Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Kursen kan falle i morgen kun hvis det meldes forsinkelser på rekrutering i Paradigme .Men innen H1 skjer det gode nyheter uansett fra Archer og DLBCL .Blir det bekreftet forsinkelser på Paradigme logger jeg av på Nordnet par måned og tenker noe annet.Kurs utviklingen skremmer meg det ikke kommer gode news i morgen.

2 Likes

"Når tårene renner ut fra badekaret og ut i gatene er det på tide å kjøpe. "

Fartin.

4 Likes

Ikke nødvendigvis alltid men håper det er tilfellet i Nano

1 Like

Ser det ikke er nevnt, men mitt grunnlag for 10+ rekruttert er inkludering av SCT pasienter samt lavere blodplatenivå. Dette burde være en kicker i dagens situasjon.

Svaret får vi om 10min.

2 Likes

Sitter her i spenning med kaffe og Falco på stereoen :blush::blush:

Nordic Nanovector Sees Significant Improvement in Patient Recruitment Rate in PARADIGME, its Single-arm Phase 2 Pivotal Trial with Betalutin® in R/R Follicular Lymphoma

43 Likes

Oi. Kaffen min…

7 Likes

Nordic Nanovector ASA: Resultater for fjerde kvartal og helår 2020

1 Like

Der spratt champagnen i taket!! Dritings kvart over åtte!

Nieba, we love U :heart:

21 Likes

14!!! REDUKSJON!!! Champis!!! Hookers!!! Billions!!! Moooooooon!!!

14 Likes

Dette var forløsende, for å si det mildt.

6 Likes

Skål! :beers:

14 Likes

Utrolig moro, gratulerer, trofaste Nano-aksjonærer! :slight_smile:
Vi trenger all mulig positivitet inn i sektoren, og en slik melding er jo helt gull!

11 Likes

Nordic Nanovector ASA: Results for the Fourth Quarter and Full Year 2020

4 Likes

My god!!! Etter å ha gått inn i en mørk tilstand angående Nano, har det omsider kommet litt glede!

5 Likes

Yesssss :champagne:

3 Likes

Veldig stor lettelse!

5 Likes

Har 0 toleranse for champagne her på båten, så heller i en ny kopp kaffe og tar meg en røyk for anledningen :blush::blush::blush:

3 Likes

Ref "This clarity, in conjunction with the improving enrolment rate and the continuing recruitment initiatives, gives us confidence that we can meet our goal of having preliminary three-month top-line data in H2’ 2021.”

Takk for den!

15 Likes

Vi kommer helt sikkert ikke til å gjøre det, men her burde kursen snuse på 20 idag!

4 Likes