Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jeg tror at dagens pris gjenspeiler nettopp de alternativene.

1 Like

Når jeg ser på backloggen min for mine siste innganger så ser jeg at jeg har trodd det samme fra 20 kroner og ned, men før eller siden vil jo den teorien stemme. Skulle gjerne sett at den stemte herfra og gjennom 2021, men det svaret får vi i morgen.

Noen som kjenner til selgere av sovepiller på gråmarkedet? Ikke helt sikker på om nattesøvnen jeg har i vente blir av god kvalitet :wink:

1 Like

Tror du kan spille denne på full guffe i morgen hvis bearscenariet kicker inn

1 Like

Da har du ikke vært særlig mye i Targovax? Bunnpunktet er 0,-

Edit: Ikke helt 0,- pga tax assets

1 Like

Jeg håper og tror vi ser de siste bjørnekrampene i NANOV.
Husk at en amerikansk bioteksjappe med MCAP atskillig høyere enn NANOV fikk nylig godkjent medisin med langt dårligere virkning.

Ja, det er mange pros med Nano, men cons er bl. a. at de selv med et meget godt produkt er avhengig av et distribusjonsapparat der ute. Ambisjonen om å bli Norges Genmab gikk i graven med Costa, og de er helt avhengig av partner for å nå ut.

2 Likes

Det hjelper lite det så lenge de ikke leverer på guidingen sin. Dessverre så viser ikke OB vilje til å prise norsk biotek noe i nærheten av amerikanske peers

1 Like

Helt til de gjør det, a la Vaccibody.

Selvsagt uten sammenlikning, men det viser at det er langt fra umulig.

Endocyte gikk under hammeren for 2,1 mrd USD.

Ser ikke ut som de var klar for markedet heller når man ser på antall personer i organisasjonen. Så selv om Nano ser litt sliten ut @Savepig , så tror jeg mcap i ett oppkjøp fort kan nå 15-20 mrd NOK

2 Likes

Det skal flere ha, det er råtøft å sitte over denne Q-en…

1 Like

En vesentlig forskjell tror jeg ligger i hvordan dette er rigget fra start. Finansiell strategi har nok vært førende for Vaccibody. Jeg gjetter på stram regi fra dag 1 etter Haudemann m fl kom inn.

Costa sine visjoner var frikoblet virkeligheten etter min mening, og pengebruk og ambisjoner var det eneste som hang sammen. De manglet en finansiell strategi og fornuftig risikostyring som kunne validere og understøtte selskapets visjoner om å bli et small/medium pharma med base i Norge.

Mulig de ble ruset på en perfekt satt emi på nær ATH som gav en halv mrd i kassa.

Nå er pipen redusert til et minimum, kun core product som gjelder. Tiden er en faktor, pipen blir ikke mer verdt ettersom tiden går.

(Nei, jeg eier ikke aksjer i Nano om noen lurte :joy: )

Det er vel 2 % favør for at morgendagen bringer oppgang og 98 % for at det gir en nok en smell så det synger etter, men den 2 % føles egentlig som 50 %, så da sitter man da…

Tenk om den GODE meldingen kom i morgen og man var ute?

Grunnen til at i alle fall jeg sitter er at jeg tror at innen ett år minimum er vi 3 - 4 ganger høyere enn dette, så da må jeg tåle berg- og dalbanen som følger med så lenge. Jeg er ikke sta, bare veldig veldig tålmodig :laughing:

3 Likes

Er det det som kalles FOMO? :crazy_face:

Jeg har veldig lyst til å være med Nano opp til gamle høyder.

Men jeg har ingen behov for å treffe bunnen i denne siden risikoen er såpass høy fremdeles.
Derfor håper jeg på rakettfart opp på knallgode tall, data og godkjennelser, så skal jeg alltids klare å finne en ca bunn ett eller annet sted i en korreksjon på vei oppover som gjør at jeg smiler “nesten” like bredt som dere som handler her nede på under det berømte 16 tallet mitt :wink:

3 Likes

Vi får kanskje endre det spørsmålet til morgendagens call:

“Nieba, tror du vi noen gang kommer opp på 16 kroner igjen?” :joy:

1 Like

Evig hjertesukk

Hvorfor får ikke Nano til dette?

3 Likes

Skal vi opp eller ned i morgen ?

1 Like

jeg går mot min egen strøm og sier; OPP!
10-15 rekruttert og god stemning!

:sob:

4 Likes

Ingen norske i styre /ledelse

Jeg tenker akkurat det samme, så begrensa kor dritt det kan gå :ok_woman:

1 Like