Jeg tror personlig at planen er å finne seg en partner (Roche/Bayer), fordelen med denne “vi kjører eget løp” mantraen er at NANO spiller litt hard to get, og vil derfor få bedre avtale når Roche/Bayer konkurrerer om kjøp. NANO er jenta, BP er gutten
Så lenge jeg får betalt gir jeg F, men du har så rett!
Tenker mot tolerability som er akseptabel, men fremdeles absolutt tilstede. Så kan det være små enkle grep som kanskje kan gjøres som kan bedre effekt og velvære for pasientene.
*Edit
Om ikke annet er det mulig verdi å snuse på dette litt. Virket på svar som om det ikke var vurdert overhodet.
Hadde vært mye mer betryggende at de hadde samarbeidet
Med en BP med upfront betaling samt royalties, det hadde vel smakt godt…med tanke på cashbeholdningen som nå bare rekker til Paradigme readout.
Med en BP på laget hadde de fått bekreftet at Betalutin blir sett på som ett produkt som man kan regne med i fremtiden. BP har allerede en slags/distribusjons nett klart. Det har ikke Nano, og det vil koste penger og tid å bygge opp dette. DVS at i 2020 etter readout og mens de venter på eventuell markedsgodkjennelse må de hente penger for å få på plass ett distrubisjons- nettverk worlwide, og som Lisa sa dette koster mye penger…
Det tror jeg ikke litt på engang!!!
Sitter Costa på mye aksjer som han potensielt vil dumpe ut?
Jepp Han er investor blitt han nå
Hva var svaret på spørsmålet om ledelsen kunne handle aksjer pr nå??
Det var vel ikke spørsmålet som ble spurt. Det ble spurt om “Will the management in NANO buy shares today to show their confidence in the company.”
Ludvik Sandnes (eller en annen skikkelse som satt i hans nærvær) svarte: “Look for mandatory notes.”
Spørsmålet kunne vel heller vært stilt som “Is management able to buy shares in NANO today given all the information that has been released”.
Jeg gremmes litt av nivået på noen av spørsmålene som kom. Skulle tro det var en gjeng med glade amatører som var i denne aksjen… #slowlybacksawayfromkeyboard
Det blir definitivt pute-TV når Ola Dunk får mulighet til å sende inn spørsmål på webcast. Men samtidig kommer det inn noen gode spørsmål, og spørsmål som får ledelsen til å tenke litt mer som den gjengse investor med noen tusen aksjer.
Sitat Rotkjær:
" I USA har protokollen blitt revidert av helsemyndighetene og de har ikke kommet med noen spørsmål, som i den sammenhengen er gode nyheter. Så vi er i rute til å åpne senteret i USA over sommeren, sier Rotkjær."
Ikke kommet med noen spørsmål, når de har hatt tett dialog, det kan vel med stor sannsynlighet tolkes som at det er godkjent av FDA?
Ellers meget fornøyd med at de skal oppdatere markedet hyppigere, altså den åpne, offensive infopolicyen mange av oss har etterlyst.
Var merkelig rolig når kursen var på 37-tallet, det fundamentale vil jo seire så lenge tålmodigheten og isen i magen forblir på plass.
Is har jeg nok av her i nord
- Vi hadde håpet å ha Oslo-senteret åpent i desember. Nå som studien har blitt godkjent, kan vi forhåpentligvis ha senteret åpent innen de neste seks månedene, sier Rojkjaer.
Ellers er jeg her ganske sikker på at hun sa “next six weeks”, ikke months!
Helt korrekt , NEXT 6 WEEKS stemmer
Har hørt igjennom hele webcasten nå, forlot den etter LRs oppdatering for å kjøpe noen aksjer…
Bare en liten ting jeg reagerte på i Q&A-delen:
Skjønnner at de ikke kan legge ut hele aksjonærlista på siden, men top 50 må de da vel klare?
Synes TKs svar var noe kort, og vurderer å sende en e-post.
Synspunkter ?
Ellers unner jeg Spot en flaske fra et av mine favorittområder😊
Det er viktigere for meg hva top 20 gjør, enn hva bottom 8380 gjør.
I’m good with top 20 hvis det er for mye «styr» med top 50.
Jeg kan riktignok ikke se «styret» med å melde top 50, men likevel.
Men viktigst er hva nano gjør og melder.
OK. Enig.Tenker litt over det først.
Ellers ser jeg frem til AACR og Rek.
Sånn i første omgang.
AACR blir litt “so what” akkurat nå. Pre-kliniske data på HUMALUTIN innen MCL, CLL og DLBCL er fint det, men jeg kan ikke se hvordan det kan drive noe som helst verdi før de faktisk er klare til eller klarer å få HUMALUTIN inn i kliniske forsøk.
Jeg mener ikke at resultatene de skal legge frem er meningsløse, men så lenge HUMALUTIN er på is (noe som forhåpentligvis ikke blir for lenge) så blir dette pre-kliniske data på et legemiddel vi enda ikke helt vet når eller om vi får se.
Likevel viktig å få ut i offentligheten om/at dette er noe å satse på videre. Med tanke på evt oppkjøp i fremtiden er det greit å vise at man sitter med prosjekter i bakhånd. Og potensielt (uten å skulle spekulere) kan det også være mulig å starte opp Humalutin med støtte fra BP.