All inni Nano tixis?
Er ikke all in men nesten🥳
All inni Nano tixis?
Er ikke all in men nesten🥳
Korrekt. De opprettholder guiding av en grunn, og selv om det nå “endelig går bra” for NANO, så bør man prøve å holde seg på jorda. De har vist at de nå evner å levere på guiding, og det skal vi være fornøyde med. For noen uker siden var vi usikre om det i det hele ville være mulig å bli ferdig rekruttert i 2021.
La oss nå glede oss over det gode momentumet, og se frem til Archer data og Q1 tall.
Mange som har tjent på shorting i NANO men denne posisjonen til GSA ser dårlig ut.
Tipper vi vil se en endring på denne i ettermiddag.
De store gutta skal inn
Hvor tror folk vi ender i dag? Ser ut til å legge seg et fint volum rundt 26
Dobling på 2.5 handelsdager må vel anses som OK avkastning?
Helt enig! Det er helt nydelig.
Altså:
Torsdag, enormt i været på en sur børsdag, det er noe som aldri skjer i norsk biotech omtrent
Fredag: Close opp 2kr fra tordag hod på en fredag, det er noe som aldri skjer i norsk biotech omtrent
Mandag: Fyker i vei etter en råsterk fredagsclose. Det er også noe som nesten aldri skjer i norsk biotech.
Herlig å se. Runder 100 millioner i omsetning i dag og.
Gevinstsikring er greit, men trading for tiden, det er tøft gjort
Tja. Den har gått my på veldig kort tid. Mitt bet er en langt roligere stigningstakt herfra. Konsolidering.
Var det noen som snakket om rolig uke med meglere på vinterferie ?
Tipper mange mente det om (fetter)Endocyte også
Ja, så det blir spennende å se hva som skjer neste mandag
Jess. Jeg trekker den tilbake
Glad jeg ikke har vinterferie denne uken. Greit å kunne konsentrere seg om familien når man først er på ferie. Men slike dager/uker er det veldig fristende å holde et øye med hva som skjer med NANOV. Bærre lækkert!
Man bør jo egentlig ikke være så overrasket over at Nano trekker mot 30-tallet. Lå på 32 i august med mye dårligere utsikter
Utfordringen alle har i vurdering av videre kursutvikling nå er jo at på den ene siden så har stigningen på kort tid vært så stor at et pust i bakken synes umulig å unngå. På den andre siden ser nok de fleste at med endringen av fundamentale forutsetninger som rekrutteringsoppsvinget innebærer, så er kursnivået fremdeles svært lavt ut fra naturlige sammenlikninger
De fleste aksjer tar vel en pustepause etter slike dager - saken er at vi kan lett kan våkne opp til Archer melding som vil snu dette på hodet - eller en grei emi. med ny investor som fjerner finansieringspøkelset. Alt kan skje men dette er både trofaste og nye NANOV aksjonærer vel unt
Edit: …og en selvforsterkende effekt også, dess høyere kurs dess mindre frykt rundt finansieringen
Yepp Fartin.
brukt det siste året til å last meg opp slik at jeg nå har et forsprang på 30% for utvanning.
Digg nå kjenner jeg
Aldri opplevd lignende moment, kan ikke huske at NEL hadde så sterke dager på rekke og rad i oppskytningsfasen.
Men så er nok nano et mer binært case som har blitt dratt voldsomt lang i negativ retning. Dette er reprising endelig, interim ga jo tilnærmet null trykk i volum