Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Merkelig overskrift på FA. …var det noe DNB analysen med LOA 45% var så var det ihvertfall ikke euforisk, merklig ordvalg.

2 Likes

Han som i forrige uke klaget på at det å være NANO-aksjonær er verre enn å se maling tørke har kanskje fått et nytt syn på akkurat det? :wink:

4 Likes

Og hvis ikke- så skal jeg dra rett på fargerike og kjøpe 10l maling for å kline det opp på en vegg og finne frem godstolen :smiley:

5 Likes

Fremtidige overskrifter i FA

Ved partner:

• Norsk biotec måtte ha drahjelp for å nå målet

Ved salg:

• Nordic Nanovector solgt på tilbud
3 Likes

Hva betyr LOA?

Likelyhood of aproval

1 Like

Noen vil akkumulere uten å pushe tror jeg, veldig aktive sperreposter i begge retninger. Eller er jeg bare konspiratorisk nå?

De får det bare til sånn halvveis :bullettrain_side:

En liten statusoppdatering (fra en venn :stuck_out_tongue_winking_eye:) oppi all euforien her. Vi nærmer oss snart et
nivå nå, hvor det bare skal en beskjeden liten 100% oppgang til for å komme i null! :partying_face:

image

Edit: Men det er klart, med en daglig 30% oppgang så går det greit! :slight_smile:

11 Likes

inne på topp5 på omsatt-lista jo :smiley:
Skjermbilde 2021-02-22 kl. 14.25.26

4 Likes

Jaja…

Selskapet la frem tall for fjerde kvartal i forrige uke, men meglerhuset omtalte hendelsen som et «non-event»

Gratulerer med hyggelig oppgang de siste 3 dagene​:blush:. Jeg var inne med 200 000 stk på 14.30 tallet noen dager før siste Q. Solgte meg ut da jeg ble veldig usikker på rekrutteringen​:roll_eyes:. Vel, bare å leve med de feilene man gjør og gratulere dere andre som valgte riktig​:blush::+1:

5 Likes

Hvem er det som selger på disse nivåene?:face_with_monocle: gi meg navn.

Veldig flott med oppgang på høyt volum da

3 Likes

For min del så må me ta 100%'en et par ganger ja :sweat_smile:

2 Likes

Tror det jobbes med en partneravtale her. De har gjort svært lite for å pleie investorer det siste halvåret. Se bare på hjemmesiden. Presentasjonen som ligger der er fra Sept 20. Det har skjedd liten siden den gang.

Stusser også på at vi ikke så noen innsidekjøp i kjølevannet av Q4. Selv plukket jeg aksjer til 16 kroner på formiddagen, før den aksjen virkelig tok av. Det kan tyde på at det jobbes med noe konkret som snart skal meldes.

3 Likes

Kan være gevinstsikring osv som gjør at folk selger. Jeg har ikke noe gevinst å sikre enda, så mine aksjer er ikke til salgs iallfall! :slight_smile:

3 Likes

Nesten 10% av selskapet har byttet eiere hver dag 3 dager på rad… når får vi sett hvem som har kjøpt mer enn andre her?

Det hadde jo selvfølgelig vært noe. Om ikke så ønsker jeg en emisjon ganske snart

Ble merkelig stille fra NANO-dødaren @Kappa3278?

Ingen kommentarer etter torsdagen?

1 Like

Meglerhuset må jo være på en komplett nedsnødd planet. De har dekka selskapet i 6-7 år. Så klarer de ikke å lese en kvartalspresentasjon. Jeg mener seriøst at svært mange folk her inne hadde gjort en mye bedre jobb med å tolke biotec enn den gjengen i meglerbransjen… snakka med en i Nordea markets…hadde ikke hørt om ultimo. Ante såvidt hva Nano var…

2 Likes

We are coming for our astronauts!! :woman_astronaut:

1 Like