Jess. Jeg trekker den tilbake
Glad jeg ikke har vinterferie denne uken. Greit å kunne konsentrere seg om familien når man først er på ferie. Men slike dager/uker er det veldig fristende å holde et øye med hva som skjer med NANOV. Bærre lækkert!
Man bør jo egentlig ikke være så overrasket over at Nano trekker mot 30-tallet. Lå på 32 i august med mye dårligere utsikter
Utfordringen alle har i vurdering av videre kursutvikling nå er jo at på den ene siden så har stigningen på kort tid vært så stor at et pust i bakken synes umulig å unngå. På den andre siden ser nok de fleste at med endringen av fundamentale forutsetninger som rekrutteringsoppsvinget innebærer, så er kursnivået fremdeles svært lavt ut fra naturlige sammenlikninger
De fleste aksjer tar vel en pustepause etter slike dager - saken er at vi kan lett kan våkne opp til Archer melding som vil snu dette på hodet - eller en grei emi. med ny investor som fjerner finansieringspøkelset. Alt kan skje men dette er både trofaste og nye NANOV aksjonærer vel unt
Edit: …og en selvforsterkende effekt også, dess høyere kurs dess mindre frykt rundt finansieringen
Yepp Fartin.
brukt det siste året til å last meg opp slik at jeg nå har et forsprang på 30% for utvanning.
Digg nå kjenner jeg
Aldri opplevd lignende moment, kan ikke huske at NEL hadde så sterke dager på rekke og rad i oppskytningsfasen.
Men så er nok nano et mer binært case som har blitt dratt voldsomt lang i negativ retning. Dette er reprising endelig, interim ga jo tilnærmet null trykk i volum
Er det noe volum oppover på salgsstigen ??
Dette er jo akkurat som gode gamle dager
Nye brukere med velmente råd om svakere utvikling i aksjen.
The short be strong with this one.
Ikke nå. Aksjen(ledelsen)har delvis gjenvunnet tillit i markedet. Ser vi en reprising av selskapet snakker vi om betydelig høyere prising! Jeg håper også at vi i år vil få en reprising av hele sektoren!(Megatrend!)GG
Norsk biotek går 100% på få dager. Hvor blir det av nyhetssakene?
De foretrekker å le av biotek på vei ned.
Market cap 2,18 milliarder, nå begynner faktisk en 10% emi å monne litt!
Enkelt å sammenligne med 2016. Men de har fått gjort enormt mye siden den gang. Om folk bare har tolmod så er dette neste vaccibody. Nano var først i løypa av norsk biotec. Men de kunne havnet sist med elendig rekruttering og høyest cash burn. Nå er situasjonen totalt snudd. Husk også at Nano har gjortutrolig mye i cmc. Slik at alt er klart til launch når den tid kommer. De 90 sykehusene som gjør studiet blir også viktige behandlingsplasser i fremtiden. Slik får de ett kjappt fotfeste i 3rd line.
Bare å holde seg fast og tenke ett år frem i tid når fda har godkjent produktet:)
Lyst på en emisjon som holder i tre kvartaler, tror ikke det blir satt før publisering av andre kohort archer.
Der ble det pause igjen gitt… på 27,80
Hvis de ser at de klarer å få inn 300 mill i proveny bør de sette samme sekund, da er vel mye gjort?
Hadde ikke blitt forbanna for en kvart milliard+ inn i kassa nå jeg. Tåler å vannes ut litt nå på disse nivåene tenker jeg