Vår venn øyelegen har trivelige dager nå
Ganske sjuke dager å ha Nano og Episurf som største posisjoner
All in NANOV, veldig spesielle dager
Dette var unikt å lese. Sterkt. Det går jo 13 på dusinet av folk som forteller om suksesser som ligner på back-trading.
Og der tok vi ut 30 - akkurat slik jeg spådde for kort tid siden
Nå hoppa jeg av, huff pingla🙈
Det er så utsolgt for aksjer at det er helt vilt!
Hvilken rabatter kan en forvente det blir gitt i en evt. EMI nå når aksjen er så til de grader positiv vs. rabatten ved sist EMI?
Lurer en partner i sivét?
Tror det vi er vitne til nå er en god og salig blanding av robottrading, maaange kjøpere som har det “trangt i døra” og shortinndekning. Men hvem vet, plutselig er det BlackRock på oppdrag fra Novartis som kjøper.
Nothing worse than standing on the platform and watching the train leave the station. Especially after holding since July 16, selling late last year was a friggin rookie move. Congrats to those who held the faith, you deserve it. Or to those that were smart enough to take the risk and get in before the quarterly pres. Because it wasnt without risk. Toot toot…
“Non-event” ≠ “Euforisk analyse” LOL.
Hahaha, er så mye rart man skal lese
Hvis dette var Non-event. Så gleder jeg meg til de kommer med noen gode nyheter…
Kun -61% no, dette tar jo heilt av Satser på at pulsen øker litt når me nærmer oss 80 kr.
non-event exept from better recruitment… var vel omtrent det som ble sagt.
Blir omtrent som å kalle 2020 et år på det jevne, bortsett fra Covid19
-56% her. Tror det er mange med et snitt på rundt 75kr som blir lettet den dagen man er ca i 0.
Det er så vanvitting moment i denne nå. Det kom gevinstsikring på 30 med tilbakegang tilbake til 28.5 før den umiddelbart blir pumpet opp igjen. Omsatt for over 170 mill. i dag…
Analyseselskap og farmasi går jo ofte på tvers av hverandre. Kursmålene henger jo ofte ikke sammen med de fundamentale utsiktene, men mer om den psykologiske forventningen til aksjen til den datoen (etter min erfaring). Samtidig mener jeg at aviser som Finansavisen bør se etter journalister med mer erfaring og forståelse innenfor biotek. Overskriftene har jo ofte engang ikke samsvar med innholdet i artiklene. Også for ofte stort fokus på over/underskudd, mens ulike dataer/resultat ikke en gang blir nevnt.