Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ingen grunn til å sette emi nå.

Når dagen er omme så regner jeg med at Malene har fullbooka kalenderen med investormøter fremover. Her er det bare å la markedet gjøre sitt før de trykker på emiknappen.

3 Likes

NANOV: SER BETYDELIG FORBEDRING I PARADIGME-INNRULLERING

07:23
Oslo (TDN Direkt): Nordic Nanovector har sett en betydelig forbedring i påmeldingen til den pågående fase 2b-studien med Betalutin fra omtrent to til omtrent fem pasienter pr måned.

Det fremgår av en melding torsdag.

Etter en forventet reduksjon av covid-restriksjoner i tillegg til pågående driftsforbedringer kan frekvensen økes til minst syv pasienter i snitt pr måneden innen sent vår.

14 pasienter ble registrert fra november 2020 til og med 17. februar. Totalt er 73 pasienter registrert.

Etter diskusjoner med det amerikanske legemiddeltilsynet (FDA) og en intern gjennomgang mener selskapet at et robust klinisk datasett kan bli oppnådd med 120 pasienter, mot tidligere forventning om 130 pasienter. På dette grunnlag er det behov for 47 flere pasienter for å fullføre paradigme-studien for regulatorisk innlevering av Betalutin, opplyses det.

Som et resultat er selskapet mer trygg på at kan levere foreløpige tre måneders topplinjedata fra Paradigme i andre halvår av 2021

7 Likes

Er dette virkelig starten på slutten av mitt abonnement på tålmodighetskrem?

Utrolig glad for å ikke ha lettet meg før Q i dag (for det har vært veldig fristende), og gratulerer til alle andre som har stått støtt i denne drittstormen😂 jobben er ikke gjort enda, men værmeldingen ble betydelig hyggeligere for resten av året🎉

Nå er det bare å telle dager til neste Emi :joy::see_no_evil::champagne: #blirbratilslutt #masta

8 Likes

Klokkerent! :sweat_smile:

2 Likes

Har følt meg som en idiot som har vert med her i 4-5 år,men har hatt så tro på produktet ,så deilig når man ser målet i sikte

14 Likes

Det ved kun selskabet, men nok smartere at afvente en periode efter disse svært positive nyheder før man henter penge uanset … højere kurser er nødvendige for at sikre nok runway uden ultra stor udvanding.

Det er jo en regulær derisking af selskabet, vi er vidne til her og uagtet at potentielle partnere under NDA har adgang til disse informationer, så er det jo en stærk hånd at sidde med. Selskabet er on track trods covid-19 … det havde ingen set komme og alle var enige om genbesøg på 10,00 som det mest sandsynlige. Herfra fremstår gårsdagens lukkekurs som ekstremt billig og jeg tipper at mange af de store dumps fra retailere nu skal hentes tilbage i regulær FOMO.

Jeg tipper at aktien ikke rammer 13,50 igen … ever. Havde personligt set mig selv supplere et betydeligt antal i fald aktien ville ramle, men handler nu gladeligt på højere kurser.

Hvad er forventningerne til selskabet burn rate efter rekruttering er færdig?

7 Likes

Februar: 2 stk
Mars - april: 10 stk
mai - sept: 35 stk

2+10+35 = 47

enrollment complete I September kan plutselig sees på som realistisk. Det er så sykt mye bedre enn hva jeg fryktet. Var superklar for å øke på 10 jeg, men putter gjerne heller de pengene i en emisjon på 20 :slight_smile:

13 Likes

Ørkenvandring, tålmodighetsprøve fra en annen verden med blodrødt minus men det har vært uaktuelt å selge :muscle:.
Det har vært nyttig å være på TI - takk for gode (og morsomme) innlegg :star_struck:

7 Likes

Får håpe vi slipper å se så mørke dager som i går igjen i denne tråden. Tydelig at ny ledelse har jobbet hardt til tross for utfordrende omgivelser.

4 Likes

I love you Nano

2 Likes

Ser kun en negativ nyhet med dagens melding, og det er at vår fremtidige trygd blir noe lavere når Folketrygdfondet ikke får inn de 0.2 % rentepengene lengre. Tror ikke gutta i GSA er så gira på forbli short her så mye lengre :wink:

5 Likes
9 Likes

Snakker om positiv overraskelse! Opp 17,47% til 16 kr. foreløpig før åpning! Høy derisking! Langt over forventningene. Imponerende, og det med adskillig lavere cash-burn enn forrige kvartal. Nieba & Co leverer igjen.

5 Likes

Fantastisk! Gratulerer alle sammen - tålmodighet kicks ass :slight_smile:

Egentelig ikke skuffet over bare 10 i reduksjon - man må jo ha pasienter å vise til for å få søknaden godkjent - øker jo sannsynligheten for dette ved at reduksjonen ikke er alt for stor :slight_smile:
Ha en flott dag alle trofaste!

6 Likes

Hva gjør Jefferies og Kempen med sine kursmål nå? De nedgraderte fordi de hadde null tro på at NANO skulle klare dette.

9 Likes

Beste NANO-meldingen siden 2016.

ENDELIG snur de den dårlige utviklingen (og det midt i verste covid i for eks. viktige USA - imponerende)!

Tror at dette også vil markere et snupunkt for aksjekursen. Forhåpentligvis kan den må bryte ut av den nedadgående trenden i takt med at selskapet virkelig leverer varene.

5 Likes

12 Likes

Nå er det på tide å børste støv av maritime metaforer​:joy: Endelig er skuta på rett kurs, for fulle seil​:sailboat::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

75.000 aktier op til kurs 17,50 … burde vel være muligt at nå 20,00 denne uge.

4 Likes

Godt nytt for oss hardt prøvede aksjonærer - kan tålmodigheten lønne seg? Det er mange som har lagt denne i skuffen til 2022 på innganger adskillig høyere enn dagens kurs, og det er mange som er blitt tvunget til å sitte long da finansiering og rekruttering har manglet.
Rekrutteringen kan vi etter dagens tall friskmelde.
Dette bør alene gjøre oss til dagens vinner på Oslo Børs. Spådde minumum 10% ene eller andre veien i går, jeg øker herved dette til 20%.
Cashburn er høy, men det visste vi. Så vi sitter igjen med en ting som ikke blir nevnt i presentasjonen… finansiering… emisjon på høyere kurs enn i dag? Partneravtale med upfront payment? Hva er sjansen for sistnevnte? Selskapet kan vel neppe gå lenger enn ut april før dette er avklart?

2 Likes