Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det er rett og slett ganske utrolig hvor fraværende IR-ansvarlig har vært. Det er meldinger, og absolutt minstekrav for publisitet som gjelder. Har vært kritisk siden starten, så jeg har kanskje hakk i plata, men den ansettelsen kunne selskapet vært foruten.

3 Likes

Jeg våkner iallefall uten frykt for å sette kaffen i halsen, når selskap med bedre rekrutteringstakt har slitt i Q4 ser jeg ikke hvordan NANO plutselig skal skinne. Blir nok en håndfull pasienter og mye “same old”. Signert sliten investor :older_man:

Det er de allerede. Det er CFO som er IR-ansvarlig.

Hva mener du? Malene ble ansatt som IR-ansvarlig, og tok deretter over for “stramt belte” Kvåle. God medie formidling har vært fraværende i hele perioden.

Covid-smitten og sykehusinnleggelser har vært rekordhøy de siste tre månedene. Ser ingen grunn til at de skal ha levert noe bedre på rekruttering nå enn ved forrige kvartalspresentasjon. Protokollendringer kan ha hatt en positiv effekt, men dette tror jeg dessverre spises opp av negative covid-effekter.

Det blir imildertid spenennende å se hva de sier om Alpha-37, MZL, protokollendringer, reduksjon i antall pasienter, Archer og DLBCL. Her må de kunne gi noen klare svar i morgen.

Ettersom vaksineringen begynner å vise effekt på sykehusinnleggelser venter jeg også at de sier noe om forventet rekruttering fremover.

1 Like

Ser at 177Lu Betalutin er oppført som ny ATC kode hos helfo, Hva betur det?

1 Like

Sikker på at du ikke har lest feil?

ATC-register - Felleskatalogen

6 Likes

Not so tight belt tone​:cold_face::cold_face::cold_face::cold_face:

Jeg skal innrømme en ting… jeg gjorde noe sinnsykt idag. Kjøpte meg noen flere Nano aksjer, de sa det var salg men det føltes dyrt ut i kveld​:cold_face::cold_face::cold_face:

3 Likes

Da er det bare å håpe på at flesteparten av, i hvert fall, de norske pasientkandidatene blir behandlet på Radiumhospitalet, og så jobber vel Kolstad der. Det er et spesialsykehus og tar ikke inn koronapasienter annet enn til fastsatt stråleterapi. De har vel reservert en eller to strålemaskiner for pasienter med korona så vidt jeg husker, adskilt fra den gemene hop.

1 Like

Greit å være forberedt:) nesten hver gang ledelsen har kommentert så har jo kursen dundret ned, ååå ja jeg er veldig godt forberedt på det i morra også. Da blir det jo mindre skuffelser…:sweat_smile:
Tapet er så stort nu at det er jo bare vel 13 kroninger til så er vi i 0,-))…
Er nesten der at man ikke bryr seg og slik har det vært i det siste. En trøst får være at det er andre aksjer som går bra: )

3 Likes

Jeg kan forstå frustrasjonen din. Nano har for de som har vært med der vært en evig lang ørkenvandring. Nano var i utgangspunktet er meget godt case. De har en medisin som kan bli en vinner. En medisin uten særlig bivirkninger og god effekt (ORR). Men dessverre har stadige forsinkelser og rot i ledelsen tæret på selskapets tillit. Forsinkelsene har også gjort at det har blitt flere emisjoner, noe som selvsagt også er uheldig. Det store spørsmålet er stadig, når kommer de på markedet med medisinen sin. Det skulle være i år, men jeg er usikker. Det neste spørsmålet som også er viktig gitt at de har kommet til dette steget er; hvor dyktig er selskapet til å industrialisere og markedsføre produktet sitt. Dette siste er dessverre noe norske selskaper sliter med! Det annet er at selskapet også ofte selges for tidlig.

4 Likes

Kursen fikk faktisk opp sist. Bare litt lettelser nå så går vi 10-20-100%

1 Like

Har aldri solgt en aksje i Nano og vært med siden 2015. Selger ikke i morgen heller.
Har derimot spart litt tørt krutt. Tipper jeg får fyrt av under 10,-:weary::gun:

3 Likes

Vanligvis kommer det ikke spesielle nyheter i forbindelse med kvartalsresultatfremleggelsen til Nanov. Derimot, ved 3Q20 kom meldingen nedenfor - og kursen endte ned fra 15,40 til 14,31! Innholdet var oppløftende, men ga jo ingen direkte konkrete opplysninger om nye resultater. At Nanovs Archer-1 kohort 2 inklusjonen var fullført var ikke meldt tidligere. Egentlig svært positivt. Likevel falt kursen. Og selv om Nanov jo ga en meget klar forklaring på videre strategi. Kursen burde steget. Den beveget seg litt opp en mnd. senere, men har egentlig ligget temmelig flat siden 3Q20. Jeg forventer ingen nyheter i morgen. Kommer det noen er det overraskende. C-møte amendmentet må jo rapporteres umiddelbart uansett og har tydeligvis ikke vært enda? Heller ikke noe nytt på Archer-1 kan vil vel vente vil komme? Men om ikke så lenge kommer begge deler. Forventningen til i morgen er for min del dermed nærmest null. Vi kan få noen interimdata fra Paradigme kanskje?

Nordic Nanovector completes enrolment into second safety cohort of follicular lymphoma patients in Archer-1 Phase 1b Betalutin®/rituximab combination trial
Oslo, Norway, 19 November 2020

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that it enrolled the final two
patients into the second safety cohort of its Phase 1 Archer-1 (LYMRIT 37-07)
trial investigating safety and preliminary efficacy of Betalutin® ([177]Lu
lilotomab satetraxetan) in combination with rituximab in 2[nd]-line follicular
lymphoma (2L FL).

The dosing regimen in this cohort is a single administration of 15 MBq/kg
Betalutin® preceded by 40mg lilotomab, followed by 375 mg/m[2] rituximab once
per week for four weeks.

Data from this cohort is expected in H1’2021 and will be analysed alongside the
data generated from the first cohort of patients receiving 10 MBq/kg
Betalutin®/40mg lilotomab.

As announced in April 2020, Archer-1 is expected to be paused pending this
analysis, which is expected to inform plans for the further development of
Betalutin® development in 2L FL. The Company’s primary focus for its resources
is on the timely completion of the pivotal Phase 2b PARADIGME trial of
Betalutin® in 3rd-line FL (3L FL).

Christine Wilkinson Blanc, Chief Medical Officer of Nordic Nanovector, said: "We
are pleased to complete patient enrolment into the second safety cohort of
Archer-1. We look forward to the results from this cohort in H1’2021, which will
add to our understanding of Betalutin® use in FL patients. The data will also
inform our thinking towards further development strategies for Betalutin® in
broader FL populations than that being investigated in our PARADIGME trial in 3L
FL."

About Archer-1

Archer-1 is a Phase 1b open-label, single-arm, multi-centre dose-escalation
trial designed to assess the safety and preliminary activity of combining the
CD37-targeted radioimmunoconjugate Betalutin® with the CD20-targeted
immunotherapy rituximab in patients with relapsed/refractory (2L) FL who have
received one or more prior therapies.

Rituximab was approved for the treatment of non-Hodgkin’s lymphoma (NHL),
including FL, more than 20 years ago and is the current standard of care. It is
administered to patients with newly diagnosed or relapsed FL as a single agent
or in combination with chemotherapy. Over time, patients may develop resistance
to rituximab, thus alternative targets and new treatments are important.

9 Likes

Er så innstilt på at morgendagen blir blodrød at planen min er som følger: lese kvartalsrapporten, sende inn spørsmål ang. pengebruk, ir og rekrutteringshastighet, logge av, sitte i dusjen og gråte et par timer!

1 Like

Har ingen forventninger selv i morgen og det kan bety svært positiv for Nano.Alltid Nano går motsatt hva jeg tror som regel i hver kvartal presentasjon

1 Like

Kan det være vi får oppdaterte DOR-data fra lymrit-studien? Eller er det kun ment for konferanser o.l?

2 Likes

Jeg følger ikke aksjen og radiofarmasi så tett som jeg burde, men får ganske så mange organiske treff på den gamle bloggen min om NANO.

Er det ting dere synes jeg burde legge ut der som vi har blitt oppmerksom på i det siste?

Kan godt være gammelt innhold, jeg legger alltid ut ting datert den datoen det er publisert.

Webcast

https://events.webcast.no/nordic-nanovector/ir/YLy4uHZGDoGPAD8POpAS

1 Like