Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Om det er seriøst, så er det jo noe alvorlig galt… Man bør ikke kjøpe en aksje som står i 20+ dersom målet er 16.5 - tror tallet i 10’er posisjonen er galt…

Men må si jeg er imponert over omsetningen og kursveksten. Mer enn 92 millioner - og enda er ikke klokka 15! :rocket:

5 Likes

Såvidt jeg kan se er dette det høyeste weekly volumet i Nano noensinne…!
(ser bare visuelt på stolpene i chartet, har ikke eksakte tall).

1 Like

De må ha glemt å sette $ foran tallet. :wink:

2 Likes

Ja, det kan ikke bare være oss på denne chaten som er på kjøpersiden. Det jeg stusser over er selgerne pådisse nivåene.

Zoom ut noen år, så mister potensielle selgere fort «høydesyke»

1 Like

Hvis det kursmålet stemmer, så har de tabbet seg ut, for da levner de ikke lengre tvil om at de har en agenda . Bløffen har for stort avvik til at markedet kan ta det seriøst. Sorry kundene til Jeffries :disappointed_relieved:

1 Like

Det virker som om markedet mener aksjer under 22 er billige greier… spent om volumet kommer seg nå på slutten

1 Like

NANO flagger inn helgen :bouvet_island:

13 Likes

DNB er noen kalde fisker hvis de mener dette var “something of a non-event”, når denne kvartalspresentasjonen var mer eller mindre “make or break” for aksjonærverdiene som lå på bordet.

10 Likes

Det er helt korrekt.

Vi som var med høsten 2016 og øyner noe lignende nå, selger ikke under 100. Det borger for en ny heisatur🎇

1 Like

Gjetter på at de reder grunnen for en skikkelig take-off når de får confirmation på rekruttering på neste Q. Tror det er først da det tar skikkelig av og vi får en 2016-reprise.

4 Likes

Shorten har ikke dekket seg

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

16 Likes

Tror man må sitte med aksjer og være mentalt og fysisk invistert i selskapet for å forstå hvor viktig gårsdagens presentasjon var. Det var virkelig et vendepunkt for oss som har vært eiere i selskapet siden 2015 eller tidligere, og har vært med på oppturene og på nedturene. Jeg støtter selskapet og ledelsen, og jeg har igjen tillit til CEO når han sier at selskapet sender inn søknad til FDA for accelerated approval for Betalutin ila 1H2022.

Jeg synes personlig en verdi på 5-6 milliarder (70 kr/aksje) hadde vært “riktig” idag.

13 Likes

Det har bare ikke føltes slik… :laughing:

Nano ser bedre ut enn noen gang. Jeg klarer ikke å forstå at de ligger på den kursen de gjør i dag. Det gir den vanlige mannen i gata som meg god mulighet til å fylle på, tross en begrenset økonomi.

2 Likes

Jepp. Fylte på både i går og i dag. Mener dette bør kunne bli meget bra utover i 21/22

2 Likes

For min del håper jeg den ligger her og lavere ut mars så jeg får frigjort midler.
Kjenner skikkelig fomo når jeg ser på chartet her, mye er snudd på 2 dager rent teknisk! :gem:

#godhelg

7 Likes

Gjorde akkurat det samme London :slight_smile:

1 Like

Sålangt ingen meldinger om insidekjøp - er de proppet med opsjoner og ser ingen grunn til å øke med aksjer?

Eller er de i en posisjon hvor de ikke kan kjøpe aksjer?!

Blir denne oppdatert daglig da?

Skremt av brente innganger her tidligere så sitter på sidelinjen og gleder meg over økningen! Unner dere alle litt profits.