Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

I de kommende ukene vil stadig flere komme i pluss på sin NANOV investering.

4 Likes

Har ikke sett noe om det men jeg vil bli overrasket om de ikke lager en podcast på denne presentasjonen.

2 Likes

Hva tenker du er fair mcap om målgang 2021 med påfølgende top line data blir en realitet da?

Markedet har jo tidligere vist en vilje til å prise Nano opp mot 5 mrd rundt ASH-konferansene

1 Like

Kommer veldig an på hvordan selskapet løser finansiering egentlig, så mulighetsrommet er jo typ 5-15 milliarder

2 Likes

Tenker litt det samme, 5 uten partner, 10+ med partner

1 Like

Og så må de jo faktisk levere på målgang da. Det er rimelig stramt løp de guider på nå.

Men selskapet står jo nesten frem som det er “født på ny” om det går an å bruke et sånt uttrykk

5 Likes

Ja, bjørnen er enda ikke skutt. Men den nærmer seg siktet

2 Likes

Har de endret mening fra at de primært vil gå til markedet selv eller investerer dere enda på premisser som er mot selskapets guiding?

You tell me

Jan Hendrik Egberts, Nordic Nanovector ASA - Independent Chairman of the Board [25] -------------------------------------------------------------------------------- Shareholder value is probably one of the key drivers. So to actually – yes, I’m not sure I’m answering the question. I mean we have not finalized our go-to-market strategy. We’re really focusing on the clinical study at the moment, but it doesn’t mean we haven’t thought about it. I think the emergent thinking is that we probably need different types of partnership in different parts of the world. And let me just talk about the 2 extremes. Like Nordic countries, that’s probably an area we could easily do ourselves. If you talk about places like China and the Far East, we almost certainly cannot do it on our own. And there in between, there are a lot of other countries where different strategies might be pursued. That hasn’t been finalized yet. And so that’s where we are. There are ongoing discussions, but that’s probably the best I can say at this moment.

Marco Renoldi, Nordic Nanovector ASA - COO [28] -------------------------------------------------------------------------------- Yes. No. Thank you. I think Jan covered it very well. We cannot deny that we are in dialogue with all players who are present in the hematology space, players who appreciate the value the radiopharmaceuticals can bring to the treatment of cancer.

6 Likes

Begge deler er mye bedre enn 1,5.

Men så er heller ikke fellen solgt.

1 Like

Jeg vet ikke hva jeg håper på skal skje; en siste emisjon og oppkjøp ved godkjent produkt, eller partneravtale og sky’s the limit.

Jeg håper på videre oppgang og emi.

Godkjent fully owned asset når tiden kommer for partner :money_mouth_face:

7 Likes

Enig Savepig. Ikke til å kjenne igjen fra de årene motbakkene virket nærmest uoverkommelige.
Ledelsen har tatt mange kloke og strategisk viktige valg gjennom 2020. Pandemien er lite å gjøre med, men desto mer fantastisk at de har klart det kunststykke å mer enn doble rekruttering av en pasientgruppe med gjennomsnittsalder på 68 år. Det er nok noe de færreste trodde var mulig under de rådende forhold.

Ja, selskapet har et stramt løp frem mot mål. Men nå vil de få hjelp av at stadig flere eldre pasienter blir vaksinerte. Vi kan ikke bli overrasket om rekrutteringen nå vil gå raskere enn det de har guidet.

Vi går noen meget spennende og forhåpentligvis innbringende måneder i møte.

2 Likes

Emi på 114 ville smakt godt idag :tada::wink:

4 Likes

Spesielt hvis den var overtegnet til de grader !

1 Like

Nå må.folk sette seg på hendene og vente. Det er snakk om en vanvittig utbomba aksje som snudde alt av negative spådommer på en dag. Legg også merke til uttalelsene om at sykehusene har fått øynene opp for betalutin pga interim osv… de har skjønt at det er en unik behandling.

Hold!

7 Likes

I dag gjorde jeg noe jeg ikke trodde jeg kom til gjøre igjen: Jeg kjøpte meg inn i Nano. Fikk tilslag på 17;40.
Kan ikke huske sist jeg var aksjonær her, men husker i alle fall at jeg solgte mye rundt 110…
Dette er nå som Fuglen Phønix!! :star_struck:

5 Likes

Hadde vært hyggelig med noen innsidekjøp nå. De har vel mulighet til å handle nå etter presentasjonen.
NANOV er fortsatt billig sett opp mot det de har levert, og potensialet.
Jeg holder godt på mine aksjer:)

3 Likes

Det er noen år siden Nanov har hatt høyere omsetning på en dag en Scatec :rainbow:

Ok - reitererer over mitt drømmescenario:

  • Børsmelding kommer som viser fortsatt meget god rekrutteringsfart
  • Suverene Archer-1 resultateter på cohort 2
  • Ekstra-ordinært GF for å kunne kjøre EMI på 20-30% utvanning
  • (bonus!) Partner-Avtale i det asiatiske markedet

→ Emi på høyere kurs, og med et så høyt beløp at det ikke er tvil om at de har nok $$$ & en generøs rep-emi til eksisterende eiere

:champagne: :newspaper_roll:Actual Champange news

5 Likes