Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Da håper jeg at du har hatt noe annet enn NANOV i porteføljen din de siste 4-5 årene. :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 Likes

Der ble det dumpet gitt… hva blir sluttkursen idag🤔

23,78 ny sluttspurt mot stenging.

1 Like

24,5 :blush:

1 Like

Skal lukke gap til 20,00 først … men sandsynligt vi ser 25 denne uge.

1 Like

Denne uge er snart over min gode danske drænge.

1 Like

Lukke gap? Den ble jo handlet helt nede på 18.57 i dag.

1 Like

Noen som vil ha flere aksjer?? :joy:

1 Like

Det er ganske lett å lese når vår danske venn har solgt og er på kjøperen. :blush:

2 Likes

For den som måtte ønske å lese hva som ble sagt på presentasjonen i går:

7 Likes

Der nå, ser det ut som det bærer opp igjen etter den vanlige lunsj dippen!:rocket:

1 Like

Sendte mail til Patrick ling. Ba han utdype rasjonalet bak 45% loa. Regner ikke med noe svar men jeg forstår ikke logikken. Fda har sett på interim. Godkjent safety er 50% av vurderingen. Akkurat en medisin som ble godkjent med 4% cr. 4%! Nano havner vel opp mot 25-30 cr. Nå får de ta seg sammen…eneste risikoen var inkluderingstakten som holdt på å senke selskapet finansielt. Den risikoen er nå borte.

5 Likes

Nej, er faktisk ikke på køberen denne gang men sidder stille og roligt på 20.000 stk og glæder mig fremdeles over dagens videre opgang; har bare taget en mere pragmatisk tilgang til OSE i de senere år (og særligt som aktionær i NANO), da man bogstaveligt talt bliver trukket i skægget flere gange årligt …

Jeg tipper vi kommer til at se både sol og regn fremover i NANO, men håber primært på sol.

4 Likes

Mener å huske at DNB kom halsende på etterskudd med sine kursmål høsten 2016 også, etter hvert som kursen steg.

1 Like

Det har vært en loa på 45% i flere år nå, og vil vel være det til den endelige godkjenningen kommer? På det stadiet Nanov nå befinner seg mener jeg å huske at det er/var vanlig å bruke minst 66% i analysene.

Veldig merkelig aktivitet i ordreboken

19.2.2021, 12:41 · TDN Finans Delayed

NANOV: DNB MARKETS HØYNER KURSMÅL TIL 40 FRA 27, GJENTAR KJØP

Oslo (TDN Direkt): DNB Markets høyner kursmålet på Nordic Nanovector til 40 kroner pr aksje fra 27 kroner, og gjentar en kjøpsanbefaling.

Det fremgår av en oppdatering fredag.

Meglerhuset skriver at fjerdekvartalsrapporten var et “non-event”, bortsett fra den betydelige økningen i månedlige rekrutteringer til paradigme-studien.

“Vi mener dette klart øker sannsynligheten for at selskapet kan publisere data innen fjerde kvartal og har som et resultat høynet kursmålet”, fremgår det.

23 Likes

Kjenner problemet😀

Ref BørsXtra:
“NORDIC NANOVECTOR: Jeffries øker kursmålet til NOK 16,5 (15), gjentar kjøp.”

Hahahahahaha, ja det skal man si!

3 Likes

Er det seriøst? Vil gjerne se hva de legger til grunn her… :thinking: