Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Kanskje dumt å laste innpå 10k ekstra med aksjer ved åpning ettersom det er en kjent sak at “gapet må lukkes”, men kunne ikke dy meg.

3 Likes

Latterlig at den åpner på 16. En åpenbar kjøpsmulighet.

3 Likes

Sånt liker vi :moneybag:

2 Likes

5k på 16 blank :+1:

4 Likes

Ligger konstant i CB nå

1 Like

På spørsmplet om de har hatt kontakt med BP . We will communicate if any discussions materialize. Hadde vært utrolig verdifult om noen har kontaktet dem uavhenging om det har materialisert seg eller ikke. Synd de ikke vil svare på det

“We have comed to the finish line now”

Famous last word by Egberts to sum up the call! Nice

9 Likes

Jeg hørte: “We’re going to the finish line now” :slight_smile:

4 Likes

Mye fokus på shareholder value og at siste årene har vært bedrøvelig, men at fremtiden er lys… (we have turned the corner now). Hvordan skal man se dette i lys av nærliggende finansiell avklaring på emisjon/partnerskap?

1 Like

…“we are going to the finish-line now”…ble siste ord fra Jan. :slight_smile:

3 Likes

En gledens dag. Solid bekreftelse på at Nieba er er rette mannen for NanoV. Gratulerer alle som har vært standhaftige.

2 Likes

Burde vell strengt tatt stige mer enn 17% i dag på det som kan kalles “Turnkey point”?

4 Likes

Man venter fortsatt på finansierings behovet

1 Like

Gitt at pengene kommer fra noe annet enn emisjon så ser vi 40 tallet igjen snart

2 Likes

Videre finansiering kommer når de klasser de neste 3 pasientene i Archer-1 med CR i bordet.
Da skal de bli hardkjør med å komme seg inn i selskapet.
Har tidligere sagt jeg har håpet på disse tallene tidlig i mars, men slik jeg tolker det nå så kan vi vel kanskje forvente det i april - begynnelsen av mai en gang.
Spennende blir d i alle fall

3 Likes

Det kommer til å bli helt uproblematisk å finansiere dette. Merk at Nano har gjort ca null og niks for å pleie stakeholders/investorer og markedsføre seg selv de siste månedene. Siste presentasjon på hjemmesiden er fra Sept 2020. Mye som tyder på at det jobbes med alternativ finansiering her, hvis ikke tror jeg de hadde vært mer proaktive mot stakeholders gitt situasjonen selskapet har befunnet seg i.

Time will tell.

3 Likes

Archer-1 har allerede 50% CR selv om ingen får det i kohort 2.
Med 1CR i kohort 2 blir det 67% og med 2CR 83%CR. Og det bør være overveldende høy sannsynlighet for minimum 1CR eller mer.

Dermed er det bare å vente på Archer-1 resultatene før det foretas noen emisjon.

Emisjonsspøkelset og utmattede investorer er vel nå det som holder kursen igjen. Men det bør bli markedsgodkjenning allerede i år og tidenes kjøpsanledning har vi nå.

4 Likes

Skulle gjerne likt å sett hvem som valgte å ta risikoen med å sitte over kvartalspresentasjonen, og som nå selger seg ut på <16kr. Mistenker at det er mye robothandler (netto short) her. Disse aksjene skal også kjøpes tilbake en gang.

Det Nano trenger nå er traction fra større fisker slik at vi får litt større volumer inn. Antar at det kommer noen oppdateringer fra analytikerkorpset ila dagen som vil gi oss drahjelp de neste dagene.

13 Likes

Jeg mener en siste emisjon blir en bagatell når man har dette i bakgrunnen. Jeg kjøpte 8000 Nano aksjer idag. Interim paradigme tok det til over 30. Denne meldingen er rett og slett det beste nytt for selskapet. Det fremstår som komplett nytt i løpet av ett kvartal. At ikke kursen går mellom 40-100% er ulogisk. Mcap er extremt lav. Jeg tror vi får en gjentagelse på 2016 folkens. Da kjøpte jeg mine første på 15,5. Tok ut en halv million til oppussing det året. Kjøpet mitt i går var ikke så galt alikevel. Men lovet meg selv at jeg skulle presse hardt inn om de viste tegn til lettelser. Dette her er det ingen som hadde drømt om. De knuser forventningen. Buy and hold​:star_struck::star_struck::star_struck::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

8 Likes

Ahhhh.

Forløsende var ordet noen brukte over her. Det var det virkelig.

Grattis til alle dere som turte å holde i går, det var ballsy

10 Likes