Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Absolutt, krysser fingrene for at finansieringen løses før momentet dabber av også. Ikke sikkert det dabber av med det første, slikt er umulig å spå.

1 Like

Kjør på med emi, så skal jeg tilgi Malene for at hun sa de måtte time emisjonen riktig for å så sette den på bunn.

Jeg tror vi blir overraska med en partner … 100 millioner dollar up front.

Jeg mistenker at vi ser 30+ før denne uken er over :slight_smile:

5 Likes

Ingen grunn til at vi skal ligge under toppen på 32 fra august i fjor. Fundamentalt bør vi faktisk ligge godt over 50 nå med denne deriskingen.

12 Likes

Må vel vekte inn emien og antall aksjer - men uansett bør vi jo ligge over denne tenker jeg.

Ja, men tror helt ærlig at en emisjon vil virke forløsende på et perspektiv på et par måneder om det sikrer finansiering i tre kvartaler

2 Likes

Merkelig overskrift på FA. …var det noe DNB analysen med LOA 45% var så var det ihvertfall ikke euforisk, merklig ordvalg.

2 Likes

Han som i forrige uke klaget på at det å være NANO-aksjonær er verre enn å se maling tørke har kanskje fått et nytt syn på akkurat det? :wink:

4 Likes

Og hvis ikke- så skal jeg dra rett på fargerike og kjøpe 10l maling for å kline det opp på en vegg og finne frem godstolen :smiley:

5 Likes

Fremtidige overskrifter i FA

Ved partner:

• Norsk biotec måtte ha drahjelp for å nå målet

Ved salg:

• Nordic Nanovector solgt på tilbud
3 Likes

Hva betyr LOA?

Likelyhood of aproval

1 Like

Noen vil akkumulere uten å pushe tror jeg, veldig aktive sperreposter i begge retninger. Eller er jeg bare konspiratorisk nå?

De får det bare til sånn halvveis :bullettrain_side:

En liten statusoppdatering (fra en venn :stuck_out_tongue_winking_eye:) oppi all euforien her. Vi nærmer oss snart et
nivå nå, hvor det bare skal en beskjeden liten 100% oppgang til for å komme i null! :partying_face:

image

Edit: Men det er klart, med en daglig 30% oppgang så går det greit! :slight_smile:

11 Likes

inne på topp5 på omsatt-lista jo :smiley:
Skjermbilde 2021-02-22 kl. 14.25.26

4 Likes

Jaja…

Selskapet la frem tall for fjerde kvartal i forrige uke, men meglerhuset omtalte hendelsen som et «non-event»

Gratulerer med hyggelig oppgang de siste 3 dagene​:blush:. Jeg var inne med 200 000 stk på 14.30 tallet noen dager før siste Q. Solgte meg ut da jeg ble veldig usikker på rekrutteringen​:roll_eyes:. Vel, bare å leve med de feilene man gjør og gratulere dere andre som valgte riktig​:blush::+1:

5 Likes

Hvem er det som selger på disse nivåene?:face_with_monocle: gi meg navn.

Veldig flott med oppgang på høyt volum da

3 Likes

For min del så må me ta 100%'en et par ganger ja :sweat_smile:

2 Likes