DnB LoA Nano: ~50%
Arctic og DnB LoA Bgbio: 15
Enig med Glein, korreksjonen er ikke rasjonell.
DnB LoA Nano: ~50%
Arctic og DnB LoA Bgbio: 15
Enig med Glein, korreksjonen er ikke rasjonell.
Damned if you do,
Sabla heldige de som har sittet å ventet med kapital til disse tider. Hadde vært kjekt om det hadde vært meg.
Kjenner jeg er irritert på måten LC har kommunisert.
Mest forsmådd over termbruken som fikk oss alle til å sitte på tuppen av stolen i påvente av ARCHER-1 og PARADIGME-melding rett rundt hjørnet, for så å få klaska Archer-1 2H 18 midt i trynet på en presentasjon. Hadde Costa holdt kjeft i utgangspunktet og kommunisert at ting tar lang tid ville ihvertfall ikke jeg vært så forsmådd.
Men her sitter jeg på jobb, stupklar etter ei lang uke og fattigere enn når jeg gikk inn døra på mandag.
Hard to be a nissemann.
Skriv det på læringskappen. Learn from it. Ikke la det knekke deg
Let me tell you something you already know. The world ain’t all sunshine and rainbows. It’s a very mean and nasty place and I don’t care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain’t about how hard ya hit. It’s about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That’s how winning is done!
Now if you know what you’re worth then go out and get what you’re worth. But ya gotta be willing to take the hits, and not pointing fingers saying you ain’t where you wanna be because of him, or her, or anybody! Cowards do that and that ain’t you! You’re better than that!
Og denne uklare kommunikasjonen begynte egentlig allerede så langt tilbake som ved det bejublede Q3 2016.
Jeg husker ikke ordlyden 100%, men ved spørsmål om når nye kliniske data skulle komme var det
"bear with us, we will inform you as soon as we can".
Hadde de allerede på det tidspunkt vært med konkrete om HVOR LITE EN BURDE FORVENTE av data hadde nok noen blitt bittelitt skuffet da, men til gjengjeld hadde en helt annen realisme og forventningstyring blitt etablert.
Kan man tenke seg EN RASJONELL GRUNN til at Costa guider på denne måten? Det skiller bare 3mnd.
Du må gjerne fortsette resonnementet, for den eneste rasjonelle forklaring er at Luigi er en irrasjonell fyr.
Den dagen man skjønner hva man har investert i er mye gjort. Forskning heter det - her finnes det ingen kortversjon eller short cut. Fokuseringen bør ikke ligge på tidsaspektet (+/- mnd), men på hva de faktisk melder og oppnår av resultater rent medisinsk.
Helt enig!
Innrømme jeg følger litt ekstra mye med nå, men som dama sier det så godt. 2 mnd oppstart av klinisk forskning er ingen ting.
Greit nok at dette er en etterfølgelse av fase 2 studier og ikke en helt ny studie. Men uansett så skal studie protokollen tunes inn til å bli mest mulig lik over hele “fjøla”. Dette glemmer mange og nå har vi et par hikkups fra REK og FDA.
Hikkups fra FDA og?
Sitatet du sikter til:
“Now we are starting treating pasients on 20. We will soon see efficiacy and safety on those pasients. This is for us a huge milestone. Logically we have a lot of expectations for that. We are confident we will have good data on that. Bear with us, we will let you know soon.”
FDA godkjennelse av seamless design er etter min mening avgjørende for kursutviklingen fremovver. Usikkerheten er vel om FDA ikke vil godkjenne seamless design, hvilket vil bety forsinkelser. Med bakgrunn i at Nano har kommunisert at study design er gjort i dialog med FDA ville et slikt negativt utfall svekke markedets tiltro til selskapet profesjonalitet vesentlig Jeg velger å tro at dette ikke er et særlig sannsynlig utfall.
Det var det!
Gjennom hele 2016 var alt vi hørte den regelmessige lyden av guidede milepæler som ble klikket av. Kjipt å si det, men den plingingen har blitt langt mer hakkete etterpå. Mye av dette hadde vært unngått om de utover våren 2017 hadde tatt smellen right up og lagt frem en revidert plan, de må jo allerede da ha begynt å se at ting ville bli ruglete.
Teorien ble jo lansert på HO og deretter bekreftet på Radium at det fort kunne bli to doseringer i PARADIGME, ganske tidlig på året. Bare som eksempel.
“Hikk upps” sikter jeg til at Studie protokollen er fortsatt under utvikling. Dette synsing fra min side men ledelsen har i alle fall bekreftet at de fortsatt snakker med myndigheter. Hvilke land dette gjelder blir spekulasjoner men tviler det er noen “lettvektere” av nasjoner.
Mener å huske at vi i fjor vår ventet på SRC skulle komme med sin anbefaling av 20/100 dosen… Kom ikke den på en Fredags ettermiddag…? Kanskje vi får en slik melding om First p d ?? Time vill show som han sa…
Var det ikke slik at Pasientene sto i kø for å bli behandlet med Betalutin da den meldingen kom ?
Hvor er det blitt av den køen nå ?
Tror kanskje folk har overtenkt betydningen av det poenget.
Behøver ikke å ha betydd noe mer enn at noen få individer var ferdig med screening og at det var opportunt å komme i gang med 20/100 på dem istedet for 15/40.
Ikke at horder med folk sto og ventet på kontorer rundt om.