Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Har spurt om d før her uten å få svar.
Er de egentlig pliktig å melde ferdig rekkrutert enkelte kohort?
Hvis ikke så kan d jo dumpe in noe fra Archer før jul

Manglet vel fortsatt 2 stk 26 august, så sånn sett ser det ikke lyst ut. Men var det slik at 4 nye er dosert i kohort 2? Eller er det 3 nye slik at totalen for kohort 1 og 2 er 6 stk?

Hvis det ikke hadde vært meldepliktig hadde vi vel ikke brydd oss så mye om det :wink:

Ingen som synes det var spennende at Humalutin kan være en døråpner inn i NHL for Merck og AZ sin blockbuster-medisin Lynparza(Olaparib)…?!

The combination of Humalutin and Olaparib, a small molecule inhibitor that inhibits the PARP enzyme whose function is to repair DNA single strand break (SSB) was explored. Inhibited repair of SSB in combination with radiation-induced DNA damage results in fatal irreparable DNA double strand breaks. The combination resulted in synergistic effects in NHL cells.

16 Likes

Apropos…

Michelle Werner, AstraZeneca’s U.S. head of oncology, told FiercePharma at ASCO:
«The ability to have an option that is not chemotherapy is also, I think, tremendous in terms of the potential that it has in being able to have a positive impact on a patient’s quality of life.”

8 Likes

Meget spennende faktisk. Tok en nostalgi tripp til R&D dagen:

Subtyper som ikke er i direkte konflikt med Paradigme løpet for Betalutin og kanskje en av grunnene til at DLBCL (Lymrit 37-05) er “under review”.

11 Likes

Litt mye positivitet her nå…

Screenshot_20201012_202427_com.android.chrome

7 Likes

Jeg tror d skal være 6 i k2 og 4 var dosert så totalen kommer opp i 9 når begge armer er ferdig

1 Like

Ok, da stopper jeg å skrive noe mer om Nano…

Ikke alltid like enig med hva vegarbeideren legger frem, men så lavt trenger vi vel ikke å synke her inne?

6 Likes

Vegar_beider er jo en av de med best kontroll på Nano!

Men det er litt hardt for enkelte at han har hatt mye rett om Nano.

6 Likes

Interessant artikkel om auksjonsteori vedr. årets nobelprisvinnere i økonomi, som kan tenkes å ha en praktisk betydning for kjøp og salg i Nano!

Prisen på et objekt (eller en Nano-aksje) kan deles i en common value , samtidig som kjøper har forskjellig forståelse av private information om objektets verdi. Her kommer altså forståelse om virksomheten, produktet inn med full tyngde. Vi som mener Nano er evig langt underpriset, at Betalutin blir et selvfølgelig produkt som vil selge stort. til høy pris, ligger langt over common value i verdiforståelse og kjøper aksjer “i store mengder” på dagens nivå… Verdien av private information overgår i Nanos tilfelle langt common value, dvs dagens markedskurs. Men så kommer snagget:

Budgivere på auksjoner risikerer at andre deltakere får bedre informasjon om den sanne verdien. Dette fører til det velkjente fenomenet lave bud i reelle auksjoner, som går under navnet “vinnerens forbannelse”. Si at du vinner auksjonen, dvs kjøper Nanoaksjer nå. Dette betyr at de andre budgiverne verdsetter aksjen lavere enn deg, slik at du veldig godt kan tape på transaksjonen.

Selgeren vil få en høyere pris hvis mer informasjon om verdien er tilgjengelig (for eksempel en uavhengig vurdering) og hvis budgivere lærer mer om hverandres estimerte verdier under budgivning. Informasjon om Nano på et nettsted som TI kan dermed bidra til å bedre tilgjengelig god info om Nano og indirekte dermed øke kursen på Nano.

2 Likes

Dette ble dekket inn i går.

Har vært kraftige angrep på kursen i løpet av dagen idag for å dekke inn mer er min antakelse.

Blir spennende å følge med de nærmeste ukene.

4 Likes

Noe må det være, for Nano har som regel vært den som har falt soleklart mest på slike dager… Hadde jaggu vært godt om man endelig kunne fått et lite trendskifte å en solid opptur, men først må vel rep.emi avlyses

2 Likes

Hæh…?
Om du mener kursen er forsøkt holdt nede ved å selge aksjer, så vil jo shorten øke - ikke dekkes inn…

1 Like

Min antakelse er at det dumpes med den ene hånden og sankes med den andre.

1 Like

de tar vel det som lander mellom hendene tenker jeg.

2 Likes

Kan vel godt sænke kursen ved at handle internt eller samle op netto. Skal bare købes mere end der sælges.

Gik nogle store poster i dag (og i går) så håber selv på at 15,00 holder (velvidende at 15,50 var bunden i dag).

Hei
Jeg har ikke fulgt med så godt på NANO det siste,men kjøpte 30k i går.
Denne EGF 21/10, hva handler det om?

Stemme for/mot reparasjonsemisjon + stemme for/mot muligheten til å kjøre inntil 20% utvannende emisjon.