Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Første pasient etter nye kriterier ble dosert i desember tror jeg.

blodplatenivå har spilt en kritisk rolle for å bedre rekruttering.

1 Like

Egentlig litt merkelig at de satte opp kriterier med normale blodplatenivåer til å begynne med. Prøv å finne en 70-75 år gammel 3. linje kreftpasient med normale nivåer. Ikke rart rekrutteringen gikk trått.

Ting har endelig snudd. Flere i ledelsen er byttet ut, og ny styreformann, i likhet med ledelsen, har gjort en kjempejobb. Nå er det bare å holde øynene på neste Q i mai. Her bør man se 15-20 nye innrullerte, og om dette slår til, vil ledelsen muligens få tillit og troverdighet tilbake, noe som er svært viktig i denne bransjen.

Et ferdig produkt på markedet, hvor Betalutin i tillegg er såpass differensiert fra eksisterende behandling, bør i mine øyne prise selskapet til 10-15mrd. Med en mcap pr nå på under 2mrd, ser man at den potensielle kursutviklingen frem til slutten av 2022 kan bli meget pen.

Om de i tillegg klarer å få kombobehandling med Rituximab, som er gullstandarden i NHL, opp på beina igjen, som potensielt kan revolusjonere kreftbehandlingen i NHL, kan man virkelig begynne å snakke om kurseksplosjon.

4 Likes

Var vel mye pga. (usikkerheten ved) safetyprofilen til 20/100?

Dermed enkelt å endre når man gikk for kun 15/40?

3 Likes

Muligens rett, men tror det er litt mer nyansert enn som så.

Tror det er nevnt lenger oppe, før dette havet av lykkemeldinger, men det finnes kun to godkjente medikamenter innen RIT som behandler NHL. De det gjelder, altså Zevalin og Bexxar, har ikke spesielt god safety. Zevalin(som er den eneste tilgjengelige på markedet) ble godkjent på blodplatenivå som vi er justerte ned til. Dette burde også si noe om godkjenningspotensialet til Betalutin med dets fantastiske safetyprofil kombinert med effekt!

Jeg har gått noen runder med meg selv og andre rundt dette, og egentlig konkludert(for meg selv) at dette ikke var noe form for “vegring” av Rojkjaer og gjengen som satte opp studiet. At de var for forsiktige når de gikk for to armer osv. De har gått for best mulig data og best mulig kontroll på safety pga RIT landskapet er veldig i startgropen. lu177 hadde rett og slett ikke blitt brukt som isotop for å behandle NHL før nå. Derfor ble det og naturlig å ikke forvente så vanvittig reduksjon i antall pasienter da man trenger robuste datagrunnlag når man endrer utgangspunktet for studiet.

For alt vi vet hadde det vært naturlig for Rojkjaer og Bravo å gjøre det samme som Nieba gjorde med første C-møte, selv om jeg tviler på at det hadde skjedd. Nieba m/fam + Egberts har gjort en fantastisk jobb. Å få en ledelse som leverer på hvert eneste guidede punkt(arrester meg hvis jeg tar feil) innenfor det verste året vi har hatt som kollektivt samfunn, er ikke annet enn utrolig. Tror bevegelsen i markedet 18-19.2 visste at tilliten er tilbake. De trengte egentlig bare vise til en trendendring i rekruttering, og det gjorde de, en virkelig solid en. Denne kan vi forvente skal stige i takt med covid vaksinering. Hvis de klarte 14 før apparatet var helt på plass så tar jeg en sjanse å tipper 25 rekrutterte ved neste Q rapport.

Skuta er tett(nok), mastetauet er knyttet opp og vi har tatt plass i kråkereiret. Nå skal vi se utover, og oppover!

Her er det bare å ta plass.

https://www.snmmi.org/AboutSNMMI/Content.aspx?ItemNumber=29736
Kanskje Betalutin blir nevnt på denne siden om ikke så altfor lenge.

16 Likes

Den annonsen har ligger ute en måneds tid. Fra LinkedIn:

2 Likes

3 åpne stillinger

3 Likes

De nye kriteriene var vel ikke godkjent i alle land under hele perioden vi nå har innrullert pasient antallet fra, så her kan det garantert øke ytligere i kommende Q da alle land nå endelig har gitt tommel opp! :male_detective:

7 Likes

Som nevnt

3 Likes

Tror ikke den forskningen di sitter på med 20/100 er nytteløst, den ligger i forskningsbanken hos NN og kan ha stor verdi for BP. Det å skulle ri på to gode hester samtidig med forskjellige egenskaper var ikke så enkelt det kostet både mye tid å penger. Heldigvis ble valget tatt 15/40 var mer en bra nok å satse på til mål. 2021 blir gjennombruddet, tror jeg:)

4 Likes

Ingen av disse stillingene er lenger åpne.

Director Clinical Regultory Affairs og Director CMC Regulatory Affairs tar ikke lenger i mot søknader.

For stillingen Radiopharmaceutical Expert står det «Expired-job» når man går inn på linken.

1 Like

Ok, da må de bare rydde opp litt på hjemmesiden

Ja, det har vært smart å holde seg unna en del år, men det jeg snakker om er å hoppe av når aksjen først endrer karakter. Høyeste weekly volumet ever. Ingen konsolidering etter +50% oppgang. Det er ting man må legge merke til. Det kommer selvfølgelig en korreksjon før eller senere, men kommer den på mandag, eller kommer den om 2 uker når kursen er langt høyere? Jeg holder de aksjene jeg har til the end, og prøver å skaffe mer underveis fremover :slight_smile:

9 Likes

Under oppgangen i 2016 kjøpte jeg de siste aksjene på 35, tenker jeg holder meg til det tallet også denne gangen. Mulig høsten 2016 og 2021 blir mye det samme ? 5 år, 5 bokstaver i tickeren :scream::scream:

7 Likes

Du skal ikke bare slenge på med 5 siffer i aksjekursen også :rocket:?

4 Likes

Man hadde samme diskusjon/vurdering i 2016 og mange av dem som forsøkte å utnytte korreksjonene ble hektet av og fikk ikke anledning å kjøpe seg inn igjen på det nivået de gikk ut på, før uti 2018/19. Dårlig butikk.

2 Likes

Vil alltid være noen som treffer topper og bunner, og enda flere som påstår at de har gjort det :wink: NANOV ifht til peers så kunne aksjen like gjerne ha vært i ett helt annet leie.

Kudos til de som tør trade inn og ut, men hva de som solgte til 15,50 etter melding på torsdag tenkte vet jeg ikke, men tviler på de var fundamentalt interessert i NANOV. Partneravtale kan komme mandag eller aldri. Ved partner så kommer alle som sitter inne nå til å få filthy avkastning om de sitter løpet ut.

13 Likes

…men aksjene mine får du aldri !!

Må nok bli tvangsinnløst :sunglasses::sunglasses:

Vil nok bli en humpete vei fremover, men som sagt er jeg like sterk i troen som den gang, hvis ikke sterkere.

Vil nok se det ann til uken hvorvidt en skal handle mer, eller si seg fornøyd med de en har.

Forøvrig 7 meter bølger fra siden her vest i havet, synd vi ikke har mast og lenke seg til :joy::joy:

4 Likes

He he, hadde det vært i 2016 hadde jeg nok sagt det samme. Men 4-5 år senere og langt nærmere mållinjen og suksess, skulle det vært enda bedre grunn til å si det. Men jeg har lært min lekse…
Dette blir nok meget bra!

4 Likes

Lovet meg selv å laste opp om de viste tegn til bedring.men at alt skulle komme på en dag var det ingen som ventet. Både signaler for effekt og safety interim,reduksjon i pasientantall og enorm økning i inkludering. På ett kvartal ble selskapet friskmeldt. At det da ble kastet ut aksjer på 15,50-16 syntes jeg mildt sagt var overraskende. Jeg trodde jeg måtte halse etter. Så jeg reagerte kjapt ringte min bror å ha han hive seg rundt. Jeg tror faktisk det ender opp med en haug millionærer pga “sell on news” taktikken som stort sett alltid blir benyttet på Oslo børs. Det var herlig å bevitne.

5 Likes

Volumene taler for seg, 40 og 10% på to dager. Hva tenker folk om de neste dagene?
Skal flere inn? Holder volumene seg på +1-2 mill?
Skal vi etablere oss på 18-20? Skal vi opp på 25? Runder vi 30 til uka?