Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Tror det jobbes med en partneravtale her. De har gjort svært lite for å pleie investorer det siste halvåret. Se bare på hjemmesiden. Presentasjonen som ligger der er fra Sept 20. Det har skjedd liten siden den gang.

Stusser også på at vi ikke så noen innsidekjøp i kjølevannet av Q4. Selv plukket jeg aksjer til 16 kroner på formiddagen, før den aksjen virkelig tok av. Det kan tyde på at det jobbes med noe konkret som snart skal meldes.

3 Likes

Kan være gevinstsikring osv som gjør at folk selger. Jeg har ikke noe gevinst å sikre enda, så mine aksjer er ikke til salgs iallfall! :slight_smile:

3 Likes

Nesten 10% av selskapet har byttet eiere hver dag 3 dager på rad… når får vi sett hvem som har kjøpt mer enn andre her?

Det hadde jo selvfølgelig vært noe. Om ikke så ønsker jeg en emisjon ganske snart

Ble merkelig stille fra NANO-dødaren @Kappa3278?

Ingen kommentarer etter torsdagen?

1 Like

Meglerhuset må jo være på en komplett nedsnødd planet. De har dekka selskapet i 6-7 år. Så klarer de ikke å lese en kvartalspresentasjon. Jeg mener seriøst at svært mange folk her inne hadde gjort en mye bedre jobb med å tolke biotec enn den gjengen i meglerbransjen… snakka med en i Nordea markets…hadde ikke hørt om ultimo. Ante såvidt hva Nano var…

2 Likes

We are coming for our astronauts!! :woman_astronaut:

1 Like

Det er her klinten skilles fra hveten, de som endelig er i 0 eller + og gevinst sikrer, vs. mannfolk som endelig er klar for å tjene litt penger

1 Like

Herremin hatt, halleluja…eg så var redd for dipp😂

Nei, ble ikke veldig imponert over den oppdaterte analysen av Ultimovacs som DNB hadde heller

Jeg tror jeg hører til i den mannfolk-gruppa du snakker om ufrivillig da jeg ikke evner å finne nøkkelen til hengelåsen som lenka meg til masta i 2016 :stuck_out_tongue:

Blir spennende å se hvem som er på vei inn nå. Om det er noen av de s.k bjellesauene! De kan ikke la en slik mulighet gå fra seg!

Alle shorter kontoene på max 0.49%? :man_shrugging:t2:
Mulig gsa sin 400k konto ligger der psykologisk.
Måtte de blø…

Nå tar vi ut 30!!! :rocket::rocket::rocket:

Jeg syntes jeg fortjener noen likes eller en eller anna emosji for at jeg økte dagen før q4​:rofl::rofl::rofl:(og turte poste det her)

8 Likes

Nå må du huske at kursmålet er 16kr.

3 Likes

Kutt ut haussingen!

Analytikerne nedjusterer kursmålet til 15 kroner pr. aksje, fra tidligere 50 kroner.

De 200-300k aksjene på 30kr spise nok opp i dag TIPPER JEG :smiley:

2 Likes

Selv om jeg har vært med på dette før, så er dette like gøy hver gang. :rocket:

8 Likes

Snart helg.