Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Store poster slukes hele, shorterne BLØR

1 Like

Handel stoppet igjen…

Hvorfor?

venter på AKBP utbytte som skulle inn i NANO på 15…

CB - circuit break når aksjen beveger seg for mye
husker ikke helt grensene når den slår inn.

3 Likes

"En circuit breaker kan vare opp til 4 minutter og inntreffer når det oppstår store kursbevegelser i et verdipapir. Hensikten er å gi markedsaktører noen minutter for å evaluere mulig ny informasjon, revurdere sine handelsinteresser eller slette feilaktige ordre.

Circuit breakers er delt inn i to ulike typer; ”dynamisk” som har siste omsatte kurs i et verdipapir som referansepris, og ”statisk” som har siste auksjonskurs som referansepris. Markedsovervåkingen ved Oslo Børs har mulighet til å endre grensene for når en circuit breaker skal inntreffe, ut ifra selskapshendelser og markedsforhold."

4 Likes

Kan komme en liten selloff rundt lunsjtider tipper jeg. En siste kjøpsmulighet muligens.
Vil ha mer :+1:

4 Likes

Er det mulig… den burde gått ganske raskt til 30 som den var på etter interim… Men noen hiver aksjer ut… er det fondene som letter seg?
Rett og slett ulogisk… dagens rapport minner meg om 2016. Men da også tok det litt tid.

Ikke selg aksjene deres !

4 Likes

Har 20 som target i for dagen.

Denne rapporten friskmeldte Nano, og caset ble brått investerbart igjen

12 Likes

4 Likes

Rart med det, hvis en biotech stiger så må det stenges på et sekund, hvis den krakker så er det ikke så nøye.

13 Likes

Er det ikke faste kriterier begge veier for alle aksjer?

1 Like

Spennende utvikling uansett. 23,3% opp akkurat nå.

2 Likes

Utrolig at jeg fikk økt min beholdning til kurs 15,83. Jeg kan forsikre selger om at jeg skal ta godt vare på disse aksjene. Selskapet sin Q4 rapport viste med all tydelighet at de har rundet et viktig hjørne og nå glimrer mållinjen like der fremme, nærmere enn den har vært noen gang. Var særdeles hyggelig å lytte inn på dagens presentasjon og jeg unner spesielt alle dere som har hatt tålmodighet til å sitte gjennom storm og stille. Nå vil dere få deres så velfortjente belønning!

10 Likes

Snart har 4% av selskapet skiftet eiere på under 2 timer… her går det fort i svingene, på høyt volum. Tetter vi gapet til 20 i løpet av dagen?

4 Likes

Fikk mail



10 Likes

image

8 Likes

Jeg tror dette blir bra i dag. Har uansett så lav inngang på denne, så det er nesten bare oppside. Dagens nyheter fjerner en god del tvil rundt aksjen. Jeg tror den skal en god del mer opp i nærmeste fremtid! Vi bør se 40 tallet!

3 Likes

Gratulerer alle medaksjonærer. Fra en som var med fra 16 → 120 → 13, så gjorde dette godt :slight_smile: Har i dag doblet antall aksjer, og er nokså sikker på at det vil lønne seg.

Gleder meg til oppdaterte kursmål fra f.eks DnB

10 Likes

Positiv rekrutteringshastighet burde vel være en trigger for andre biotek og. Hvilke selskap kan dra mest nytte av dette?

2 Likes

Folkens, nå er et godt tidspunkt å sette seg inn i selskapet! …

4 Likes