Ja nettopp. Man bør jo gjøre samme analyse for at ett selskap skal gå ned som opp. Logisk sett burde selskapet reprise når alle aktører får med seg snuoperasjonen. Den shorten dekkes nok inn når vi når 25-30. Problemet er at de får dekket inn litt lett. Folk på Oslo børs lemper ut så fort det kommer en nyhet.
Jeg kan ikke forstå at vi ikke står foran en reprising av Nanov. Fra å være totalt utbomba til å være den som står nærmest godkjenning og full speed ahead. For å illustrere. Radforsk hadde ikke engang invitert Nanov til podcast sending og Einarsson har vært tydelig fortvila over selskapet tidligere. Som andre hadde de vel nesten glemt selskapet. Radforsk hadde booka inn andre gjester og nå kommer ikke selskapet inn før om to uker tidligst. Så her tok de alle på senga. Her er det bare å nyte ferden til 40 kroner og videre.
All logikk vil jo verdsette selskapet høyere og høyere jo nærmere de er godkjenning? Dvs aksjeprisen bør være høyere i august 2021 enn idag? Og hva med desember 2021 enn idag?
Bør ikke det være ett godt rasjonale for en investering? Om noen mener det motsatte ville jeg satt en short ja. Vi er snart i mars og dagene tikker i vår favør. Derfor bør man ikke frykte neste uke og neste uke siden tiden jobber for oss nå. Noe is i magen må man faktisk ha om man skal gjøre det godt og om man er så.kortsiktog at man kun ser på neste uke syntes jeg det har blitt for drøyt.
Jeg bestemte meg i fjor at jeg går hardt inn når de viser tegn til bedring. Og takker og bukker til de solgte tidlig den morgenen. Makan til gavepakke skal man lete lenge etter. Jeg syntes også at dagens mcap er latterlig lav. Nå skal det snart prises på potensiale av salg og ikke potensialet av en ide.