Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Uredd’s katt er vokst til en tiger og Uredd har forlatt jorden med en av Musks katapulter. Litt usikker på om han kom seg ut med en gylden fallskjerm et sted mellom Venezuela og Peru. Good bless y Uredd :heart:

4 Likes

Vet ikke om denne er postet.

10 Likes

Ut i fra dryppene vi har fått fra både leder i klinisk komite Bizarri, og acting CEO Nieba det siste året, så burde de preliminære resultatene fra Paradigme kunne tolkes å være temmelig bra:

Fra pressemelding 30.06.20:

Fra pressemelding 06.08.20:

Nieba på Q420-presentasjonen 18.02.21:

image

20 Likes

Enig. Med LoA på 45%, så indikeres det at det er 55% LoNA (NA=not approval). Og ut fra den situasjonen NANOV nå befinner seg i mhp Betalutin, så synes det å være en alt for beskjeden LoA.

Kursen burde således allerede ligge betydelig over det den i realiteten gjør. Så fortsatt hviler det en tung sky av investorenes mistillit til NANOV og troen på at de lykkes er påtagelig minimal.

Men dette er nok noe som vil endre seg utover i 2021 og da vil vi nok se at markedsaktørene får en dramatisk større vilje til å korrigere prisingen av NANOV. Og jeg tror ikke det er noe som vil skje jevnt utover i 2021, men det vil skje i rykk.

Det er nok hovedsakelig frykten for en snarlig emisjon som er hovedårsaken til at kursen ikke gikk mer etter torsdagens gladmelding. Men er en eventuell forestående emisjon noe å frykte? Det er jo ikke en gang sikkert at kapitalbehovet blir dekket av en emisjon. I august gikk kursen kraftig på at markedsaktørene trodde det ville komme en partner på banen. Jeg vil da tro at sannsynligheten for en partner er blitt betydelig større etter torsdagens seanse.
Et annet utfall kan bli at er BP fremsetter bud på hele butikken. Jeg frykter at en stor andel aksjonærer kan være villig til å selge seg ut dersom det kommer et bud på NOK 60-70. Det ville vært skandale. Uansett, et slikt bud ville dratt omsetningskursen opp til det nivået umiddelbart. Man ville ikke hatt mulighet til å kjøpe seg inn til dagens latterlig lave kurs, etter at et slikt skambud var offentliggjort.

Jeg føler meg rimelig sikker på at kursen vil fortsette å løfte seg utover i kommende uke. Dette fordi interessen rundt NANOV vil øke dag for dag. Og fortsatt er der mange der ute som ønsker å ta del i den forestående oppturen, samtidig som flere ønsker å øke andelen av NANOV aksjer.

Meget hyggelig å se at NANOV er vekket til live og interessen i NANOV er såpass stor som den allerede er, Ref omsatt volum torsdag og fredag. Den blir ikke mindre i ukene og månedene som kommer. CEO i radiumpodcast til ukene?

9 Likes

Han her har jo vært den smarte… Pullback har vart helt siden 2016😂
Ser de samme hausserene holder ut siden da🍻

Det første sitatet er rett og slett oppsiktsvekkende… de sitter på sprengstoff. Ikke rart sykehusene som har sett resulterende i sine pasienter guider nye pasienter i denne retningen…fantastisk. en 10-15 år lang reise er snart over folkens nå må vi klare å være tolmodig.

3 Likes

En emisjon nå ville vært en gavepakke. Hadde vært nydelig å kunne fyllt på med rabatt etter det vi vet jfr siste melding.

1 Like

Første pasient etter nye kriterier ble dosert i desember tror jeg.

blodplatenivå har spilt en kritisk rolle for å bedre rekruttering.

1 Like

Egentlig litt merkelig at de satte opp kriterier med normale blodplatenivåer til å begynne med. Prøv å finne en 70-75 år gammel 3. linje kreftpasient med normale nivåer. Ikke rart rekrutteringen gikk trått.

Ting har endelig snudd. Flere i ledelsen er byttet ut, og ny styreformann, i likhet med ledelsen, har gjort en kjempejobb. Nå er det bare å holde øynene på neste Q i mai. Her bør man se 15-20 nye innrullerte, og om dette slår til, vil ledelsen muligens få tillit og troverdighet tilbake, noe som er svært viktig i denne bransjen.

Et ferdig produkt på markedet, hvor Betalutin i tillegg er såpass differensiert fra eksisterende behandling, bør i mine øyne prise selskapet til 10-15mrd. Med en mcap pr nå på under 2mrd, ser man at den potensielle kursutviklingen frem til slutten av 2022 kan bli meget pen.

Om de i tillegg klarer å få kombobehandling med Rituximab, som er gullstandarden i NHL, opp på beina igjen, som potensielt kan revolusjonere kreftbehandlingen i NHL, kan man virkelig begynne å snakke om kurseksplosjon.

4 Likes

Var vel mye pga. (usikkerheten ved) safetyprofilen til 20/100?

Dermed enkelt å endre når man gikk for kun 15/40?

3 Likes

Muligens rett, men tror det er litt mer nyansert enn som så.

Tror det er nevnt lenger oppe, før dette havet av lykkemeldinger, men det finnes kun to godkjente medikamenter innen RIT som behandler NHL. De det gjelder, altså Zevalin og Bexxar, har ikke spesielt god safety. Zevalin(som er den eneste tilgjengelige på markedet) ble godkjent på blodplatenivå som vi er justerte ned til. Dette burde også si noe om godkjenningspotensialet til Betalutin med dets fantastiske safetyprofil kombinert med effekt!

Jeg har gått noen runder med meg selv og andre rundt dette, og egentlig konkludert(for meg selv) at dette ikke var noe form for “vegring” av Rojkjaer og gjengen som satte opp studiet. At de var for forsiktige når de gikk for to armer osv. De har gått for best mulig data og best mulig kontroll på safety pga RIT landskapet er veldig i startgropen. lu177 hadde rett og slett ikke blitt brukt som isotop for å behandle NHL før nå. Derfor ble det og naturlig å ikke forvente så vanvittig reduksjon i antall pasienter da man trenger robuste datagrunnlag når man endrer utgangspunktet for studiet.

For alt vi vet hadde det vært naturlig for Rojkjaer og Bravo å gjøre det samme som Nieba gjorde med første C-møte, selv om jeg tviler på at det hadde skjedd. Nieba m/fam + Egberts har gjort en fantastisk jobb. Å få en ledelse som leverer på hvert eneste guidede punkt(arrester meg hvis jeg tar feil) innenfor det verste året vi har hatt som kollektivt samfunn, er ikke annet enn utrolig. Tror bevegelsen i markedet 18-19.2 visste at tilliten er tilbake. De trengte egentlig bare vise til en trendendring i rekruttering, og det gjorde de, en virkelig solid en. Denne kan vi forvente skal stige i takt med covid vaksinering. Hvis de klarte 14 før apparatet var helt på plass så tar jeg en sjanse å tipper 25 rekrutterte ved neste Q rapport.

Skuta er tett(nok), mastetauet er knyttet opp og vi har tatt plass i kråkereiret. Nå skal vi se utover, og oppover!

Her er det bare å ta plass.

https://www.snmmi.org/AboutSNMMI/Content.aspx?ItemNumber=29736
Kanskje Betalutin blir nevnt på denne siden om ikke så altfor lenge.

16 Likes

Den annonsen har ligger ute en måneds tid. Fra LinkedIn:

2 Likes

3 åpne stillinger

3 Likes

De nye kriteriene var vel ikke godkjent i alle land under hele perioden vi nå har innrullert pasient antallet fra, så her kan det garantert øke ytligere i kommende Q da alle land nå endelig har gitt tommel opp! :male_detective:

7 Likes

Som nevnt

3 Likes

Tror ikke den forskningen di sitter på med 20/100 er nytteløst, den ligger i forskningsbanken hos NN og kan ha stor verdi for BP. Det å skulle ri på to gode hester samtidig med forskjellige egenskaper var ikke så enkelt det kostet både mye tid å penger. Heldigvis ble valget tatt 15/40 var mer en bra nok å satse på til mål. 2021 blir gjennombruddet, tror jeg:)

4 Likes

Ingen av disse stillingene er lenger åpne.

Director Clinical Regultory Affairs og Director CMC Regulatory Affairs tar ikke lenger i mot søknader.

For stillingen Radiopharmaceutical Expert står det «Expired-job» når man går inn på linken.

1 Like

Ok, da må de bare rydde opp litt på hjemmesiden

Ja, det har vært smart å holde seg unna en del år, men det jeg snakker om er å hoppe av når aksjen først endrer karakter. Høyeste weekly volumet ever. Ingen konsolidering etter +50% oppgang. Det er ting man må legge merke til. Det kommer selvfølgelig en korreksjon før eller senere, men kommer den på mandag, eller kommer den om 2 uker når kursen er langt høyere? Jeg holder de aksjene jeg har til the end, og prøver å skaffe mer underveis fremover :slight_smile:

9 Likes

Under oppgangen i 2016 kjøpte jeg de siste aksjene på 35, tenker jeg holder meg til det tallet også denne gangen. Mulig høsten 2016 og 2021 blir mye det samme ? 5 år, 5 bokstaver i tickeren :scream::scream:

7 Likes