Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

For en herlig dag :rocket::dizzy::champagne:

1 Like

pass på du ikke blir så pære at du trykker på salg istedenfor kjøp da :rofl:

Han nevnte vell at 10 % var en liten leilighet opp og ned, så kan tenke meg 40 % setter ting i litt perspektiv :crazy_face: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg er nå ut, satser på aksjen er billigere i morgen.

Har vært med hele veien ned fra 120! Tok 1000 til nå

3 Likes

På tide å hente frem situasjonsrapporten min fra 2018?
Er du fremdeles med oss kpt. @Londonmannen?
Noen som trenger mere tau?
Ser jo at det har vært noen utskiftinger av de blå, men mange av oss ligger fremdeles bastet og bundet. :pirate_flag:

7 Likes

Var en som for noen dager siden uttalte at “alle skal kjøpe NANOV i 2021, de vet bare ikke når” Med dette utsagnet så beskriver man noe av den psykologiske bakgrunnen for oppgangen som er i vente. Dagens avklaring på rekrutteringen og bekrefting av guiding tilsier at vi er "back on track). Vi ser nå målsnøret.

7 Likes

er dette den berømte mastegjengen?

Jeg sa dette til noen på tirsdag:

image

11 Likes

Det stemmer. Båten har hatt funksjon som u-båt et par-tre år, men har akkurat nådd overflaten igjen. :smiley:

6 Likes

Jepp. Jeg ror fortsatt (hvis jeg ser rett på bildet)
Begynner å bli sliten og lei da men…

Shit. Nå er det bare å holde seg fast gutter. Dagens friskmelding av selskapet er ikke verdt 40% men flere 100%

5 Likes

Øj, hvor er jeg?

Jeg skrev det. Jeg kjøpte også mer i dag. Det kunne gå begge veier og det synes på forum og chat som om mange mener det gikk riktig vei :wink: Dette var jo ikke mulig å vite men tallet 14 vil trolig for evig tid bety mye for mange :wink:

“Husker du den dagen de meldte om 14?”

Det er mange av dere som er skikkelig flinke og dypt faglige og det motiverer veldig å lære her på forumet. Jeg kunne nevnt mange men @InVivo du deler veldig mye bra assa.

7 Likes

Var vel en rykning da Costa gikk også.

2 Likes

Greit å huske på i Nano at kun de som har kjøpt seg inn i det siste sitter i pluss. Et par måneder i mars-april 2020 og fra 30. september 2020 til i dag har kursen vært under dette. Så kanskje salgsviljen er begrenset på disse nivåene fra de som har sittet igjennom stormen hittil. Glad på deres vegne til de som har tjent på dette :slight_smile:

6 Likes

men du kan også få en bølge av de som endelig er i 0 eller + og vil selge?

3 Likes

Noen vil sikkert påstå at denne sammenlikningen er søkt, jeg mener den er dønn relevant.

23 Likes

Jeg er mektig imponert! Jeg kjøpte meg inn igjen på sensommeren 2020 og måtte øke min beholdning etter dagens fantastisk positive presentasjon. Denne er blitt derisket noe ettertrykkelig. Joda, de må ha påfyll av penger i løpet av 1H 2021, men hvilke investor vil ikke ønske å bidra til å få Betalutin i mål?

Nå venter jeg på at Radforsk får besøk av CEO i studio.

4 Likes

Skal Nieba i studio i dag?