Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Webcast nå

https://events.webcast.no/nordic-nanovector/ir/YLy4uHZGDoGPAD8POpAS

4 Likes

Ser ut som KryptoWOLF på Shareville har gått fra retardbull til pessimist nå. Så det var vel kanskje tegnet på at bunnen var nådd?

3 Likes

Elsker det når styreleder snakker om skuffende aksjekurs og buller på som bare det!! Han forventer åpenbart at nå skal alle aksjonærene få betalt :muscle:

6 Likes

Jan Smugbert.

3 Likes

Jan er ivrig i dag…

2 Likes

Nå sa han økning til 8 pas/mnd late spring… 1 mer enn rapporten sier :face_with_monocle:

3 Likes

Grattis godtfolk! Fikk ikke med meg denne, men jaggu er det fortjent.

Well played nano.

11 Likes

Dette blir en god tradingdag for oss, tror jeg. Lykke til:-)

2 Likes

Patients with lower platelet counts and after bone marrow transplant increased the pool of eligible patients by 30-50%
:point_up: :point_up: :point_up: :point_up: :point_up: :point_up:

4 Likes

Sa han ikke 30 - 70 %?

Nieba sier også at de er confident på å kunne rekruttere flere enn hva de guider på; 8 pr mnd.

4 Likes

Stusset over det samme, står 30-50% i presentasjonen

1 Like

Tror de fleste må ta innover seg det voldsomme renomme-skiftet dette vil medføre for NANO.

Ved å lese på de fleste tråder her inne blir alltid NANO henvist til som den sorte andungen som kun skuffer markedet gang på gang og er worst in class hva angår rekruttering. Alle andre selskaper har visstnok vært bedre.

Nå er fakta at NANO med meget stor sannsynlighet er det neste biotekselskapet på Oslo Børs som vil søke om markedsgodkjennelse. Kan ikke skjønne annet enn at det vil medføre en stor rotasjon fra andre selskaper blant biotek-aksjonærene på TI og ellers i det store markedet.

Hvem vil ikke være på eiersiden når NANO innen ett år får markedsgodkjennelse?

5 Likes

Gratulerer , dette er dere vel unt!

@kaei, Diva Gulvlampe Smoked Oak - Northern

3 Likes

Hører på Lars at han er stolt som en hane over hva di har fått til

4 Likes

Jøsses, på tide å se litt etter noen aksjebrev i bunnen av kista :stuck_out_tongue: Må bare finne nøkkelen til hengelåsen jeg brukte når jeg bandt meg til masta. Virker jo veldig lovende dette her!

4 Likes

Jeg tror jeg er like happy som alle andre. Det er bare det at følelsesregisteret ifm nano har rusta fast på «ikke tenk, ikke føl, bare hold fast, ikke sjekk kursen, ikke selg» nivået i for mange år.

Selv en «jippi» nyhet møtes med «meh…» fordi kursen daler (har alltid dalt) enten samme dag, eller kort tid etter.

Jeg har tenkt før: Hmm…kanskje denne gangen så endrer det seg :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Jeg hater call midt i børsåpning…kan de ikke legge callen en halv time før?

2 Likes

Jepp, dette er bekreftelsen jeg trengte i allefall for å øke beholdningen. Rent teknisk også en dobbelbunn på daily (08.02 og i går). Lykke til alle sammen, we are back :slight_smile:

5 Likes

har økt litt gjennom hele høsten. Fortsatt snitt helt borti natta etter forrige himmelferd, men har kommet meg ned på 40tallet.

5 Likes

Dårlig lyd