Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Hvor langt skal vi ned?

Før vi skal opp mener du?

Må konsolidere litt først før kursen fortsetter riktig vei.

1 Like

Bare ta en sigar folkens. Dette skal oppover.
Om det blir idag, neste uke eller til høsten spiller ingen rolle.
Ikke vurder time/ time dag/dag… se noen mndr frem.

For å bruke en floskel mange har brukt gjennom årene, som jeg aldri har vært enig i:

  • Dette er penger på gaten
    Nå er jeg enig
3 Likes

Bare vent til de som har “is i magen” skal inn igjen

1 Like

Vi skal langt opp før det er noen grunn til å føle høydeskrekk hvis man har et langsiktig perspektiv. Aksjen er betydelig derisket, og potensialet når alle brikker har falt på ligger selvfølgelig milevis over dagens kursnivå. Nå har det vært tre steg frem og ett tilbake. Så vil vi være over i den fasen hvor det er to steg frem og ett tilbake, men den prosessen vil nok pågå helt til målstreken er passert. Har man et langsiktig perspektiv trenger man ikke irritere seg over alle de små kursmessige tilbakeskrittene som vil komme underveis.

En smule teknisk motstand rundt 20 vil nok være en svært kortvarig fartsdump.

1 Like

Jeg tenker at det er svært mange som er livredd for å stå igjen på perrongen når Egberts fløyter toget avgårde

Hold fast folkens

3 Likes

Appetitten på å sikre seg aksjer i NANOV er stor, og tilbudet på aksjer kan strupes raskt med galopperende priser som følge. Ikke detmest sannsynlige, men fullt mulig,

Her skjer tingene så fort at jeg kanskje må korrigere mitt utsagn til “det mest sannsynlige, men kan ikke garanteres”

1 Like

Det her er impressing!!!

6 Likes

Det er d.
De har is i magen de som våger å kjøre trading i disse dager.
Eller dårlig dømmekraft :joy:

2 Likes

Trading med slike bevegelser som i dag og i går er jo magisk, men da må man helt klart tåle å se man ikke kom seg på long-toget hvis tanken er å klare å trade 100 % av posten sin inn og ut.

Jeg trader selv NANO nå gjennom CFD, drit morsomt, men ikke en eneste long-aksje skal selges med den hensikt å kjøpe den tilbake 2 kroner lavere :wink: Det kan veldig fort gå den veien man fryktet, spesielt når man ser det momentumet her.

du må få deg infront Observer

1 Like

Har brukt det i over 10 år tidligere Johan, men er egentlig ikke så mye jeg savner fra det så lenge jeg har tilgang til TDN Finans. Jeg bruker ikke streker så mye, bruker mest rutine og common sense :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes

Det ultimate tegnet på snuoperasjon må vel være om de får satt en emisjon over de tre foregående?

1 Like

Herlig å være på dette toget nå :cowboy_hat_face:

1 Like

Nå går det jaggu fort oppover :rocket: Det nærmer seg snart en dobling for meg nå.:sunglasses:

2 Likes

Come on my little nano baby

1 Like

Circuit Break… =)

1 Like

Tok en herlig trade fra 19 til 22,30 :love_you_gesture:

Anbefaler flere å leke seg litt med CFD ved siden av hvis man har tid og appetitt nok.

2 Likes