Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Sett dere på hendene eller kjøp, blir for dumt å selge nå.

Go long :rocket:

(De 10k jeg kjøpte i affekt og irritasjon sist uke har fått joggeskoene sine på, børsaktivismen har endelig gitt no :laughing: )

2 Likes

Kunne ikke dy meg og kjøpte yterligere 10 k da jeg anså at sperren ganske raskt ville bli borte. Resonnerte som så at nedsiden på denne siste investeringen må være forsvinnende liten (ihvertfall på kort sikt) i forhold til oppsiden. Og ettersom jeg nå har brukt nesten helekreditten på kontoen så trenger jeg heller ikke ergre meg over at jeg ikke kjøpte mer.

2 Likes

Jo mere Short, jo bedre.
Kan bli et veldig bra år for Nano :+1:

2 Likes

Fest setebeltene, nå går toget! :bullettrain_side:

2 Likes

Hva faen? PROFFMEDLEM?!

2 Likes

Føkk… FOMO igjen! Jaja, alt under 27 er snitting ned, så legger mer i skuffen og ser målet i det fjerne :slight_smile:

1 Like

Helt enig. Det fremstod jo som gratis penger på 15,65. Men endelig får sell on news gjengen svi litt. Har vært så lei av at ting synker på gode nyheter… her har vi fundamentale nyheter som endrer selskapet fra en dag til en annen.burde vært nærmere 30 på en normal børs. Tenk om vi var notert i USA.

3 Likes

Ja, nå kan man ta frem regnestaven igjen.

Hva er Nano verdt med fullført Paradigme og top line data til ASH 2021? 2-3-4-5-6-7 milliarder?

3 Likes

Markedspsykologien i slike caser altså, fy fader. Der ligger det noe.

Lykke til med shorting framover.

Se det deilige volumet :heart: plystre til alle de nyrike grønne på børsen 2021

1 Like

Her glemte du et null bak noen av tallene… :slight_smile:

2 Likes

Hva er det som skjer her +25%?

1 Like

Fortsatt underpriset, blø shorter pakk bløøøø!

4 Likes

Rolig :wink:

Jeg ser for meg oppkjøp på alt fra 10-40 milliarder. Men base case er 15-20 milliarder

4 Likes

Tror du de kan rekke ASH?

ikke umulig

1 Like

Utrolig hyggelig.

Men det er ikke urimelig, for det var vanvittig binært i dag.

Hadde de i dag kommet med at de trengte de 130 pasientene, og de kunne enda ikke vise til raskere rekruttering, så hadde vi sett på en filing tidligst i andre halvår 2022, med de finansieringsbehovene som da hadde meldt seg, differansen er hundrevis av millioner som måtte hentes av et selskap som etter et år med tiltak ikke hadde klart å reise kjerringa i det hele tatt.

Nå er dette marerittscenarioet blitt LANGT mindre sannsynlig.

2 Likes

Gikk tungt inn idag på ca 16. Dette blir bra folkens!

7 Likes

Sterkt om vi klarer å etablere oss over forrige emisjonskurs

Edit: woops, det gikk fort. Vi får se om det holder.

1 Like

Tyngekraften blir for stor for robotene. Bare å sette seg godt tilbake og nyte det.

1 Like

Deilig å få ha den første amatørtimen for seg selv @InVivo og fylle på i fred og mak under 16 kroner. Spent på hvordan denne kommer til å gå de neste dagene og ukene, jeg tror 20 kroner er easy pesy.

5 Likes