Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jess. Jeg trekker den tilbake :wink:

Glad jeg ikke har vinterferie denne uken. Greit å kunne konsentrere seg om familien når man først er på ferie. Men slike dager/uker er det veldig fristende å holde et øye med hva som skjer med NANOV. Bærre lækkert!

1 Like

Man bør jo egentlig ikke være så overrasket over at Nano trekker mot 30-tallet. Lå på 32 i august med mye dårligere utsikter

9 Likes

Utfordringen alle har i vurdering av videre kursutvikling nå er jo at på den ene siden så har stigningen på kort tid vært så stor at et pust i bakken synes umulig å unngå. På den andre siden ser nok de fleste at med endringen av fundamentale forutsetninger som rekrutteringsoppsvinget innebærer, så er kursnivået fremdeles svært lavt ut fra naturlige sammenlikninger :slight_smile:

3 Likes

De fleste aksjer tar vel en pustepause etter slike dager - saken er at vi kan lett kan våkne opp til Archer melding som vil snu dette på hodet - eller en grei emi. med ny investor som fjerner finansieringspøkelset. Alt kan skje men dette er både trofaste og nye NANOV aksjonærer vel unt :slight_smile:

Edit: …og en selvforsterkende effekt også, dess høyere kurs dess mindre frykt rundt finansieringen :slight_smile:

2 Likes

Yepp Fartin.
brukt det siste året til å last meg opp slik at jeg nå har et forsprang på 30% for utvanning.
Digg nå kjenner jeg :wink:

3 Likes

Aldri opplevd lignende moment, kan ikke huske at NEL hadde så sterke dager på rekke og rad i oppskytningsfasen.

Men så er nok nano et mer binært case som har blitt dratt voldsomt lang i negativ retning. Dette er reprising endelig, interim ga jo tilnærmet null trykk i volum

4 Likes

Er det noe volum oppover på salgsstigen ??

1 Like

Dette er jo akkurat som gode gamle dager :smiley:

Nye brukere med velmente råd om svakere utvikling i aksjen.

The short be strong with this one.

18 Likes

Ikke nå. Aksjen(ledelsen)har delvis gjenvunnet tillit i markedet. Ser vi en reprising av selskapet snakker vi om betydelig høyere prising! Jeg håper også at vi i år vil få en reprising av hele sektoren!(Megatrend!)GG

Jafsjafs, er ikke bare småfisker på gang

4 Likes

Norsk biotek går 100% på få dager. Hvor blir det av nyhetssakene? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

De foretrekker å le av biotek på vei ned.

Market cap 2,18 milliarder, nå begynner faktisk en 10% emi å monne litt!

5 Likes

Enkelt å sammenligne med 2016. Men de har fått gjort enormt mye siden den gang. Om folk bare har tolmod så er dette neste vaccibody. Nano var først i løypa av norsk biotec. Men de kunne havnet sist med elendig rekruttering og høyest cash burn. Nå er situasjonen totalt snudd. Husk også at Nano har gjortutrolig mye i cmc. Slik at alt er klart til launch når den tid kommer. De 90 sykehusene som gjør studiet blir også viktige behandlingsplasser i fremtiden. Slik får de ett kjappt fotfeste i 3rd line.
Bare å holde seg fast og tenke ett år frem i tid når fda har godkjent produktet:)

4 Likes

Dette gjelder forøvrig idag også🤣

5 Likes

Lyst på en emisjon som holder i tre kvartaler, tror ikke det blir satt før publisering av andre kohort archer.

1 Like

Der ble det pause igjen gitt… på 27,80

Hvis de ser at de klarer å få inn 300 mill i proveny bør de sette samme sekund, da er vel mye gjort?

4 Likes

Hadde ikke blitt forbanna for en kvart milliard+ inn i kassa nå jeg. Tåler å vannes ut litt nå på disse nivåene tenker jeg :smiley:

1 Like