Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jøsses, på tide å se litt etter noen aksjebrev i bunnen av kista :stuck_out_tongue: Må bare finne nøkkelen til hengelåsen jeg brukte når jeg bandt meg til masta. Virker jo veldig lovende dette her!

4 Likes

Jeg tror jeg er like happy som alle andre. Det er bare det at følelsesregisteret ifm nano har rusta fast på «ikke tenk, ikke føl, bare hold fast, ikke sjekk kursen, ikke selg» nivået i for mange år.

Selv en «jippi» nyhet møtes med «meh…» fordi kursen daler (har alltid dalt) enten samme dag, eller kort tid etter.

Jeg har tenkt før: Hmm…kanskje denne gangen så endrer det seg :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Jeg hater call midt i børsåpning…kan de ikke legge callen en halv time før?

2 Likes

Jepp, dette er bekreftelsen jeg trengte i allefall for å øke beholdningen. Rent teknisk også en dobbelbunn på daily (08.02 og i går). Lykke til alle sammen, we are back :slight_smile:

5 Likes

har økt litt gjennom hele høsten. Fortsatt snitt helt borti natta etter forrige himmelferd, men har kommet meg ned på 40tallet.

5 Likes

Dårlig lyd

raise money :nauseated_face: :face_vomiting:

…during the first halve of this year.

Bare jeg som sliter med oppdatering av kurs på Nordnet? Får ikke opp live på noen av mine assets…

2 Likes

Er handelen stoppet fra start?

3 Likes

Hmm… We are looking into various options.

Samme på sbanken

1 Like

…forskjellig typer løsning, men noe vi snart skal få høre mer om :wink:

Grattis alle sammen :partying_face:

Har det tidligere vært like mye snakk om posisjonering også mot MZL i tillegg?

1 Like

Det spørs om det kommer en EMI på samme nivå som sist etter at denne spretter til 20-22 i løpet av neste uka.

1 Like

Bare på Nano for min del…

2 Likes

Jeg ser heller ikke kurs for Nano i Nordnet…

…kan være, men kan også være andre løsninger - de ser etter en løsning som finansier de forbi readout.
…hmm er handel stoppet? Er vel ikke så merkelig bevegelse om denne skulle stige i dag

3 Likes

Notert nå på 16,12.

1 Like