liten tidbit om hvilke typer partnere NANO bruker i sitt arbeide. Dette er vel et konsulentfirma regner jeg med:
Man ser jo også på linkedin at NANO fortsetter å knytte til seg folk med lang erfaring i kliniske studier og kommersialisering av kreftmedisin.
Innlegg av: Frontmasta (03.04.18 22:13 ), lest 221 ganger
Ticker: NANO
Endret: 03.04.18 22:15
NANO…Kontrakt tegnet i USA med Icon
ICON Clinical Research, Inc. specializes in the planning management, execution, and analysis of phase IIb-IV clinical trials. It offers integrated clinical research services, such as protocol development, site identification, completion of study reports, clinical trials management, biostatistics, data management, IVRS, QA, and medical affairs services, as well as patient registries, outcomes research, and health economics services.
Ref…REK i dag
Nå er det jo det fundamentale som er grunnen til at kursen falt utfor stupet godt hjulpet av Trump
Ad Fornybarkrakks link over.
Er det denne ene setningen som er har vært /er proppen i Rek-systemet?
«Prosjektet finansieres av Nordic Nanovector. Økonomisk avtale mellom institusjonen og Icon, som representerer Nordic Nanovector, vil ettersendes.»
Chartet ditt endrer seg om du bruker log skala!!
Renoldi ser ut for å ha kjøpt, uten at det er meldt!
Costa kan ligge på nominee og ha lirket litt.
EvilfreudINSIDER+33,5%(-0,1%)9t tony
Hvilken påstand? At Costa låner ut aksjene til short?
Se i Nano shortetråden. Tydelig forklart der. Han kan ikke selge eller kjøpe aksjer uten å børsmelde, så når beholdningen hans endrer fasong er det fordi han enten låner ut eller får aksjer tilbake.
Hva tenker du om kursutvikling fremover nå? er du ute nå? hadde vært interessant å høre litt om strategien din, om du akkumulerer eller om du er helt ute og tror den skal lavere. jeg er inne med snitt rett under 60, men har krutt og lurer på om denne skal så mye lavere. om den bunner på 45 eller 42 er ikke så farlig for min del, er mer opptatt av hvorvidt det er sannsynlig at vi skal se 30-tallet eller lavere her. @Nocturne skal du rotere krypto inn i enda mere Nano?
Dette betyr ikke automatisk at det er shortutlån… Det blir spekualasjon
Visste vi ikke dette allerede? Mange har jo bedt om innsyn
Sjekk shareville eller porteføljetråden her.
Kontantbeholdningen er mNOK 800/49= NOK16 per aksje, stemmer dette?
Kursen stuper hemningsløst.
Selskapet taus som en østers.
Fy faen for et opplegg.
Meg bekjent er det veldig uvanlig at ledelsen i prekommersiell biotech kommenterer en kursnedgang på 35% fra forrige kvartalspresentasjon.
(Jeg tror allikevel Costa gjør seg noen tanker, ettersom han på q4 og kurs 70,- kommenterte at selskaper NANO sammenligner seg med har market cap som er to-tre ganger så høy som NANO “just because they are listed somewhere else”.)
Har man enda troa på at ledelsen vet hva de gjør og at det blir medisin av Betalutin, så kjøper man for det man har nå. Dette er gull for de som har tid. Personlig tror jeg det enda kan gå 1,5 mnd hvis søknaden til REK behandles på neste møte, og de først kan starte screening da.
Fram til da tror jeg ikke prekliniske resultater for Humalutin vil gjøre noe særlig for kursen. Og jeg TROR ikke de vil børsmelde REKs godkjennelse av part B. Hvis de gjør det så vet vi at de har kjent på nedgangen.
Det eneste lyspunktet er at oppgangen er der framme en plass. Da starter neste fase i selskapets historie, og en ny bølge investorer finner forhåpentligvis frem.