Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Da fikk jeg bursdagsgava jeg ønsket meg likevel​:champagne::birthday:

7 Likes

Ikke akkurat skremmende for en partner at NANO mot alle odds dunker til med de skarpeste rekrutteringstallene i hele bransjen!

Merk at nå forventes avlesning av data i H2 2021, ikke bare enrollment completed :clap::muscle:

6 Likes

Dette var oppløftende og i tråd med hva Nieba og NN har hadde hintet på Q3 :smiley:

5 Likes

Glede !!! Til både aksjonærer og pasienter.

4 Likes

Fantastisk. Nu er vi atter på rett vei. :rocket::rocket:

4 Likes

Jo, vi burde helt klart dunke gjennom 20 i dag, dette er helt hinsides. Hvorfor har alle analytikere nedgradert aksjen og gutta shorta selskapet?

Fordi dette trodde ingen på :blush: Begynner å småsnøvle litt nå allerede :partying_face:

3 Likes

Endelig gode nyheter.

  • 120 pasienter nødvendig
  • 47 gjenstående
  • rekrutterte 14 fra sist Q
  • forventer økning til 21 per Q
  • forventer ferdig rekruttert innen 30 september, ~ 7.3 mnd
  • 47pas / 7.3mnd = 6.5 pas/mnd

Det ser mer lovende ut enn det har gjort på lenge.

22 Likes

Ref:
“Basert på dialog med amerikanske legemiddelmyndigheter (FDA) og en intern gjennomgang, mener selskapet at det er oppnådd nødvendig klarhet i det kliniske datasettet (sikkerhet og effekt) for å støtte en godkjenningsprosess ved det angitte doseringsregimet “40/15”. Dette kan oppnås med en reduksjon av det opprinnelige måltallet for pasientantall i studien fra 130 til 120.”

Reduksjon fra 130 til 120, ikke det store tallet men dog, de gjør ting for å bedre situasjonen!

3 Likes

Dette var nesten litt rørende… 🥲

2 Likes

Vind i seilene igjen! Eller håret. Endelig.

2 Likes

Det er ikke nytt. Den guidingen står også i September 2020 presentasjonen.

Det var litt både og i dag.

Pluss for gode rekrutteringstall ! og for at det nå finnes en konkret “avtale” med FDA om hva de må oppnå for å gå videre.

Minus for veldig liten reduksjon i totalantallet (-10 pasienter)
Minus for fremdeles skyhøy cashburn på nesten 107 mill i Q4 .

Spennende dag.

5 Likes

Ja. Det som er nytt er jo at målet ser mer oppnåelig ut.

3 Likes

Over all forventning for min del, men utrolig artig å våkne til dette!:grinning: Fantastisk økning i rekruttering!

1 Like

Og Finansavisen fokuserer som vanlig på resultatet. Skulle nesten ikke tro de visste at et biotek i utviklingsfasen ikke har inntekter? Er det roboter som skriver disse sakene basert på newsweb-crawling eller hva?

1 Like

Hold my :beer:

2 Likes

Finansavisen/Hegnar vet å lage artikkel: :sweat_smile:

2 Likes

Fantastisk! Grattis til alle trofaste Nano-aksjonærer. Dette snur opp ned på hele caset - og det i et kvartal hvor covid herjet som verst

4 Likes

Da blir kanskje Nano nyttårsrakett alikavel da, sent, men jævla godt

3 Likes
  • – Recruitment rate increased from approx. two to approx. five patients per month despite COVID
  • – After the expected lessening of COVID restrictions plus the ongoing operational improvements, this rate could further increase to at least seven patients on average per month by late spring

:grinning:

5 Likes

Nieba!!

2 Likes