Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

God påminnelse Londonmannen :grinning:

1 Like

Dette er min inngang også, uten at jeg kjenner noen i selskapet, men Algeta, så leste jeg meg opp og dro egne konklusjoner i 2016, sittet og økt siden.
Det jeg skulle gjerne ha mer kunnskap om er oppsettet på Lymrit forsøkene, Archer-1. Hvordan jobber de, hvilken krefttype skal de bekjempe? Hvem eier Luth 212…, hvis noen dette var svar på hsgd og fartin sin undersøkelse

1 Like

Short er ikke inndekt, hold!

7 Likes

Kan noen dele siste oppdaterte aksjonærliste?

Mekk deg insider medlemskap :wink: Verdt alle penga!!

4 Likes

Enig! I tillegg bidrar vi til at dette forumet vokser og får mer kapasitet :smiley: Bare å kjøre på!

1 Like

Ser ut til å bli en bra start hvis man ser på ordreboken.
Hadde vel egentlig forventet en dypere tilbakegang da kursen rundet 30 i går
men den snudde kjapt opp igjen. Volumet i går var også høyere enn på fredag, og omtrent
på linje med torsdag da raketten startet. Momentet har vært voldsomt og selv tror jeg vi legger 20 tallet bak oss og beveger oss oppover 30 tallet i dag.
Blir et veldig spennende år mot avlesning av studiene og tror vi er bare i startgropen

3 Likes

Vi fosser videre opp​:rocket::rocket::rocket:

1 Like

Hva heter EMA indikatoren du bruker der? Eller er det bare en masse EMAs? :thinking:

1 Like

Ja skal se på det. Tror det er viktig å lage en folkelig oppdatering i så måte som forklarer rasjonslet og produktet pipeline osv… spesielt for nye aksjonærer som bare hopper på kursoppgang osv. Nå viser jo oversikten ganske god innsikt.

1 Like

Hvor ser du den?

Det er bare mange EMA’s på forskjellige intervaller. Den ligger som template i Tradingview (MA EXP Ribbon)

1 Like

Med den omsetningen vi ser i disse dager så tror jeg vi kan være rimelig sikre på at det er betydelig større aktører enn norske småsparere og taxisjåfører som kjøper seg inn.

2 Likes

GSA håpte også på pullback i dag :money_with_wings:

Ny emisjon på 114?

1 Like

Nikker mot 33 i åpning. Så må det en short dekning inn også.

Gubbanoa.

FYI… Omsetningen de første 15 minuttene i dag har vært høyere enn alle de andre dagene.
Fortsatt heftig moment i denne raketten

1 Like

Nå er kursen på samme nivå som i august. Skulle bare mangle synes jeg.

Tror ikke GSA må dekke inn på noe vis. Dette er nok småpenger for de.
Uansett så viser de siste dagene at det er veldig vanskelig å time tradingen i NANO. Mange har trodd det ville komme et pullback i flere dager nå, men dette har ikke skjedd. Det vil nok komme før eller senere, men ettersom at den fundamentale verdien er forandret i betydelig grad og med de fremtidsutsiktene som er, så er dette risikosport om man ønsker å være med på reisen nå i 2021.

1 Like

Pause igjen. Greit, så kan man hente en kopp kaffi før showet fortsetter.

2 Likes