Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

og der kom det et :wink:

Vanlig tidspunkt de siste dagene dette, at det svinger litt mer enn tidligere er vel normalt også.

2 Likes

1 Like

Slik jeg forstår det har vi innsynsrett i offentlige forvaltning. Sier ifra når jeg får svar.

8 Likes

bilde

Ikke stress med avtagende volum, tror det framdeles er noen som trenger 443 414ish aksjer.

2 Likes

Fortsatt i grønt for dagen, avsluttet i går på 29,3
Og lå sist uke på 14 :smiley: Ikke gi opp håpet helt enda :wink:

1 Like

Godt å se aksjen teste ulike nivåer… konsolidering vil måtte komme med x2,5 på under ei uke. Volumene her er fortsatt helt rått! Denne skal gjennom 33… før den skal gjennom 37… om det tar 2 dager eller to uker vet jeg ikke men denne går videre riktig vei.

4 Likes

Makan til volatilitet…men kursen faller heldigvis på veldig lavt volum.

Lunch hos meglerne?

2 Likes

Blir rødt idag ja. Imponerende jobbet etter solid oppgang fra start med rekordvolum!

1 Like

Ble den stoppet nå?

Som jeg skrev tidligere i dag; et pullback var å forvente etter en slik oppgang. Jeg får nesten inntrykk av at alle tror ting bare skal rett opp, hele tiden. Vi var rett på motstand (og gikk faktisk over alle fib nivåer i mitt chart, så jeg er meget overrasket over styrken og kraften i denne bevegelsen). Se positivt på det, når treet er ristet litt nå, så fortsetter den nok videre - og de som mistet toget i første omgang får mulighet for å tre ombord igjen :upside_down_face:

2 Likes

Hehe, hvis man ikke trader bør man jo bare logge av som @TheObserver sa i går :smile:

2 Likes

Det var OSE som “mini-kollapset”, dro med seg Targovax over 12 % ned fra toppen også.

Hvorfor det? Du har vel tenkt å eie aksjene du kjøper lenger enn noen minutter? Burde vært aldersgrense på børs… happy trading noobis.

Det at vi ser ut til å holde oss over 30kr i dag, med volum på langt over 4.000.000 aksjer er bare så sinnsykt sterkt! Det er også gode nyheter at vi får puste litt her slik at vi får trukket pusten litt.
Jeg ber til høyere makter om at nano kommer med noen gode tall på de øvrige studiene nå ila H1, som vi samtidig kan hente penger på - da kan dette virkelig ta fyr :slight_smile:

4 Likes

For å sette ting litt i perspektiv. I 2016 varte oppgangen fra mars til november da kursen gikk fra 13kr til 130kr. Greit å ha litt tålmodighet! Jeg skal ihvertfall ikke gjøre samme feil som den gang og prøve å trade, og ende med å bli løpende etter. Ser på de siste dagene som starten på en bra reise det kommende året :crossed_fingers:

3 Likes

Ser sånn ut, olja falt.