Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Gidder noen å ringe Patrik Ling og fortelle han at å komme i mål med Paradigme er enorm verdiutløsende trigger?

3 Likes

Vi er to!

Hvordan går det med de som shorter tro? :sunglasses:

OM Holding kjøpt 120.000 nye aksjer.

bilde

14 Likes

Det blir vel en underdrivelse å si at vi når 40 kr før påske?:slightly_smiling_face:

3 Likes

tap på 8.52 mill :slight_smile:

1 Like

I dag er en gledens dag :smiley: har vært med siden våren 2016, og handlet på forskjellige nivåer på vei opp til ATH, og satt hele nedturen, lettet meg litt på 22,- for et år siden.
Doblet beholdningen på under 18 kr etter meldingen, og nå er jeg endelig i pluss på NANO igjen. Skumpa-moment :champagne:

12 Likes

og der kom det et :wink:

Vanlig tidspunkt de siste dagene dette, at det svinger litt mer enn tidligere er vel normalt også.

2 Likes

1 Like

Slik jeg forstår det har vi innsynsrett i offentlige forvaltning. Sier ifra når jeg får svar.

8 Likes

bilde

Ikke stress med avtagende volum, tror det framdeles er noen som trenger 443 414ish aksjer.

2 Likes

Fortsatt i grønt for dagen, avsluttet i går på 29,3
Og lå sist uke på 14 :smiley: Ikke gi opp håpet helt enda :wink:

1 Like

Godt å se aksjen teste ulike nivåer… konsolidering vil måtte komme med x2,5 på under ei uke. Volumene her er fortsatt helt rått! Denne skal gjennom 33… før den skal gjennom 37… om det tar 2 dager eller to uker vet jeg ikke men denne går videre riktig vei.

4 Likes

Makan til volatilitet…men kursen faller heldigvis på veldig lavt volum.

Lunch hos meglerne?

2 Likes

Blir rødt idag ja. Imponerende jobbet etter solid oppgang fra start med rekordvolum!

1 Like

Ble den stoppet nå?