Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

bilde

3 Likes

Ref LOA 45% fra DNB, hva med denne fra 2016:

DNB løfter sannsynligheten for godkjennelse (Likelihood of Approval, LOA) til 40 prosent fra 30 prosent etter at the Safety Review Committee (SRC) har anbefalt doseøkninger.

:laughing:

2 Likes

Presentasjonen den gang var også en “non-event”. Setter større og større pris på slike ubetydelige eventer.

Det er ellers ikke urimelig å anta et Bayer er godt informert om hva som skjer. Miljøet i denne del av farma verden er ikke større enn at de som skal ha oversikt har det.

Vi andre trofaste i lenkegjengen får nyte oppgangen som er foran oss. Dette har vi fortjent.

5 Likes

Lol, morsomt å se at Ling resirkulerer ordlyden i analyser fem år tilbake i tid. Sier vel litt om hvor mye tid han ofrer på jobben kanskje? :smiley:

3 Likes

Det viktigste er publisitet for seg selv og selskapet, kvaliteten er det ingen som har brydd seg om siden 1970

Ja det kommer fundamentale nyheter. Archer-1 kommer med data snart. De første tre pasientene fikk 100% complete respons. Det er ganske utrolig. Det er pasienter som tidligere har gått gjennom tøffe behandlinger i 1 og 2 linje. Så blir de friske av ei sprøyte Betalutin kombinert med Rituximab. Jeg tror ikke folk flest skjønner potensialet i Nordic Nanovector.
Det vi ser nå er bare starten på reprisingen av selskapet.
Ikke bli overrasket hvis et Big Pharma melder seg ganske snart.
Kommer det emisjon blir det etter Archer-1.

Langsiktig. Trader ikke

8 Likes

Jefferies cuts Norway-based biotech company Nordic Nanovector to “hold” from “buy”, slashes price target by 70% to NOK 15 ** The brokerage names potential Betalutin delays and commercial challenges as drivers behind the downgrade ** Jefferies is concerned that slow recruitment in PARADIGME study of Betalutin in follicular lymphoma could delay data beyond H2 2021 ** Given the second wave of COVID-19 restrictions plus the age and frailty of patients, the brokerage now assumes data in H2 2022, delaying initial US launch about 1 year to 2023 ** Furthermore, it notes that recent expert comments suggest commercial uptake may be challenging, leading it to nearly halve peak Betalutin sales estimate to $430 million ** The brokerage also adds it believes Nordic Nanovector’s cash reported at end-Q3 is adequate to fund cash burn into H2 2021 but may not be sufficient to reach initial data from the PARADIGME trial.

Når man leser dette utdraget fra Jefferies sin analyse i november 2020, så er det latterlig at de ikke oppgraderer til mer en 16.5 kr. De traff toppen i 2016 og prøve tydeligvis å treffe bunnen i 2021.

"“the brokerage now assumes data in H2 2022"”

1 Like

De kan ikke ha hørt på presentasjonen og sett de oppdaterte tallene fra selskapet, rett og slett. Dårlig håndtverk.

Nå ble det vel sagt på presentasjonen fra ledelsen at de evaluerte finansieringsmodeller, men at de ikke kom til å ta noen beslutning på dette før etter “key inflection points”, som tidligere nevnt Archer-1 cohort avlesning og DLBCL, som begge antakelig kommer sent mars eller tidlig Q2 (IIRC).

3 Likes

Egbert har nok sett dataene fra cohort 2 i minst 1-2 pasienter. Han vet at her kommer kursen til å gå bananas når man får lest ut hele cohorten. Key inflection point

11 Likes

Eller at en partner også venter på dataene? :money_mouth_face:

1 Like

Har prøvd å trade litt i det små uten å lykkes. :lying_face:

2 Likes

Meg som prøver å styre meg fra å kjøpe mer NANO før finansiering er på plass

16 Likes

Kjøpte noen NANO forrige uke rundt 20 tallet. Bra avkastning så langt :moneybag: :wink: ( var på salgsknappen før stenging,men holdt igjen)

Jeg leste teksten din motsatt;

«Jeg som prøver å la være å selge før finansiering er på plass» :rofl::rofl:

Har snitt på 19 kroner, og skal innrømme at det kriblet greit å ta noen chips fra bordet i dag på 29 kroner, men slo av PC’n og la bort mobilen i stedet. Om 2 måneder kan vi stå i 45, så da får jeg heller bare riste litt i pengetreet ser vi lavt 20-tall igjen :palm_tree: Det er nå man virkelig blir testet!!

3 Likes

Har blitt testet såpass mange ganger i denne aksjen at noen til får bare stå sin prøve.

5 Likes

Ikke fornøyd med ørkentid. Aldri vært, bortsett fra fordelen av at jeg er tilpassingsdyktig.
Men har vært fornøyd med å ikke tenke store tanker.

Men nå begynner tankene å komme igjen :disappointed:

Hmm, hva med nytt tak på huset.
Fokk, bygge eget 15 kvm treningsstudio på tunet hadde vært smooooth.
Hva om jeg bygger om badet sånn & slik.
Helt objektivt, så hadde en nyere bil vært kult.

Slike ting :-1:

6 Likes

Luksus problem når novartis tar innersvingen på shorter pakket :bomb:

2 Likes

Traff veldig bra med inngang på 13,86 den 15de og har hittil en papirgevinst på 111,76 %.
En av mine beste innganger noensinne…bare så synd jeg var så forsiktig med volumet.
Sitter klar med knappen for påfyll hvis vi får en dipp i nær fremtid…

3 Likes

Rolig nå. Pengene brenner vel ikke i lomma. Dette har vi ventet på siden 2016, Ikke ramle av pinnen for en skarve dobling. Vi er over 100 før du har begynt å tenke på julegaver. Dersom du ikke trader kommer dere til å huske denne oppgangen resten av livet.

13 Likes

Jasså, det dirrer i fingrene på salgsknappen hos flere allerede? Ikke denna gutten. Javel, så skal vi nok både høyere og en god del lavere enn dette de neste ukene og månedene, og en emisjon skal vi nok heller ikke ta av bordet. Men jeg har blikket rettet mot slutten av året og over i neste. Må nok brekke opp de klamme labbene jeg har rundt disse aksjene.

8 Likes