Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Er det noe volum oppover på salgsstigen ??

1 Like

Dette er jo akkurat som gode gamle dager :smiley:

Nye brukere med velmente råd om svakere utvikling i aksjen.

The short be strong with this one.

18 Likes

Ikke nå. Aksjen(ledelsen)har delvis gjenvunnet tillit i markedet. Ser vi en reprising av selskapet snakker vi om betydelig høyere prising! Jeg håper også at vi i år vil få en reprising av hele sektoren!(Megatrend!)GG

Jafsjafs, er ikke bare småfisker på gang

4 Likes

Norsk biotek går 100% på få dager. Hvor blir det av nyhetssakene? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

De foretrekker å le av biotek på vei ned.

Market cap 2,18 milliarder, nå begynner faktisk en 10% emi å monne litt!

5 Likes

Enkelt å sammenligne med 2016. Men de har fått gjort enormt mye siden den gang. Om folk bare har tolmod så er dette neste vaccibody. Nano var først i løypa av norsk biotec. Men de kunne havnet sist med elendig rekruttering og høyest cash burn. Nå er situasjonen totalt snudd. Husk også at Nano har gjortutrolig mye i cmc. Slik at alt er klart til launch når den tid kommer. De 90 sykehusene som gjør studiet blir også viktige behandlingsplasser i fremtiden. Slik får de ett kjappt fotfeste i 3rd line.
Bare å holde seg fast og tenke ett år frem i tid når fda har godkjent produktet:)

4 Likes

Dette gjelder forøvrig idag også🤣

5 Likes

Lyst på en emisjon som holder i tre kvartaler, tror ikke det blir satt før publisering av andre kohort archer.

1 Like

Der ble det pause igjen gitt… på 27,80

Hvis de ser at de klarer å få inn 300 mill i proveny bør de sette samme sekund, da er vel mye gjort?

4 Likes

Hadde ikke blitt forbanna for en kvart milliard+ inn i kassa nå jeg. Tåler å vannes ut litt nå på disse nivåene tenker jeg :smiley:

1 Like

Absolutt, krysser fingrene for at finansieringen løses før momentet dabber av også. Ikke sikkert det dabber av med det første, slikt er umulig å spå.

1 Like

Kjør på med emi, så skal jeg tilgi Malene for at hun sa de måtte time emisjonen riktig for å så sette den på bunn.

Jeg tror vi blir overraska med en partner … 100 millioner dollar up front.

Jeg mistenker at vi ser 30+ før denne uken er over :slight_smile:

5 Likes

Ingen grunn til at vi skal ligge under toppen på 32 fra august i fjor. Fundamentalt bør vi faktisk ligge godt over 50 nå med denne deriskingen.

12 Likes

Må vel vekte inn emien og antall aksjer - men uansett bør vi jo ligge over denne tenker jeg.

Ja, men tror helt ærlig at en emisjon vil virke forløsende på et perspektiv på et par måneder om det sikrer finansiering i tre kvartaler

2 Likes