Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Vi som har vert med lenge vet jo at aksjen er veldig utbombet,så hvorfor pullbac nå? Fundamentalt har den vel aldri vert sterkere ,med mål om noen mnd.

6 Likes

Pullback… Om folk vil inn, og det vil de på dette nivået, så rykker vi fort opp på 35 kroner i dag!

3 Likes

Tidenes jinx.

1 Like

Nå skal vel alle inn i Targovax, så de fikk en fin melding :blush::blush:

Så kanskje Nano blir litt glemt av småaksjonærene i dag.

2 Likes

Helt normalt med pullback etter 3 dagers rally av typen vi har sett, rent teknisk, men pullback kan selvfølgelig komme fra mye høyere nivåer enn 30 kr. Det er bare min personlige mening at vi er extended, ingen fasit.

2 Likes

Husk at selv om det er mange i denne tråden som har opplevd dette som en lang tålmodighetsprøve og fremdeles kanskje er i minus, så vil det alltid være mange andre som tok inngang nær bunn eller rett etter meldingen i forrige uke. Da har man allerede betydelig gevinst ut fra alle vanlige investeringssammenlikninger og salg vil kunne være strategisk fornuftig og riktig. Derfor kommer nærmest alltid pullbacks :slight_smile:

5 Likes

Aksjonærlistene er nå oppdatert og viser torsdagens handel. Ganske fin liste :slight_smile:

5 Likes

Av erfaring fra forrige oppgang fra kr14 for noen år siden, hvor jeg solgte ut på forskjellige nivåer på vei opp og stadig måtte springe etter på stigende kurser,har troen på at vi nå er midt i reprising og fortsetter opp ,kanskje med noen små dumper

3 Likes

Ja, ikke uenig i det - ikke sikkert vi får de heftige korreksjonene vi er vant til anymore :upside_down_face:

2 Likes

Er det noe nytt herfra?

Hva viser den???

Forsåvidt enig. Men en del av dette bildet er også den vanvittige snuoperasjonen som materialiserte seg torsdag morgen. Hvor mange av oss hadde forventet denne revolusjonen så sent som onsdag?

Markedsaktørene sin prising av NANOV onsdag var basert på flere år med brutte løfter og elendig rekruttering av pasienter, samtidig som selskapet var på full fart mot en ny emisjon. En emisjon som høyst sannsynlig hadde tatt aksjekursen under kr 10.

Men isteden for en ny skuffende seanse og kun en utsikt mot nye kapitalinnsprøytninger, så fikk vi se en fugl fønix stige ut av asken. Det til kjempeoverraskelse for alle som har fulgt selskapet.

I løpet av timer gikk vi fra en situasjon med nervepirrende neglebiting til en situasjon der målstreken er kommet betydelig nærmere og utsiktene til suksess i høyeste grad er reslistiske. Og da snakker vi om et mangemilliarders marked som åpner seg!

Dersom man i høydeskrekkens all sin gru overser dette faktum, ja da er man en fare for sine egne investeringer.

Jeg vil bare minne om alle dem som røk ut av NANO høsten 2016 nettopp pga høydeskrekk og manglende forståelse for hvor sterk interesse det var i markedet etter NANO-aksjer. Deres fotspor blir man ikke rik av å følge.

8 Likes

Du har skjønt det!

1 Like

God påminnelse Londonmannen :grinning:

1 Like

Dette er min inngang også, uten at jeg kjenner noen i selskapet, men Algeta, så leste jeg meg opp og dro egne konklusjoner i 2016, sittet og økt siden.
Det jeg skulle gjerne ha mer kunnskap om er oppsettet på Lymrit forsøkene, Archer-1. Hvordan jobber de, hvilken krefttype skal de bekjempe? Hvem eier Luth 212…, hvis noen dette var svar på hsgd og fartin sin undersøkelse

1 Like

Short er ikke inndekt, hold!

7 Likes

Kan noen dele siste oppdaterte aksjonærliste?

Mekk deg insider medlemskap :wink: Verdt alle penga!!

4 Likes

Enig! I tillegg bidrar vi til at dette forumet vokser og får mer kapasitet :smiley: Bare å kjøre på!

1 Like

Ser ut til å bli en bra start hvis man ser på ordreboken.
Hadde vel egentlig forventet en dypere tilbakegang da kursen rundet 30 i går
men den snudde kjapt opp igjen. Volumet i går var også høyere enn på fredag, og omtrent
på linje med torsdag da raketten startet. Momentet har vært voldsomt og selv tror jeg vi legger 20 tallet bak oss og beveger oss oppover 30 tallet i dag.
Blir et veldig spennende år mot avlesning av studiene og tror vi er bare i startgropen

3 Likes