Haha, herlig Jefferies-oppfølger til det gamle lenkegjengen-bildet:)
Men spøk til side, det er vel ikke uvanlig med «taktiske»analyser, mao drittpakker, jfr Algeta?
Haha, herlig Jefferies-oppfølger til det gamle lenkegjengen-bildet:)
Men spøk til side, det er vel ikke uvanlig med «taktiske»analyser, mao drittpakker, jfr Algeta?
Var det ikke et eller annet med at Jefferies hadde blitt brukt som tilrettelegger for en eller flere av emisjonene, for så å bli droppet nå sist gang? Ren og skjær hevnaksjon?
Tipper de sitter på noe inside informasjon!
Synes det var helt logisk at kursen var kommet så lavt når man hadde finansiering av et paradigmeløp helt frem til 22-23 som skrekkscenario.
Men ja. En reversal med det vanvittige volumet vi hadde nå og så sterk fredagsclose på en ganske sur børsdag (relativ styrke) er et ganske sterkt signal om nye tider
Godt spørsmål. Jefferies har vært tilrettelegger ved et par tidligere anledninger. Husker ikke om de var det sist…Andre som husker bedre?
De (Jefferies) var ikke med på den siste emisjonen, men var med på de to foregående før det.
Jeg har kun sjekket de tre siste emisjonene (September 20, oktober 19 og januar 19).
Jeffries kan ikke være seriøs - virker som en gretten gammel gubbe
Hvis vi antar at rekruttering går på skinner og tidsfrister overholdes. Hva er det da som kan gå galt? Kan det f eks komme en melding om for mye bivirkninger allikevel ? Eller er vi forbi dette stadiet nå? Jeg anser ikke emisjon som noe galt for og komme i mål.
Det er en stund siden jeg har fulgt Nano med argusøynene. Vært meget skuffet aksjonær lenge men endelig fått tørket støv av aksjene og kan glede meg framover. Men har fulgt med såpass at jeg kan si at de er fortsatt best in class på alle områder innenfor fagfeltet. Det er lite som kan gå galt ettersom interim er passert og rette dosevalget konkludert. Som styreleder him self sa så godt, vi er på vei mot mållinjen.
Synes også at 45% LoA føles lavt, spesielt med tallene fra interim og siste oppdatering på konkurransesituasjonen.
Oversikten viser statistisk LoA fra ulike faser og innen ulike typer studier, men hvor passer Fase 2b etter interim inn her?
Blir interessant om Nano kan tiltrekke seg noe i kaliber BlackRock igjen. Vi får kanskje se på aksjonærlistene i neste uke.
Doblet beholdningen etter Q - det har vært nokså kjipt å være med nano hele veien ned fra 114,
At dnb ikke tør øke mer tror jeg vel så mye er basert på kredibilitet - kursmål mer enn 100% av kursen er lite attraktivt. Dette er mer en kjøpsmulighet & vil tro de øker målet ytterligere ettersom flere positive signaler treffer markedet: 1) rekruttering 2) archer-1 3) evt partner-avtaler i visse geografiske områder
Nå har jeg riktignok drukket et par glass vin, men tror jeg skal øke igjen til uka, slik at jeg når min peak- mengde akser
Uredd’s katt er vokst til en tiger og Uredd har forlatt jorden med en av Musks katapulter. Litt usikker på om han kom seg ut med en gylden fallskjerm et sted mellom Venezuela og Peru. Good bless y Uredd
Vet ikke om denne er postet.
Ut i fra dryppene vi har fått fra både leder i klinisk komite Bizarri, og acting CEO Nieba det siste året, så burde de preliminære resultatene fra Paradigme kunne tolkes å være temmelig bra:
Fra pressemelding 30.06.20:
Fra pressemelding 06.08.20:
Nieba på Q420-presentasjonen 18.02.21:
Enig. Med LoA på 45%, så indikeres det at det er 55% LoNA (NA=not approval). Og ut fra den situasjonen NANOV nå befinner seg i mhp Betalutin, så synes det å være en alt for beskjeden LoA.
Kursen burde således allerede ligge betydelig over det den i realiteten gjør. Så fortsatt hviler det en tung sky av investorenes mistillit til NANOV og troen på at de lykkes er påtagelig minimal.
Men dette er nok noe som vil endre seg utover i 2021 og da vil vi nok se at markedsaktørene får en dramatisk større vilje til å korrigere prisingen av NANOV. Og jeg tror ikke det er noe som vil skje jevnt utover i 2021, men det vil skje i rykk.
Det er nok hovedsakelig frykten for en snarlig emisjon som er hovedårsaken til at kursen ikke gikk mer etter torsdagens gladmelding. Men er en eventuell forestående emisjon noe å frykte? Det er jo ikke en gang sikkert at kapitalbehovet blir dekket av en emisjon. I august gikk kursen kraftig på at markedsaktørene trodde det ville komme en partner på banen. Jeg vil da tro at sannsynligheten for en partner er blitt betydelig større etter torsdagens seanse.
Et annet utfall kan bli at er BP fremsetter bud på hele butikken. Jeg frykter at en stor andel aksjonærer kan være villig til å selge seg ut dersom det kommer et bud på NOK 60-70. Det ville vært skandale. Uansett, et slikt bud ville dratt omsetningskursen opp til det nivået umiddelbart. Man ville ikke hatt mulighet til å kjøpe seg inn til dagens latterlig lave kurs, etter at et slikt skambud var offentliggjort.
Jeg føler meg rimelig sikker på at kursen vil fortsette å løfte seg utover i kommende uke. Dette fordi interessen rundt NANOV vil øke dag for dag. Og fortsatt er der mange der ute som ønsker å ta del i den forestående oppturen, samtidig som flere ønsker å øke andelen av NANOV aksjer.
Meget hyggelig å se at NANOV er vekket til live og interessen i NANOV er såpass stor som den allerede er, Ref omsatt volum torsdag og fredag. Den blir ikke mindre i ukene og månedene som kommer. CEO i radiumpodcast til ukene?
Han her har jo vært den smarte… Pullback har vart helt siden 2016😂
Ser de samme hausserene holder ut siden da🍻
Det første sitatet er rett og slett oppsiktsvekkende… de sitter på sprengstoff. Ikke rart sykehusene som har sett resulterende i sine pasienter guider nye pasienter i denne retningen…fantastisk. en 10-15 år lang reise er snart over folkens nå må vi klare å være tolmodig.
En emisjon nå ville vært en gavepakke. Hadde vært nydelig å kunne fyllt på med rabatt etter det vi vet jfr siste melding.