Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Enda værre er det at de selv med all den pengebruken ikke klarer å svare på en enkel mail i mellom q-presentasjonene… 0 kroner avsatt til ir der altså

1 Like

Denne her fra Nieba på Q3-callen gjør vel egentlig at vi kan være trygge på at de i alle fall har 3 stk pasienter i Q4?

Får vel håpe at de også fra perioden 18.november til 18.februar har klart mer enn kun 2 til?

We do have 59 patients enrolled as of the 18th of November 2020. I would like to add here that our activities, which we have pursued and where we’ll come later to has increased awareness at the sites. We do have also 3 patients now in screening

But not only that, we are really speaking with the investigators more or less every day. And we have made an evaluation of the sites. We are doing targeted solutions for the individual sites to support our investigators to be able to still have our patients. All of these actions are expected to improve the rate of patient enrollment

3 Likes

At de klarer en håndfull pasienter er forventet, men de må jo klare såpass mange at man kan begynne å tro på guidingen.

Ellers frykter jeg markedet å gjøre seg klar for en kriseemisjon rundt neste sving

1 Like

Ja, korrigert for Covid-motvinden fra bølgen gjennom desember og januar.

Klarer de 8 stk i Q4 så er jeg dritings på champagne klokken halv ti i morgen formiddag :partying_face:

5 Likes

Gi meg 10+ så skal jeg ta en skål for caset;)

1 Like

Drømmescenario:
Melding i ettermiddag om godkjennelse av reduksjon i antall pasienter pluss gode rekrutteringstall i morgen så er det full fart til himmels igjen :rocket:

7 Likes

Da gir jeg deg en sluttkurs over 20 kr

Absolutt, langt under siste emi-kurs. Noen velger å selge i panikk i dag da frykt er en mektig følelse.
Blir unektelig spennende dag for oss som eier aksjen i morgen. Jeg er optimistisk. Lykke til! :crossed_fingers:

5 Likes

Hva tenker dere er minimum antall rekruttert siden sist update, for at markedet skal sende opp kursen i morgen?

8-10+++

1 Like

10+ og fortsatt opprettholdelse av guiding, så skal jeg klare å være dritings før @theobserver i morgen

9 Likes

Vi får koble oss opp på Teams hele gjengen og ha NANO-party med drikkeleker :laughing:

8 Likes

Dritings blir dere vel uavhengig av resultat. Drikke for å feire eller for sorgen sin del :grimacing:

Det der er oppskriften på årets turnaround kandidat :rocket:

2 Likes

Kjøpe mer eller ikke på bunn i dag…? :game_die:

Coin flip… :money_with_wings:

1 Like

Folket forbereder seg til i morgen:

7 Likes

Jack Charlton, trener for Irland i VM 1994

“If we win we’ll get drunk, if we lose we’ll get drunk”

6 Likes

Tja, jeg er av den oppfatning at worst case er allerede priset inn og tror heller at det kan bare gå oppover.

1 Like

Tror du virkelig markedet vil reagere med et skuldertrekk på ny guiding, elendig rekruttering og emisjonsfrykt?