De trenger ikke å hinte om emisjon; det ligger i kortene at det er 50 % sannsynlig at det blir måten å få lest av Paradigme på.
Men først skal de lese av Archer som Egberts sier, og det må være deilig å fyre av den raketten nå som kjøperne står i kø, ikke selgerne 
Personlig må jeg si, og jeg har ikke forsøkt å skjule det heller; jeg har vært stålbull siden 1.april 2020 når Nieba og Egberts la hodet på blokka og sa at skal vi klare dette MÅ vi gå for Paradigme, and Paradigme only.
De har virkelig møtt motbør gjennom laber rekruttering og en sur emisjon siden de lanserte ny strategi, men leser man børsmeldingene om interim, endring i inklusjon og MZL så har de derisket step by step siden 1.april.
Jeg synes det er moro at både vi som satset tungt på 14 kroner i fjor og gjennom siste 10 måneder også kan glede oss over å få med belivers i forrige uke på 16 kroner ++. Jeg sliter med å se negative ting med dette caset når den staute og troverdige ledelsen sier de er trygge på å øke farten i rekrutteringen og lese av innen 9 måneder.
De må gjerne kjøre en placement til for min del, men en partner som kunne fundet alt det andre som ligger i pipen hadde rent klinisk sett vært det beste.
Jeg hadde glatt bare tatt 20 % aksjer til før både emisjon eller partner blir et faktum, jeg tror nedsiden er så begrenset at jeg hadde ikke svettet om det kom en emisjon med 7 % rabatt en kveld etter at jeg hadde økt posisjonen noen timer før.
Her handler det ikke om å treffe bunn, men å være nok inne også når finansieringen er løst. Det kliniske er på plass, jeg tror ærlig talt få unngår å handle nå fordi de frykter en emisjon. Da fortjener de ikke å være inne når god-meldingen kommer