Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Nordic Nanovector Sees Significant Improvement in Patient Recruitment Rate in PARADIGME, its Single-arm Phase 2 Pivotal Trial with Betalutin® in R/R Follicular Lymphoma

43 Likes

Oi. Kaffen min…

7 Likes

Nordic Nanovector ASA: Resultater for fjerde kvartal og helår 2020

1 Like

Der spratt champagnen i taket!! Dritings kvart over åtte!

Nieba, we love U :heart:

21 Likes

14!!! REDUKSJON!!! Champis!!! Hookers!!! Billions!!! Moooooooon!!!

14 Likes

Dette var forløsende, for å si det mildt.

6 Likes

Skål! :beers:

14 Likes

Nordic Nanovector ASA: Results for the Fourth Quarter and Full Year 2020

4 Likes

My god!!! Etter å ha gått inn i en mørk tilstand angående Nano, har det omsider kommet litt glede!

5 Likes

Yesssss :champagne:

3 Likes

Veldig stor lettelse!

5 Likes

Har 0 toleranse for champagne her på båten, så heller i en ny kopp kaffe og tar meg en røyk for anledningen :blush::blush::blush:

3 Likes

Ref "This clarity, in conjunction with the improving enrolment rate and the continuing recruitment initiatives, gives us confidence that we can meet our goal of having preliminary three-month top-line data in H2’ 2021.”

Takk for den!

15 Likes

Vi kommer helt sikkert ikke til å gjøre det, men her burde kursen snuse på 20 idag!

4 Likes

Da fikk jeg bursdagsgava jeg ønsket meg likevel​:champagne::birthday:

7 Likes

Ikke akkurat skremmende for en partner at NANO mot alle odds dunker til med de skarpeste rekrutteringstallene i hele bransjen!

Merk at nå forventes avlesning av data i H2 2021, ikke bare enrollment completed :clap::muscle:

6 Likes

Dette var oppløftende og i tråd med hva Nieba og NN har hadde hintet på Q3 :smiley:

5 Likes

Glede !!! Til både aksjonærer og pasienter.

4 Likes

Fantastisk. Nu er vi atter på rett vei. :rocket::rocket:

4 Likes

Jo, vi burde helt klart dunke gjennom 20 i dag, dette er helt hinsides. Hvorfor har alle analytikere nedgradert aksjen og gutta shorta selskapet?

Fordi dette trodde ingen på :blush: Begynner å småsnøvle litt nå allerede :partying_face:

3 Likes