Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Dingding, 104 mill omsatt

3 Likes

Ja, tror det vil være smart å kjøre EMI samtidig som resultatene fra cohort 2 slippes (ekstra smart hvis de er positive selvsagt). En kurs på minimum 30 kr må kunne forventes, men ser ikke noen grunn til at den ikke skal kunne være betydelig høyere.

1 Like

Nesten så jeg gleder meg til emi, for det er det siste før «steady-stage og hele kaka er mulig» scenario.

3 Likes

Hvem har sagt det blir emisjon? Hadde jeg vært BP og interessert i NANO hadde jeg ikke blitt MINDRE interessert etter dagens nyheter for å si det sånn.

6 Likes

I en slik situasjon er en fully owned med $$$ på bok et bedre forhandlingsgrunnlag for en SUVEREN prissetting av NANOV :rocket:

3 Likes

Jeg kaster gjerne mer penger etter selskapet i en emisjon med nåværende ledelse og slik situasjonen ser ut.

Den største usikkerheten med tanke på tidslinje, men også interessen for behandlingen er betraktelig minimert. Dette var virkelig godt nytt for alle langsiktige aksjonærer og pasienter som kan ha nytte av behandlingen i femtiden.

4 Likes

image

For en fantastisk rapport i dag. NANOV er derisket kraftig. Derfor kjøper markedet.

Alle tipper at det kommer en emisjon i april/mai. Jeg tror også at de kommer til å hente cash i en kjapp rettet emi for å ha power i forhandlingene med potensielle kjøpere. Som det er sagt over så bør derisken, analytikerupdates og solide Archer resultater borger for en 20% emisjon på ca kr 30. Det kommer til å bli kamp for å være med på den og ca kr 470 mill. hentes i løpet av en kveld. Alle vet at det blir den siste emisjonen før endelig read-out og markedsføringstillatelse av Betalutin. Her er det bare å sitte stille med aksjene sine.

5 Likes

Hva med emi på 10%over slutt kurs

1 Like

Du er nok ikke eneste investor som gjerne bidrar med kapital når caset er såpass derisket som det ble i dag.
Nei, nå ser alt langt lysere ut for NANOV. Noe som nok vil reflekteres i kursutviklingen utover i året.

3 Likes

Bruken av Lutetium-177 brer om seg!

Ingen tvil lenger om at lutetium-177 er en isotop som er håndterbar for både helsevesen og BP mtp på produksjon, salg og logistikk (ref Novartis sin suksess med Lutathera)

177Lu-NM600 targeted radionuclide therapy has been shown to extends survival in syngeneic murine models of Triple-Negative Breast Cancer (TNBC). These early results merit further exploration in a clinical setting however certainly, along with other therapeutic modalities like ADCs, billions of dollars will be invested in this aggressive subtype of breast cancer in 2021.

9 Likes

Lite høydeskrekk, spennende sluttauksjon i vente. Trangt?

1 Like

Moro å se den igjen! Er fremdeles med 7 høyeste grad, feirer med wienerbrød :sweat_smile::+1:

4 Likes

Tror graden av utenlandske investorer nå bidrar til at kursen går litt til. ATH i sluttauksjonen? Mine aksjer ligger nå låst :smiley:

2 Likes

Wow, opp over 40% hittil. Dette lover bra. Får vi se en reprising av selskapet nå?

Ved å anta at Nanov har gått fra å være et binært case med 90% sjanse for 0 i verdi og 10% for å lykkes har vi flg. regnestykke, gitt en pris på 140. Markedskurs vil da være 0x90%+140x10%= 14 kr.

Hvis vi nå går ut fra samme verdiforutsetning men endrer sjansen til 70/30 har vi 0x70%+140x30% = 42 kr. altså en tredobling av kursen, enda sjansen for å mislykkes bare er redusert fra 90 til 70%.

Dagens presentasjon viste vel at sannsynligheten for suksess oppfattes som sterkt stigende. Siden frykten for å mislykkes har vært svært høy, skal det dermed ikke veldig mye til for at suksessprosenten øker. Det gir dermed en multiplikatoreffekt på kursen.

5 Likes

Har handelen vært stoppet siden 15:58? Står auksjon her på nordnet.

Samme her på sbanken…
Nå var den i gang igjen…

2 Likes

Det ser ut som det er interesse nok for en close på 20…

1 Like

Flere som vil prøve seg med RIT i NHL? Baner Nano seg vei som first in class RIT 2.0 i NHL?

https://www.nature.com/articles/s42003-019-0327-4

90Y-NM600 targeted radionuclide therapy induces immunologic memory in syngeneic models of T-cell Non-Hodgkin’s Lymphoma

2 Likes