Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det er uansett billig. Bra kjøp! Alt under 150 kr er billig!

1 Like

Jeg hadde et ekstra kjøp på 18,52 fra morgenen i dag. Bomma dessverre med 7-8 øre :expressionless:

1 Like

Ja selvsagt, uklar formulering fra min side.
Der hensikten er trading er det helt åpenbart magisk, men hvis man gambler longpotten sin for kortsiktig profitt/ økning i beholdning tar man sjanser som fort kan svi.

Det virker ikke spesielt enkelt å ta store jafs uten å pushe kursen akkurat nå :rocket:

1 Like

Noen her som har erfaring med hvordan raskt, økende aksjekurs i NANOV evt. kan kompensere for lovet, men manglende utført husarbeide overfor sin bedre halvdel? Spør for en venn…

Vis hun kontoen, gjør husarbeid og krev din belønning.

Spent på hva Ling og andre analytikere kommer med :grin:

Tv2´s nye program i samarbeid med Oslo Børs “Jakten på selgere”, på din valgte handelsplattform.

Signert for minst to sesonger fram til 2022, med opsjon på forlengselse.

Etter nytt kursmål fra Ling, antar jeg det sier pling!!:grin:

2 Likes

Nei, men å blande din bedre halvdel inn i dette, såfremt vedkommende selv ikke er familiær med børs/aksjer, vil jeg fraråde på det sterkeste. Den dagen du har hatt en pen verdistigning vil vedkommende mest sannsynlig ha flust av ideer hva du skaøl benytte pengene på. Og den dagen du får et tilsvarende papirtap er helvete løs. Da er du plutselig uansvarlig, spillegal og fullstendig egnet som familiemann.

Ha en hyggeloig dag!

6 Likes

Takk for godt råd​:grin::+1:

1 Like

Ja, statusen på hjemmebane har nok en viss tendens til å la seg påvirke av oppturer og nedturer på børsen - ikke bare når det gjelder den bedre halvdel, men også barna.

1 Like

Ser jeg må presisere. Det er aldri skam å ta gevinst. Trading er ok, men gir bare små gevinster. Emm. er det nok litt for tidlig å selge nå.

1 Like

Helt enig. Best å holde helt kjeft. Visst ikke blir man sittende å høre på gnaget om hva som bør kjøpes. Biler klær barnevogner osv osv… De skjønner ikke at det eneste man ønsker kjøpe er mer Nano aksjer🥳

3 Likes

Noen som vet når man kan forvente en ny/oppdatert analyse fra Ling?

Etter å ha vært helt ute av aksjen siden 6/6-2018, er det deilig å få være med på dette nå!

2 Likes

Må la de handle ferdig først🙄

Synes de har vært treige i avtrekkeren tidligere, så forventer ingenting på en god stund…

1 Like

Har funnet en god formel for lenge siden:

Ta med familien på en stk flott ferie hvert år, uten unntak. Si at det er finansiert av investeringer.
Kjøp ny bil til kona hvert fjerde år. Si at det er finansiert av investeringer.

Da får man være i fred med livslang garanti, og man er familiens store helt :innocent:

1 Like

Enig, forteller ikke om denne utviklingen da blir det masing fra mannen min om ny bil og båt :tipping_hand_woman:

12 Likes