Du skal ikke bare slenge på med 5 siffer i aksjekursen også ?
Man hadde samme diskusjon/vurdering i 2016 og mange av dem som forsøkte å utnytte korreksjonene ble hektet av og fikk ikke anledning å kjøpe seg inn igjen på det nivået de gikk ut på, før uti 2018/19. Dårlig butikk.
Vil alltid være noen som treffer topper og bunner, og enda flere som påstår at de har gjort det NANOV ifht til peers så kunne aksjen like gjerne ha vært i ett helt annet leie.
Kudos til de som tør trade inn og ut, men hva de som solgte til 15,50 etter melding på torsdag tenkte vet jeg ikke, men tviler på de var fundamentalt interessert i NANOV. Partneravtale kan komme mandag eller aldri. Ved partner så kommer alle som sitter inne nå til å få filthy avkastning om de sitter løpet ut.
…men aksjene mine får du aldri !!
Må nok bli tvangsinnløst
Vil nok bli en humpete vei fremover, men som sagt er jeg like sterk i troen som den gang, hvis ikke sterkere.
Vil nok se det ann til uken hvorvidt en skal handle mer, eller si seg fornøyd med de en har.
Forøvrig 7 meter bølger fra siden her vest i havet, synd vi ikke har mast og lenke seg til
He he, hadde det vært i 2016 hadde jeg nok sagt det samme. Men 4-5 år senere og langt nærmere mållinjen og suksess, skulle det vært enda bedre grunn til å si det. Men jeg har lært min lekse…
Dette blir nok meget bra!
Lovet meg selv å laste opp om de viste tegn til bedring.men at alt skulle komme på en dag var det ingen som ventet. Både signaler for effekt og safety interim,reduksjon i pasientantall og enorm økning i inkludering. På ett kvartal ble selskapet friskmeldt. At det da ble kastet ut aksjer på 15,50-16 syntes jeg mildt sagt var overraskende. Jeg trodde jeg måtte halse etter. Så jeg reagerte kjapt ringte min bror å ha han hive seg rundt. Jeg tror faktisk det ender opp med en haug millionærer pga “sell on news” taktikken som stort sett alltid blir benyttet på Oslo børs. Det var herlig å bevitne.
Volumene taler for seg, 40 og 10% på to dager. Hva tenker folk om de neste dagene?
Skal flere inn? Holder volumene seg på +1-2 mill?
Skal vi etablere oss på 18-20? Skal vi opp på 25? Runder vi 30 til uka?
Som flere har påpekt så endret caset NANOV seg 180 grader i løpet at torsdagens presentasjon. Fra å være et sorgens pengesluk med stadig forsinkelser i en sirupseig rekruttering, så smeller selskapet til med reduksjon i antall pasienter, dobling i rekruttering og varsel om ytterligere fortgang, fremskyndelse av avlesing forlengelse av finansiell runway.
En slik turnaround vil ikke være over etter to handledager. Ja, det vil bli tilbakeslag, men det kommer neppe på 22-tallet. Jeg mener flere skal inn og mange avvises som er inne skal ha flere aksjer, så derfor tror jeg oppturen vil fortsette til uken, i første omgang opp til 25-30 nivået. Men blir ikke overrasket om det kan bli mer.
Helt enig. Uansett blir det for meg vrient å spå i dager. Kan ikke forstå at vi ikke er på 30 om ett par uker. det fundamentale er derimot noe som gjennomgått en av de mest fantastiske snuoperasjoner jeg har sett. Jeg vil anbefale alle å sette seg på hendene og tenke ett år frem i tid. Da er søknaden sendt fda. Sannsynligvis partneravtale signert og kursen flerdoblet. Om noen kritikere kan finne noe vi ikke ser så må dere gjerne bidra. Jeg ønsker så mye info som mulig. Jeg tror vi er på 60 kr innen høsten.
Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said: “We are extremely encouraged by the preliminary data we are seeing both in terms of efficacy and safety profile”
Wow. Det er sterke ord. Blir jo nødt til å bli long med posisjonen jeg tok torsdag morgen.
Nano som case er snudd 180 grader siden onsdag.
Ser ikke bort fra at dette blir en ny tur opp til 120. Den forrige fikk jeg ikke meg men denne skal jeg ha med meg.
Hørte Q4-presentasjonen og ble spesielt imponert over Egberts. En styreformann som snakker direkte til aksjonærene og tar ansvar. Forbilledlig.
Avsluttende ord fra Egberts på q4:
"Again, I want to thank everybody. I want to acknowledge that last year has been a very difficult year for our shareholders, but I really think the company has now turned the corner, and we’re now really at the phase moving forward towards the submission of Betalutin and going to the market.
So I think we are entering a very exciting phase, and both Board and management are very optimistic about the future. So I want to thank you all for your support over the past year. Again, I acknowledge it was not an easy year, but I think we’re going to the finish line now."
Yes. We do have quite a lot of questions here, but many of them are similar. So I’m trying to address the main questions here now. First question is about financing. And we have a couple of questions here related to the future financing plan referring to in the Q3 report, you said something about the extended cash runway could be done with different tools. And how will the company work looking forward to secure the financial situation from Q3 2021 and forward? -------------------------------------------------------------------------------- Lars Nieba, Nordic Nanovector ASA - Interim CEO & CTO [2] -------------------------------------------------------------------------------- Jan, will you take that question? -------------------------------------------------------------------------------- Jan Hendrik Egberts, Nordic Nanovector ASA - Independent Chairman of the Board [3] -------------------------------------------------------------------------------- Yes. As we mentioned during our previous quarterly, we do need to raise some money during the first half of this year. And we clearly want to raise money beyond what we consider the key value inflection point, which is the 3-month data readout later this year. So management, together with the Board, are evaluating various options we will hear more about in the nearby future. But it’s clearly a recognition which we mentioned during the previous quarter release that we need to raise money at some stage during the first half of this year.
Hintes det om nærliggende emisjon, eller nærliggende partneravtale?
De trenger ikke å hinte om emisjon; det ligger i kortene at det er 50 % sannsynlig at det blir måten å få lest av Paradigme på.
Men først skal de lese av Archer som Egberts sier, og det må være deilig å fyre av den raketten nå som kjøperne står i kø, ikke selgerne
Personlig må jeg si, og jeg har ikke forsøkt å skjule det heller; jeg har vært stålbull siden 1.april 2020 når Nieba og Egberts la hodet på blokka og sa at skal vi klare dette MÅ vi gå for Paradigme, and Paradigme only.
De har virkelig møtt motbør gjennom laber rekruttering og en sur emisjon siden de lanserte ny strategi, men leser man børsmeldingene om interim, endring i inklusjon og MZL så har de derisket step by step siden 1.april.
Jeg synes det er moro at både vi som satset tungt på 14 kroner i fjor og gjennom siste 10 måneder også kan glede oss over å få med belivers i forrige uke på 16 kroner ++. Jeg sliter med å se negative ting med dette caset når den staute og troverdige ledelsen sier de er trygge på å øke farten i rekrutteringen og lese av innen 9 måneder.
De må gjerne kjøre en placement til for min del, men en partner som kunne fundet alt det andre som ligger i pipen hadde rent klinisk sett vært det beste.
Jeg hadde glatt bare tatt 20 % aksjer til før både emisjon eller partner blir et faktum, jeg tror nedsiden er så begrenset at jeg hadde ikke svettet om det kom en emisjon med 7 % rabatt en kveld etter at jeg hadde økt posisjonen noen timer før.
Her handler det ikke om å treffe bunn, men å være nok inne også når finansieringen er løst. Det kliniske er på plass, jeg tror ærlig talt få unngår å handle nå fordi de frykter en emisjon. Da fortjener de ikke å være inne når god-meldingen kommer
Jeg tenker det er naturlig (og helt OK) med en emisjon, men de må gjerne vente på litt høyere kurs før de setter den. Det blir en balansegang for hvor bunnskrapet de ønsker kassa skal bli vs hvilken utvanning vi får. Det har vært noe gode dager den siste uken. La oss håpe det fortsetter.
En emosjon med rabatt vil være negativt for kursen den dagen den gjennomføres. Dagen etter vil det være en positiv nyhet fordi man plutselig har cash til avlesning av 3 mnd data, så jeg tror kursen vil ta seg raskt opp i etterkant av emisjonen. Eneste ulempe er jo utvanningen, så forhåpentlig blir det ingen emi før lursen har steget litt mer. Herlig med litt positivitet i Nano igjen!
Litt type luksusproblem, handle inn resten på lavt 20 tall eller satse på en emi? Litt vrient valg. Heller mest mot å bare få fyllt opp jo før, jo bedre.
Jeg skal handle mere på mandag, her er det all in Nanov og deretter sitte helt i ro og vente på alle godbitene
«Problemet» skjønner jeg ligger i begrepet emisjon. Årsaken er nok at emisjon i mange tilfeller er et signal om at angjeldende selskap er i problemer.
I tilfelle NANOV så er dette ikke tilfelle. Her vil emisjon være en av flere nøkler som vil kunne sikre selskapet «fuel» til å komme helt i mål med utviklingen av Betalutin. Og når NANOV kommer helt i mål med Betalutin, så vet vi ut fra tidligere resultater og nylig uttalelser fra styreformann og ledelse, at suksessen er så godt som sikret; adgangen til et voksende mangemilliardermatked ligger pip åpen og vi som aksjonærer vil få tilbakebetalt innsatsen flerfoldige ganger!
Så hva er egentlig problemet? Torsdag 18 feb 21 bladde selskapet om på en side i historieboken om NANO som vi aldri før har vært i nærheten av; ikke siste side for selskapet NANOV, men siste side i kapittelet om utvikling av Betalutin. Neste kapittel i boken om NANOV heter nå «Kommersialisering av Betalutin - et eventyr for aksjonærene!»
Ønsker man seg flere aksjer så er lavt 20-nivå ikke å forakte. For selv en emisjon vil trolig ikke komme før Archer er avlest, og hvem vet hvor kursen da vil befinne seg. Det kan sågar hende at de dataene vil materialisere en partner og at vi allerede har emisjonenes tid bak oss. I så tilfelle vil det være svært surt å tenke på muligheten man hadde mandag 21 februar 2021. Den datoen vil man da aldri glemme, og ikke primært for at det var Kongens fødselsdag!
Pa. Bortsett fra at mandag er 22 feb! Auda, nå takler jeg ikke en gang kalenderen. Skitt au! Gratulerer med dagen i dag kong Harald! Hipp, hipp…