Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Partner for NANO er noen som aktivt ønsker å dra Betalutin videre for kommersialisering, å få gang på hele pipelinen og sannsynligvis ta et noe aktivt eierskap. De vil også se etter tydelige synergier med sin bedrift, og dette tar tid å utforme. Hvordan det kommersielle gjøres er usikkert, men en partner vil ikke bare være et random selskap som vil spytte inn litt penger for å hjelpe selskapet …

2 Likes

Har vært evig optimist, men foran morgendagen er jeg en stor pessimist… Jeg ser for meg maks 5 innrullerte, intet nytt om reduksjon og utsettelse til 2022 H1. Likevel så klarer jeg ikke å selge, noe som gjør meg ekstra forbanna.

En ting er i allefall sikkert, om kursen raser ned til 1sifret så får ledelsen et ekstra press på seg til å skaffe en deal, for å hente penger i en emisjon på 7-8 kroner holder vel knapt et kvartal slik som de kaster penger rundt seg.

3 Likes

Men di ser ikke på aksjekurs. Di henter penger når di trenger(så lengé det går ) tror di er i en egen boble.

Samme her Neutral. All sunn fornuft tilsier at en burde solgt Idag, men klarer rett og slett ikke tanken på og kvitte meg med aksjene i den tro at et eller annet positivt dukker opp. Så da tenker jeg det er et 50/50 bet og lar det stå til :blush::blush:

5 Likes

Skal love deg at de følger med på kursen. For kommer de i den situasjonen at de største aksjonærene ikke synes dette er greit lengre så blir det plutselig vanskelig å hente penger. Og med det forbruket og så lite penger så sitter de i saksa. Tror ikke noen av de vil ha det på kappen sin å ha kjørt selskapet konk

1 Like

Så det er ingen som dunker innpå med en fet tradingpost i dag med andre ord? :wink:

Alle frykter det verste i morgen, men hvor galt kan det gå hvis det verste slår til?

De som ikke har solgt før nå, kommer dere til å selge mer i morgen hvis det går som man frykter?
Les = utsettelse til H1 2022, 3 -5 nye pasienter i løpet av Q4, ingen endring i redusert pasientantall og trolig ny emisjon; ikke partner.

Kanskje mer interessant, hva gjør dere hvis de opprettholder guidingen, melder om innrullering mellom 6 - 10 pas, får redusert pasientantallet i Paradigme og prater varmt om partnerskap?

Er i alle fall ikke kjedelig å være NANO-aksjonær, og det er syltynne linjer mellom himmel og helvete.

7 Likes

Jeg snakker om Asia partner. Ett marked som Nano sannsynligvis aldri får noe fotfeste. Hadde de landa 200 Mill upfront pluss milepæler så hadde det vært fantastisk. Europa og USA var selvfølgelig ikke med her.

2 Likes

Ved god gaiding blir det kjøp ,ellers fortsatt vente på partner til evig tid

Jeg mener jo at både for Novartis med sitt enorme fokus på Lutetium burde NANO være perfekt, og for Bayer i Norge med sitt enorme footprint her innen radiofarma som NANO bare kunne bli svelgt inn i (for ikke å si at selskapene deler samme DNA) burde NANO være perfekt, så det var jo grunnen til at jeg var inne lenge.

Eller Takeda, som også har et solid footprint i Norge.

Men det skjedde jo aldri, og i mellomtiden har jo en del av verdien i pipelinen forvitret ved at årene har gått. Håpet lever,

4 Likes

Jeg er mentalt forberedt på en tur omkring 10,00 NOK jfr. morgendagens potentielle bear case og tager gerne et betydeligt antal aktier til den pris, når aktien er bundet ud; ser aktuelt ingen grund til at øge i forkant men sælger ej heller. Det er mig fuldstændigt uforståeligt, at selskabet kører med så heftig en burn rate og det signalerer på ét eller andet sted et utroligt disconnect fra markedets opfattelse af økonomisk ansvarlighed.

NANO var engang en herlig traderaktie, så vi håber alle på øget aktivitet på glade meldinger. I tilfælde af genbesøg på 10,00 NOK, så tænker jeg, at rigtigt mange vil benytte sig af den mulighed.

Tager man de rigtigt pessimistiske briller på, er der potentiale for stor volalitet i norsk biotek de kommende dage, da mange har store forventninger til kvartalsrapport/CMD fra TRVX og kvartalsrapport fra NANO.

1 Like

Det eneste som er sikkert er at denne går minimum 10% i en eller annen retning i morgen. Lykke til alle sammen!

3 Likes

Det er selvfølgelig ikke for sent for Nano å bli kjøpt opp. Det har tatt lengre tid, dels på grunn av dobbeltkjøring på kalibreringen, og REK-forsinkelsen. Men dette er det ryddet opp i. Fremover nærmer vi oss etter hvert betinget markedsgodkjennelse regner jeg med. Da vil det også være mer aktuelt for BP å komme inn. Slår Archer-1 til med fortsatt 100% CR bør det gå greit. Kursen er nå så lav at det meste av risiko er innbakt.

Tar med TyrionIVs opplisting fra hva positivt som har skjedd siden kursen sto i 116:

For øvrig er jo disse verdiene tilkommet:

  • Produktet mye nærmere markedet med veldig god safety/bivirkningsprofil
  • konsistente resultater hva gjelder respons
  • Interrim er passert,
  • Fast track 3 FL er innvilget
  • Avtaler er gjort og tiltak gjennomført for å ha produksjon/infrastruktur etc oppe å gå for å konsolidere produksjonen av produktet og innfri vilkårene for AA.
  • Grundige markedsforberedelser (spesielt i USA) er gjort for å treffe markedet “up and running”
  • Fast Track MZL er innvilget
  • ODD MZL
  • PIM-status innvilget i Storbritannia
  • Archer har vist eventyrlig respons,
  • Humalutin er IND-ready (klar for fase 1),
  • Alpha-37 er nytt siden da og med et potensiale som kanskje overgår Betalutin(?)…
4 Likes

Minimum 20% :grin:

1 Like

Takeda har jo også begynt å sikte seg inn på radiofarmaka i samarbeid med OranoMed…

2 Likes

Så enten en årslønn opp eller ned i morgen altså!

Legg til CMD og mulige store bevegelser i Targovax parallelt, og vi snakker om en liten leilighet i endring opp eller ned. Best å ikke si noe til kona merker jeg!

6 Likes

Ja, i morgen blir det himmel eller hælvette! :japanese_goblin:

Place your bets! :dollar:

Edit,

Eeeeeeeller de leverer en rekruttering som kan tolkes som at de muligens kan nå guidingen i 2021 dersomhvisogfremtilfall :upside_down_face: Og holder markedet på pinebenken frem til neste (mulige) emisjon

1 Like

Nano er i helvete og det kn forvandles til himmelen

1 Like

Tenkte forleden dag at hvis det IKKE kom en emisjon før Q4 så kunne det godt være at de har gode tall å presentere.

Men det forutsetter at de evner å tenke seg til at dårlig nytt på Q4 vil gruse kursen og tvinge frem en emisjon på latterlig lav kurs. Ergo vil gode tall sette fart i kursen og emisjon kan settes på høyere nivå.
Men som sagt, det ligger en forutsetning til grunn…

Det blir spennende å følge med i morgen uansett det er det ikke tvil om.

9 Likes

Akkurat dette har jeg spilt inn overfor Malene. Jeg, og sikkert en drøss med andre, trenger å forstå hvordan i all verden det er mulig å svi av 100 MNOK i kvartalet. Ikke fordi aksjekursen faller, men basert på antall ansatte og mengden kliniske ting som skjer.

Greit nok at de har pågående studier i Archer og holder på med IND for Alpha37, men jeg klarer ikke å være i sync med denne cashburnen.

6 Likes

Nja, hadde de satt en emisjon før q4 hadde de vært tvunget til å vise frem tallene de satt på uansett. De klarer ikke lure seg unna denne knipen

1 Like