Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

NANO flagger inn helgen :bouvet_island:

13 Likes

DNB er noen kalde fisker hvis de mener dette var “something of a non-event”, når denne kvartalspresentasjonen var mer eller mindre “make or break” for aksjonærverdiene som lå på bordet.

10 Likes

Det er helt korrekt.

Vi som var med høsten 2016 og øyner noe lignende nå, selger ikke under 100. Det borger for en ny heisatur🎇

1 Like

Shorten har ikke dekket seg

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

16 Likes

Tror man må sitte med aksjer og være mentalt og fysisk invistert i selskapet for å forstå hvor viktig gårsdagens presentasjon var. Det var virkelig et vendepunkt for oss som har vært eiere i selskapet siden 2015 eller tidligere, og har vært med på oppturene og på nedturene. Jeg støtter selskapet og ledelsen, og jeg har igjen tillit til CEO når han sier at selskapet sender inn søknad til FDA for accelerated approval for Betalutin ila 1H2022.

Jeg synes personlig en verdi på 5-6 milliarder (70 kr/aksje) hadde vært “riktig” idag.

13 Likes

Det har bare ikke føltes slik… :laughing:

Nano ser bedre ut enn noen gang. Jeg klarer ikke å forstå at de ligger på den kursen de gjør i dag. Det gir den vanlige mannen i gata som meg god mulighet til å fylle på, tross en begrenset økonomi.

2 Likes

Jepp. Fylte på både i går og i dag. Mener dette bør kunne bli meget bra utover i 21/22

2 Likes

For min del håper jeg den ligger her og lavere ut mars så jeg får frigjort midler.
Kjenner skikkelig fomo når jeg ser på chartet her, mye er snudd på 2 dager rent teknisk! :gem:

#godhelg

7 Likes

Gjorde akkurat det samme London :slight_smile:

1 Like

Sålangt ingen meldinger om insidekjøp - er de proppet med opsjoner og ser ingen grunn til å øke med aksjer?

Eller er de i en posisjon hvor de ikke kan kjøpe aksjer?!

Blir denne oppdatert daglig da?

Skremt av brente innganger her tidligere så sitter på sidelinjen og gleder meg over økningen! Unner dere alle litt profits.

Ja, det en veldig konservativ tilnærming han har her. Men som analytiker kan ikke han som vi som er investorer ta linjen helt ut. :grin:Biotek er vanskelig, og terminologien/fagtermer som brukes er innviklede og tar tid å fordøye. Selv brukte jeg litt tid på dette. Dette for å forstå biotek bedre. Det er mulig Ling ikke har denne oversikten og hans vurderinger derfor kanskje blir noe overfladisk?

Jeg syntes ikke det bør være så vanskelig for en som ling. Han har fulgt selskapet siden starten og er DNB biotec analytiker. Medisinen teknologi er en ting…men virkningsgrad safety og risiko knyttet til utvikling bør han ha god innsikt i. Skulle spurt nieba om hva han tenker. Men de sier jo at de er very confident… Det betyr mer enn 45% sjanse. De er vel 95% sikker i Kjelsåsveien nå.

3 Likes

I tillegg til base case på 40 kr/aksje har Ling/DnB også estimert bull case på 75 kr/aksje, uten høyere LOA men “with a higher peak penetration assumption than in our base case”.

2 Likes

Det siste, tipper jeg…
Det er ihv slik i denne slags firmaer at managementet sitter lange perioder av gangen i en posisjon hvor de ikke kan kjøpe aksjer i markedet (dette er også noe av grunnen for at opsjonsordningen er slik den er i disse firmaer). Spesielt nå på oppløpssiden er det vel vanlig at dette er situasjonen for dem.

1 Like

Fikk nettopp denne fra Jefferies UK. Samtlige analytikere beklager.

5 Likes

Seriøst? :sweat_smile:

1 Like

Ser her at de ikke sier kjøp, men hold. Helt utrolig at de bare øker 1,5 kroner, men er ikke overrasket. Er vel fortsatt snurt :sweat_smile:

1 Like