Neida, pengene brenner ikke i lomma!
Kommer vi i 100 før jul så skal jeg jammen spandere en ekstra juleøl på meg selv for ekstra god innsats i 2021!
Jeg er loooong!
Registrerer at høydeskrekken har begynt å gripe tak før kursen har passert kr 30,-. Frykter at flere av dere vil falle for fristelsen å take chipsene av bordet såpass tidlig at dere vil angre bittert resten av livet.
At biotek selskaper får en hyggelig kursutvikling vil nok skje igjen og igjen. Men det er neimen ikkke ofte at vi får oppleve et utbombet biotekselskap som så til de grader snur alt på hodet i løpet av et døgn og plutselig befinner seg godt inne på oppløpssiden og med en målscorer som rykker stadig nærmere. Og som samtidig har potensielle store, positive kurstriggere liggende på rekke og rad!
Vel, dere må selvfølgelig gjøre det som er best for deres posisjon. Men tenk deg om to ganger, minimum, før du selger deg ut av NANOV på nåværende nivå. Dette er en once in The lifetime mulighet, tør jeg påstå.
Pføy. Toillprat.
Jeg har ikke bundet meg til masta.
Jeg ER masta…
Zoomer man litt ut til det store bildet, så har det vel aldri vært mindre fristende å selge NANO aksjene enn hva det er nå.
Har man vært bundet til masten siden -16, så stopper man ikke opp like før målstreken.
Kondolerer til deg som ikke rakk toget…
Personlig har jeg ikke sittet i Nano siden 2015 for en dobling. Jeg tror på en 10dobling fra dagens nivå. Skulle likt å vist hva øyelegen har som kursmål med sin investering i selskapet. Tror han tenker oppkjøp. Han har sittet lengre enn 2015.
RHL hadde jo også en verdivurdering hva selskapet burde være verdt allerede i 2016 i FA. RHL har tidligere solgt noen aksjer rundt “restskatt-tider”
At vi skal nå minst 20mrd verdi for Nano er ikke usannsynlig pr dags dato. Ang emi, tror jeg ikke det blir aktuelt før juni eller september mnd. Da er kursen på ett helt annet nivå. Jeg kan være første til å legge hodet på stabben å si at jeg tror en eventuell emi blir satt høyere en sluttkurs for dagen. Bare for å fyre opp stemningen enda mer her
- 1: har god innsikt produkt og selskap
- 2:har skjønt de har ett legemiddel.
- 3:helt ny i selskap.kjøpt pga oppgang.
- 4: im a don’t understand shit.
- 5:ønsker meg en folkelig gjennomgang
0 stemmegivere
Hade vært interessant å se hvor god innsikt folk har. Noen av oss har kjent til selskapet i 5-7 år. Andre er kanskje helt nye. Om forumet skal oppnå sin effekt må vi unngå hype uten fundamental innsikt. Jo mer informasjon vi klarer hjelpe hverandre med jo bedre beslutninger kan vi ta. Så vær gjerne ærlig så kanskje vi kan gjøre noe for at folk forstår det komplekse biotek utgjør på børs. Til og med meglere jeg har snakket om har null peil på både Nano og ultimo osv…
Hva er den maritime koblingen med Nano/Betalutin?
Var det noe Roy slumpet sammen nede i byssa/Pentry?
Hva tenker du på ? Hvorfor den maritime terminologi kom inn i bildet ?
Og mange bra analogier, som drar tankene ut på bøljan blå.
Selv om tidligere skippere både burde vært kjølhalt og gått planken nede i stillebeltet, så har vel nåværende admiral tatt skuta opp mot nord.
Blir det insiderkjøp av Jostein Dahle nå så henger jeg meg på også. Heier på mastegjengen:)
Enig. Det er nok for tidlig å selge. Nå gjelder det å holde hodet kaldt. Sannsynligheten for at Betalutin kommer på markedet har aldri vært større. Beklageligvis har Nano blitt en del forsinket. De skulle helst ha vært ute i markedet med medisinen sin allerede. Dette kan dessverre redusere salget noe pga konkurrerende produkter, men jeg tror likevel det kan bli bra. Om en 3-4 år bør likevel aksjen ha en firesifret verdi! GG
Er det noen oppdaterte aksjonærlister?
Spot on Pk2k.
Men hvorfor er d ingen som har Roche i tankene her?
Jeg har sagt siden den første pre-kliniske sliden dukket opp om kombo Retuximab og Betalutin at dette ser helt sykt ut. Alle behmdlede mus overlevde 225 dager eller hva d nå var.
Hvordan kan Roche unngå og sluke Nanov?
Det må da være som hånd i hanske å få kloa i Betalutin som kan komme til og dominere både 2 og 3 linje behandling når de selv sitter på Retuximab for 1 linje selv om den er gått ut av patent.
Da vil de eie patentet til Betalutin pluss alt annet snadder i pipen som er på hold.
De vil da hvis prisingen blir rett nærmest ha monopol på medisin for behandling av NHL.
Retuximab har biosimilar men d hjelper ikke så lenge det er combo med Betalutin i 2 linje.
Ingen biosimilar vil slippe inn her.
Jeg tipper da at de fleste sykehus også da vil droppe biosimilar i 1 linje fordi neste steg blir sammen med Betalutin som er låst via patent i ennå 10 år.
Ingen flere som tenker som meg eller er jeg helt på jordet?
Til dere som tenker at det nå er for sent å komme ombord, tenk om igjen. Som chartet viser har vi så vidt startet klatringen tilbake mot gamle høyder. Og ja, jeg vet at det er betydelig flere aksjer trykket siden 2016, men vi er samtidig svært nær mållinjen og verdiene vil snart materialisere seg.
Har selv sittet siden 2013 på grunn av det fundamentale i selskapet og gleder meg over at flere nå får være med i paradetoget mot touchdown. Mitt kursmål på 500 står seg, og jeg tror historien vil fortelle at det ikke er langt unna sannheten. Bayer har plassert Nieba der for en grunn, de kjenner Roy og Øyvind og vet hva de står for og hva denne enestående teknologien kan gjøre for et marked som sårt trenger nye medisiner med svært god effekt, enkel administrasjon og svært lav bivirkningprofil.
Å få høydeskrekk her før 70-80kr sammenlignet med høyden i 2016 er irrasjonelt
Flere av oss har sittet stille i skuta siden 2016, med bakgrunn i en fundamental tro på teknologien / produktet
Det kunne man selvsagt med fordel ha gjort annerledes underveis, og kommet betraktelig bedre ut av, som London og enkelte andre her gjort
Like fullt:
- Now we are going to the finish line (egberts,q4)
Håper vi forstår hvor radikal og omfattende den uttalelsen er fra en gjennomført profesjonell styreleder
Han har målet i sikte, åpenbart.
Jeg tror ikke vi ser oss nevneverdig tilbake fra disse nivåene.
Herfra går det tidsmessig slag i slag frem mot filing 2022.
Før det er i mål, skal ett utall av hendelser finne sted.
Dette er champagne-glory, og effekten av tålmodighetskrem behandling over år.
Styrken i å ha sittet long gjennom galskap og nedtur, er resiliens
Personlig hever jeg ikke ett øyebryn av 100-200% til, I etapper med konsolidering.
Så lang under vann denne duppen har vært trukket, så er rekylen potensielt brutal
Bare nyt reisen, jeg tror ikke den er over