Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Skal svi av noen tanker suppe på kjerra resten av uka! :sweat_smile:
Spøk til revolver, noen som ser for seg triggere i nær framtid? De skulle vel presentere noe data i oktober?

De legger frem nye data i oktober ble det sagt på Q2. Innholdet vil ha relevans for ‘safety’ og ikke ‘efficacy’ ble antydet.

1 Like

Uten unødig opphold, på vps-konto innen åpning neste dag - vil jeg tro. Vi får se…:slight_smile:

EANM i oktober er vel der Lisa R sa det ville komme litt flere data. Rundt 35:00 i Q2 presentasjonen. =) Har notert meg den bak øret her en plass. Tror det er lurt å løfte blikket mot H2 2018 i grunn og forvente å smøre seg med tålmodighet for NANO. Og enda bedre 2019 =)

Mine stikkordsnotater til megselv uten datomerker for H2 2017 NANO:
-P2 Paradigme starter H2, dose selection.
-progress towards p2 beta+rituxi in 2L, H2
-First patient dosed with betalutin in p1 study DLBCL
-progress towards p1 Humalutin in 2H

1 Like

Tror spørsmålet var om predosering på 100 ville gi redusert effekt på Betalutin. Og at Lisa R har tidligere kommenterte at ‘preclinical’ resultat ikke viste noen tegn til redusert effekt.
Om det er slike detaljer fra Clinical som kommer er det vel efficacy indikator mer enn safety?

37 000 i et jafs nå, flere som er lei?

1 Like

Kursalarm tikket inn på 85, bra omsetning også så langt :+1: :money_mouth:

Nå skal vi OPP GRABBAR! Oktober snart og neeeeeeeeeeews!

2 Likes

Pen kjøperliste, volumet ikke helt tragisk.

2 Likes

nå begynner det jo å bli spennende igjen. Er høstjakta igang for alvor nå tro?

1 Like

Biotechsesongen kom omtrent på slaget som i fjor. :wink:

1 Like

Tenkte på det jeg og!

Slett ikke gått så verst de siste dagene! Bra omsetning også i dag kontra tidligere. Kanskje den nye deltakeren Gunnar tok litt feil, det “krasjet” vel ikke akkurat? Kanskje han har hørt for mye på Aksjespesialist og uredd? :sweat_smile:

Synes dette er et veldig hyggelig forum. På HO er det dessverre mange usmakelige personangrep, men også mye detaljert info.

5 Likes

heter Trond ikke Gunnar

2 Likes

Ja Biotop20, her er et bra og sivilisert forum. Mange dyktige trivelige folk, som deler tanker og ideer. Klart det ramler inn noe rask fra HO av og til, men de forsvinner like fort igjen. :slight_smile:

Helt enig! Stor nivåforskjell mellom dialoger her og HO! Jeg har sluttet å sjekke HO, 99% bare tulle kommentarer!

2 Likes

HO har mye bra også, man må lære seg å filtrere! Ellers er det moro at NANO beveger seg i riktig retning igjen. Vi får nyte turen opp til neste topp - før det er på an igjen :slight_smile: nå vil vi ha høyere topper og høyere bunner fremover! :roller_coaster:

Brudd på 85 i dag. Lovende opptakt

2 Likes

Hvis jeg ikke husker feil var det Lisa R. som selv sa det var mer rettet mot ‘safety’ enn ‘efficacy’. Det skal være verifiserbart ved å se webcast’en fra Q2.