Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

MATCHING HALT neste??

Gratulerer til han som solgte på 15,50 i dag.

Kanskje ikke så god til å lese børsmeldinger… :rofl:

8 Likes

Se der ja. Der dundrer vi gjennom 19! :rocket: :rocket: :rocket:

1 Like

Well, hello there 2016

2 Likes

Har sittet og sett på kursutviklingen i hele dag. Tror jeg blir å fortsette med det frem til stengetid :yum:

1 Like

Fått noe Shampis ? Hva sier frua :joy:

1 Like

500,- gir en MCAP på ca. 33 mrd. med dagens antall aksjer. Vi må beregne inn noe utvanning i en emisjon, men at selskapet kan bli solgt for nærmere 40 mrd. tror jeg helt ærlig er oppnåelig.

3 Likes

Ja vri kniven og gni det nå endelig inn. Stakkars mann! :rofl:

1 Like

Frua er veldig lett å skjenke, så her er det full fest. Nå kommer Foodora straks på døra med påfyll :wink:

10 Likes

Ja det må være en mann som gjør noe så dumt :joy:

Tror faktisk Nano kun hadde en eneste dag i 2016 med over 20%, og det var bare så vidt :grinning:

1 Like

Sjansen for emisjon etter stengetid idag øker med kursen

Styreleder uttalte i dag tidlig at det ikke var aktuelt å hente penger før etter value inflection points i form av avlesning archer-1 og dlbcl.

18 Likes

Innimellom all euforien her så er det interessant å høre hva folk mener om hva som er riktig kurs med den nye informasjonen? På plussiden er rekrutteringstempoet og ståltro på at dette blir butikk, uavklart er finansiering (men det også blir jo lettere med gode resultater).

1 Like

En emisjon nå hadde vært helt magisk! Jeg er tungt lastet - og vil MER enn gjerne bremse kursen litt nå i bytte mot å få bort pengespøkelse!
Kunne jeg valgt ville jeg selvsagt fått inn finanser fra en partner i f.eks Europa eller Asia som kunne satt virkelig fyr på raketten!

Men med penger på bok i tillegg til dagens melding - så er caset så derisket at det nesten blir latterlig :smiley:

3 Likes

Når ble dette nevnt? Jeg hadde en presentasjonen som “bufret” litt for ofte…

1 Like

Ser ingen grunn til at Nano skal ut og hente penger i dag. De er on track og kommer til å ha null problem med å hente penger framover, både i markedet og gjennom partneravtaler.

Ser du i rapporten, så klarer de seg faktisk helt fint til langt ut i tredje kvartal.

5 Likes

Aha det visste jeg ikke. Når er archer avlesningen? April?

Ja jeg vet men tenker de ikke kan vente til kassa er skrapa før de henter. Men hvis de har sagt at de ikke henter penger før archer resultatene så stoler jeg på det.

2 Likes

Stemmer at de sa de er bevisste på VIP i sammenheng med funding. Det er helt logisk.