Ser ut som NANO fortsetter oppturen fra start i dag. 110.000 aksjer i ordreboken på kjøpesiden til 22
@TyrionIV , vil takke deg for god aktivitet på forumet og mange gode bidrag. Keep it coming
Vil dog trekke frem at både jeg og flere andre dro frem det nye, aktive styret og deres kompetanse rundt type C-møte og hvorfor de bad om dette, i april 2020.
De nye tonene som kom fra dette selskapet med en aktiv styreleder, erfarne styremedlemmer som kunne sørge for god gjennomføring mot FDA og staut Nieba ved roret gjorde at jeg på det tidspunktet tok en større avgjørelse:
Dette skal gå fra å være en “lyttepost” til en betydelig aksjepost. Da var kursen 14 kroner, og den har både doblet og halvert seg gjennom de 10 månedene, men at nettopp symbiosen mellom management og styre var så komplementært og profesjonelt var virkelig betryggende for min del.
Siden den tid har ALT vært stang inn, uten at jeg tror at det har noe som helst med flaks å gjøre. Dette er dyktighet og målrettet arbeid utført gjennom erfaring og innsikt i alle ledd, spesielt hos styret hvor et av styremedlemmene selv har vært aktiv i type C-meetings gjennom tidligere verv.
Egberts åpning i går på callen viser bare at de engasjerer seg og legger stoltheten sin i hva NANO skal bli. Fra å grue seg til fremtidige kvartalspresentasjoner er det nå bare til å glede seg stort, edru eller ei!
Ha en flott dag alle sammen
Har vært ute en tid ,men gikk heldigvis inn igjen etter nyttår.
Kjapt spørmål: Denne kursstigningen til godt over 30kr i august…hvilke forventninger var det pga og hvorfor falt kursen igjen?
Rekker vi bli en del obx før slutten av Juni, eller må vi vente til desember?
Det var ikke på forventinger men at de besto det som kalles interim avlesningen. Det var enten eller for deres studie. Der de enten gikk videre som før eller la ned studiet. De gikk videre og satset på en spesifikk dose. Det var ett smart valg.
Det var vel pga et gryende håp om at det ville bli en partner og at man derfor ville slippe unna en utvannende emisjon. Men som vi vet så kom emisjonen, samt en nedslående info og treg rekruttering som utsatte avlesning til 2022. Dermed trynet kursen nedover.
Men nå er alt dette historie. Fremtiden ser unektelig lys ut!
Vil alltid være noen kortsiktige som selger seg ut etter den type oppgang vi så i går. De forstår nok ikke hva som faktisk skjedde med totalcaset i går og har vel heller kanskje ikke interesse av det
Spent på vider utvikling i dagene fremover - helt sykt hvor fort det faktisk ble realistisk med å ferdigstille PARADIGME i år… Archer data må jo også være rett rundt hjørnet
God helg etterhvert!
Det vi ser nå er robothandel med desperat short-inndekning.
Vi ender blå i dag
200 dagers fungerer nå som støtte, men jeg er overrasket og skuffet over at de svakeste selger.
Men de har aldri tenkt å joine lenkegjengen uansett. #diamondhands
P.S - Interessant at shorten er satt i området ved emisjonen på 22 kr.
De vil nok prøve å forsvare den.
Benyttet muligheten selv og økte beholdningen på 19 blank. Denne ser unektelig spennende ut fremover. Tipper kursen skal nedom nivået på 18.5 før den snur opp igjen
Håper noen setter robotene på plass og kjøper seg kraftig opp. Noen av de store…haudemann er velkommen.
Tipper øyelegen OM Holding kommer på banen etterhvert også.
Fyller på straksens expres2ion gevinsten sikres. Greit om kursen holdes litt nede enn så lenge gjør meg heller ingenting om den tar enda et rykk opp
Hvor langt skal vi ned?
Før vi skal opp mener du?
Må konsolidere litt først før kursen fortsetter riktig vei.
Bare ta en sigar folkens. Dette skal oppover.
Om det blir idag, neste uke eller til høsten spiller ingen rolle.
Ikke vurder time/ time dag/dag… se noen mndr frem.
For å bruke en floskel mange har brukt gjennom årene, som jeg aldri har vært enig i:
- Dette er penger på gaten
Nå er jeg enig
Bare vent til de som har “is i magen” skal inn igjen